Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Enzo

Citaat van: Franky R. op 09 november 2013 - 18:28:55
Nee, nu is het helemaal tof met die 'vinger' die gewoon wegrijdt. De GP van Dhabi was na tien rondjes [tien seconden volgens Fabian] alweer voorbij... :P

Omdat hij met Red Bull nou eenmaal de beste is, de beste winnen doorgaands.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 10 november 2013 - 00:02:26
Citaat van: Franky R. op 09 november 2013 - 18:28:55
Nee, nu is het helemaal tof met die 'vinger' die gewoon wegrijdt. De GP van Dhabi was na tien rondjes [tien seconden volgens Fabian] alweer voorbij... :P

Omdat hij met Red Bull nou eenmaal de beste is, de beste winnen doorgaands.


Ik zal maar niet weer beginnen over Pirelli... :P

Breaktest

Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 17:51:00
Vorig jaar hadden we nog 8 verschillende racewinnaars in 8 opeenvolgende races...
Ja dat was een leuke, verfrissende oprisping. Maar helaas blijft het bij een oprisping.

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 10 november 2013 - 12:08:06
Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 17:51:00
Vorig jaar hadden we nog 8 verschillende racewinnaars in 8 opeenvolgende races...
Ja dat was een leuke, verfrissende oprisping. Maar helaas blijft het bij een oprisping.


Ik zou zeggen, een anti-climax...Een hele vervelende. Maar dat is ook de Formule 1... >:(

0634

Citaat van: Breaktest op 10 november 2013 - 12:08:06
Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 17:51:00
Vorig jaar hadden we nog 8 verschillende racewinnaars in 8 opeenvolgende races...
Ja dat was een leuke, verfrissende oprisping. Maar helaas blijft het bij een oprisping.

Tja, heel veel mensen blijken liever optochten te zien met een voorspelbare winnaar.

Kootje

Das wel beter voor je hart ..... als iedere vorm van spanning ontbreekt. :-\

0634

Een goed functionerend hart wordt overschat, Kootje ;)

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 19:10:58
Citaat van: Breaktest op 10 november 2013 - 12:08:06
Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 17:51:00
Vorig jaar hadden we nog 8 verschillende racewinnaars in 8 opeenvolgende races...
Ja dat was een leuke, verfrissende oprisping. Maar helaas blijft het bij een oprisping.

Tja, heel veel mensen blijken liever optochten te zien met een voorspelbare winnaar.
Misschien moet je andermans mening respecteren en ze niet zo wegzetten.
Ik ben 1 van de mensen uit jouw zogenaamde categorie. Ik heb er inderdaad niet zoveel moeite mee als de beste wint. Hij is namelijk nu eenmaal de beste, dus dan ligt dat voor de hand. Kunstmatig de beste tegenwerken daar heb ik niet zoveel mee.

0634

Citaat van: Matthijs op 10 november 2013 - 20:03:38
Misschien moet je andermans mening respecteren en ze niet zo wegzetten.


Volgens mij zei ik niet zoveel schokkends. Mocht ik jouw beledigd hebben, dan was dat niet zo bedoeld.

CitaatIk ben 1 van de mensen uit jouw zogenaamde categorie. Ik heb er inderdaad niet zoveel moeite mee als de beste wint.

Ik ook niet.

CitaatHij is namelijk nu eenmaal de beste, dus dan ligt dat voor de hand. Kunstmatig de beste tegenwerken daar heb ik niet zoveel mee.
Ik ook niet. Is gelukkig vorig jaar ook niet gebeurd, net zoals de beste dit jaar niet kunstmatig bevoordeeld werden door de bandenaanpassing.

Jehoentelaar

Mag ik de nuance maken dat de combinatie Vettel/Red Bull de beste is en niet zozeer alleen Vettel? Ik heb nog nooit een coureur een race zien winnen die op blote voeten over een circuit rende.

0634

Dat mag. Maar persoonlijk doelde ik ook niet zozeer op Vettel, maar inderdaad op de combi ;).

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 10 november 2013 - 22:01:37
Mag ik de nuance maken dat de combinatie Vettel/Red Bull de beste is en niet zozeer alleen Vettel? Ik heb nog nooit een coureur een race zien winnen die op blote voeten over een circuit rende.
Uiteraard heb je gelijk

Jehoentelaar


0634

t is een vreedzaam forum, Jehoentje. ;)

Gerard

Dat de beste wint, prachtig, zo hoort het...
Maar zonder enige vorm van tegenwind op je sloffen de titel binnenkaren... mwa, daar vind ik niet zoveel aan
Kun je zeggen dat het de vruchten zijn van het " jaren lang hard werken" maar dat maakt voor ons fans geen hol uit, saai blijft saai...

Ben overigens bebnieuwd hoeveel fans de F1 overhoud als Seb de komende 3 jaar ook zo dominant is als dit jaar....
Kaarten voor races, TV rechten etc .zullen duurder en duurder worden als mensen afhaken omdat alle spanning eruit is!