Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Jehoentelaar

Och, ome Tilke verbouwt het wel naar weer een futloos circuit. Het huidige Marrakech is altijd een spektakel met de WTCC.

SDG

Citaat van: Franky R. op 12 november 2013 - 19:18:14
Citaat van: SDG op 12 november 2013 - 17:41:23
Na het vogelbekdier, nu de neusaap...  ::)


Hohoho, SDG....niet zo snel...We hadden eerst de hamerhaai [benieuwd wie weet welke auto ik bedoel], toen de walrus, toen de vogelbekdier en volgend jaar gaan we kijken naar supersnelle neusapen... ;D ;D ;D

Bedoel je de Tyrrell 019 uit 1990, de eerste Formule 1-auto destijds met verhoogde neus?

Franky R.

Citaat van: SDG op 13 november 2013 - 00:02:18
Citaat van: Franky R. op 12 november 2013 - 19:18:14
Citaat van: SDG op 12 november 2013 - 17:41:23
Na het vogelbekdier, nu de neusaap...  ::)


Hohoho, SDG....niet zo snel...We hadden eerst de hamerhaai [benieuwd wie weet welke auto ik bedoel], toen de walrus, toen de vogelbekdier en volgend jaar gaan we kijken naar supersnelle neusapen... ;D ;D ;D

Bedoel je de Tyrrell 019 uit 1990, de eerste Formule 1-auto destijds met verhoogde neus?


Nee, nog een paar jaartje terug! De Tyrrell was de hangsnor...was ik vergeten op te noemen. Het was een rood karretje... ;)

SDG

Citaat van: Franky R. op 13 november 2013 - 05:44:24
Nee, nog een paar jaartje terug! De Tyrrell was de hangsnor...was ik vergeten op te noemen. Het was een rood karretje... ;)

Nu weet ik het weer... de Ferrari 156 uit 1961, niet? Dat is wel iets meer dan 'een paar' jaartjes terug, haha..  :)

Kootje

Dat lijkt me sterk SDG. De "sharknose" is nauwelijks 'n hamerhaai te noemen.

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 13 november 2013 - 07:53:15
Citaat van: Kootje op 13 november 2013 - 07:25:09
Dat lijkt me sterk SDG. De "sharknose" is nauwelijks 'n hamerhaai te noemen.


Klopt! Dat was trouwens de Haaiebek c.q. Shark Nose! Je hebt wel het team goed, SDG! ;)

Matthijs

De Tyrrells van begin jaren '70 dan?




Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Matthijs op 13 november 2013 - 08:39:00
De Tyrrells van begin jaren '70 dan?


Tsja ..... dat zou hem best eens kunnen zijn. Ik heb die benaming nooit eerder gehoord, maar hier zie ik wel 'n hamerhaai in. ::)

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 13 november 2013 - 16:47:36


???

Dit heeft zelfs wat weg van een mannelijk geslachtsdeel in rusttoestand. Ik vrees dan ook dat dergelijke wagens volgend jaar Amerika al niet zullen binnen geraken, om te beginnen. Tenzij men in de rechtstreekse TV-uitzending met zwarte vierkantjes gaat werken.  :P

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 13 november 2013 - 16:47:36


???

ja daar moeten we dus een volledig seizoen op kijken. Er zal wel hopen kritiek komen bovenop de nieuwe regels

Jehoentelaar

Voor zover dit overeenkomt met andere technische reglementen natuurlijk. Het lijkt zo alsof de neus ook een stuk langer is geworden. Goede fotoshop overigens.

Jehoentelaar

Mooi plaatje van Craig Scarborough (@ScarbsF1 op Twitter). Dit is ongeveer het raamwerk waarbinnen de nieuwe auto's ontworpen worden.


Edwin90

Moet zeggen dat ik de neus op die photoshop minder lelijk vindt dan die getrapte neuzen. Diezelfde getrapte neus is volgend jaar toch verboden? Dus dan klopt die photoshop hierboven al niet.

Toch blijf ik het vreemd vinden dat de FIA maar niet wil inzien (als die tekeningen kloppen) dat een Formule 1 wagen er ook mooi uit moet zien. Wat mij betreft is dit de zoveelste dikke middelvinger (verkapte boodschap in die neus?) naar de fans.