Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

janke

Citaat van: Jozef op 02 november 2013 - 01:06:28
Krijg je de inhaalacties niet beter van te zien hoor. :P

Ik heb het er over dat je kunt zien wat in een motor gebeurd. Fascinerend hoor. ;)
Some things are too important to be left in the past.

0634

Heeft niet echt mijn voorkeur, ik zie liever een race. Maar ik ben heel saai daarin: wil gewoon de standaard overzichtscamera en verder niks. Misschien word ik oud. ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 november 2013 - 08:37:18
Heeft niet echt mijn voorkeur, ik zie liever een race. Maar ik ben heel saai daarin: wil gewoon de standaard overzichtscamera en verder niks. Misschien word ik oud. ;)

Moet haast wel.  ;)
Ik heb dat namelijk ook, al vind ik af en toe 'n on-board ook nog wel leuk. Maar niet te vaak en in het geval van 'n inhaalactie, hooguit als één vd herhalingen.

robbert

Citaat van: Kootje op 02 november 2013 - 09:40:47
Citaat van: Jeroen op 02 november 2013 - 08:37:18
Heeft niet echt mijn voorkeur, ik zie liever een race. Maar ik ben heel saai daarin: wil gewoon de standaard overzichtscamera en verder niks. Misschien word ik oud. ;)

Moet haast wel.  ;)
Ik heb dat namelijk ook, al vind ik af en toe 'n on-board ook nog wel leuk. Maar niet te vaak en in het geval van 'n inhaalactie, hooguit als één vd herhalingen.

ja zo denk ik er ook over. Alhoewel, de inhaalacties zijn nu ook niet zo spectaculair met hulp van drs. Gewoon voorbijrijden, wat heb je daaraan?

Kootje

Citaat van: robbert op 02 november 2013 - 09:57:09
Alhoewel, de inhaalacties zijn nu ook niet zo spectaculair met hulp van drs. Gewoon voorbijrijden, wat heb je daaraan?

Das weer 'n andere issue, daar word ik idd ook niet vrolijker van. Maar bij 'n mooi gevecht, zoals we ze gelukkig ook nog wel hebben, vind ik het wel 'n toegevoegde waarde om in de herhaling on-boards te gebruiken.

Jehoentelaar

Die malle onboardcamera's die ronddraaien zijn in IndyCar vooral een meerwaarde met ovalraces, wanneer je meer dan eens met allemaal tegenstanders om je heen rijdt.

0634

Dan moet je júist een gewoon camerabeeld zien met overzicht. Die ronddraaiende onzin is leuk voor op een kermis, met een lollig muziekje erbij een kleurige lampen, maar om een race te kunnen volgen wil ik gewoon standaar camera's.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 09:10:03
Dan moet je júist een gewoon camerabeeld zien met overzicht. Die ronddraaiende onzin is leuk voor op een kermis, met een lollig muziekje erbij een kleurige lampen, maar om een race te kunnen volgen wil ik gewoon standaar camera's.


Zolang het bijdraagt aan de visuele verslaggeving is alle beeldmateriaal welkom. Als het beeldmateriaal om beeldmateriaal is wat niets toevoegt mag het geskipped worden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

En ik ben bang dat het vooral dat laatste is. ;)

Arthur

Maar ja, met het sanctiebeleid de laatste tijd kun je geen camera te veel hebben ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 11:21:14
Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 09:10:03
Dan moet je júist een gewoon camerabeeld zien met overzicht. Die ronddraaiende onzin is leuk voor op een kermis, met een lollig muziekje erbij een kleurige lampen, maar om een race te kunnen volgen wil ik gewoon standaar camera's.


Zolang het bijdraagt aan de visuele verslaggeving is alle beeldmateriaal welkom. Als het beeldmateriaal om beeldmateriaal is wat niets toevoegt mag het geskipped worden.

Voor herhalingen of zo, of op saaie momenten. Maar als er volop actie is, gelieve gewone camerastanden te hanteren! :)

Sabai

Webber heeft een nieuw record, slechste f1 starter ooit :P Wat een banaan!

Sabai


Maikel0230

David Coulthard – Brazil 2008: First time for a helmet camera, retires on the first lap.

Paul di Resta – Italy 2013: First time for the thermal camera, retires in the first lap.

Kimi Raikkonen – Abu Dhabi 2013: First time for the 180º camera, retires in the first lap.


De vloek van FOM ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Breaktest

De kostendiscussie laait weer eens op, deze keer tussen Alain Prost (voorstander van verlaging) en Red Bull-baas Dietrich Mateschitz die wel een heel merkwaardige kijk op het probleem heeft: armlastige teams zijn zo arm omdat ze onvoldoende toewijding hebben. En de simpele oplossing is meer sponsors zoeken.
Tja, wat moet je daar nog op zeggen? Dat dergelijke sponsors bijna niet te vinden (om gegronde redenen) zijn?
Dat lijkt me een open deur. Je kunt je bijna afvragen Mateschitz zichzelf niet diskwalificeert als iemand om daar nog discussie mee aan te gaan. Hij staat voor het  scenario Laat de wal het schip maar keren - waarbij hijzelf duidelijk op de wal staat. Ok, dat is een optie, maar je kunt ook kiezen voor een vorm van regulering - en niet alleen uit een vorm van beschaving. 
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen medelijden met de armlastige teams;  F1 is nu eenmaal van oudsher een uiting van ultra-kapitalisme waarin de regel geldt if you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Maar Formule 1 wordt ook gepresenteerd als een sport. En een sport houdt mijns inziens dat je de arena betreedt met gelijke wapenen, en daar is absoluut geen sprake van. In dat opzicht wordt fans chronisch een rad voor ogen gedraaid. Ik ben niet geïnteresseerd in een kampioenschap Sponsors Binnenhalen, of bevestigd zien dat de rijkste teams jaar na jaar hoogste plaatsen bezetten - een enkele rimpeling daar gelaten. Durf maar eens te laten zien of je ook het beste team bent bij gelijk budget.  Pas dan ben je voor mij een held. Als je echt een sportief hart hebt, kun je daar onmogelijk tegen zijn. Iedere afwijking daarvan is in mijn ogen een vorm van lafheid.  (Mijn persoonlijk protest overigens is dat ik nooit van mijn leven zo'n smerig drankje drink, maar dit ter zijde)