Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Arthur

Citaat van: robbert op 22 september 2013 - 12:23:21
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 12:05:01
Ben bang dat dat niet ten goede van het geluid zal komen aangezien ze dan +- een bereik van 45 kph per versnelling krijgen zal het erg monotoon gaan klinken. :(

ja,voor dat geluid werd al langer gevreesd. Maar eigenlijk, kan het mij niet veel schelen. Als de races maar goed zijn. Ik denk dat er toch niemand is die de f1 volgt voor het geluid :)

Eens! Maar F1 zonder geluid is bij mij oorverdovend stil en dan volg ik toch liever het journaal voor..... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 22 september 2013 - 21:40:50
Citaat van: robbert op 22 september 2013 - 12:23:21
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 12:05:01
Ben bang dat dat niet ten goede van het geluid zal komen aangezien ze dan +- een bereik van 45 kph per versnelling krijgen zal het erg monotoon gaan klinken. :(

ja,voor dat geluid werd al langer gevreesd. Maar eigenlijk, kan het mij niet veel schelen. Als de races maar goed zijn. Ik denk dat er toch niemand is die de f1 volgt voor het geluid :)

Eens! Maar F1 zonder geluid is bij mij oorverdovend stil en dan volg ik toch liever het journaal voor..... ;)

maar iedereen gaat ervan uit dat er geen geluid meer zal zijn. Wat kan mij nu nog schelen wat voor geluid een f1 maakt. Je hoort er toch bijna niks van, met het commentaar van de zenders erbij

Arthur

Citaat van: robbert op 22 september 2013 - 23:26:11
Citaat van: Arthur op 22 september 2013 - 21:40:50
Citaat van: robbert op 22 september 2013 - 12:23:21
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 12:05:01
Ben bang dat dat niet ten goede van het geluid zal komen aangezien ze dan +- een bereik van 45 kph per versnelling krijgen zal het erg monotoon gaan klinken. :(

ja,voor dat geluid werd al langer gevreesd. Maar eigenlijk, kan het mij niet veel schelen. Als de races maar goed zijn. Ik denk dat er toch niemand is die de f1 volgt voor het geluid :)

Eens! Maar F1 zonder geluid is bij mij oorverdovend stil en dan volg ik toch liever het journaal voor..... ;)

maar iedereen gaat ervan uit dat er geen geluid meer zal zijn. Wat kan mij nu nog schelen wat voor geluid een f1 maakt. Je hoort er toch bijna niks van, met het commentaar van de zenders erbij

Van mij mag het [onzin]commentaar dan weg en enkel geluid van motoren en omgeving [voor zover hoorbaar]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Kan dit niet bij Sky, Sport1 of andere betaalzenders? 10 jaar geleden kon dit al voor wie een betaald abonnement had bij Eurosport.

Arthur

Citaat van: Jozef op 23 september 2013 - 19:28:45
Kan dit niet bij Sky, Sport1 of andere betaalzenders? 10 jaar geleden kon dit al voor wie een betaald abonnement had bij Eurosport.

Ik meen me ter herinneren dat Sport1 iets dergelijks aangekondigd had. Later bleek dat ze hun huiswerk niet goed hadden gedaan....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Ik weet niet of het al gepost is, anders heb ik gemist. Maar dit wordt het motorgeluid van volgend jaar. WAT. KLINKT. DIT. KUT.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 15:10:23
Ik weet niet of het al gepost is, anders heb ik gemist. Maar dit wordt het motorgeluid van volgend jaar. WAT. KLINKT. DIT. KUT.




Vanachter de pc of TV klinkt bijna elke racemotor suf...Tenminste, zo ervaar ik dat hoor! Ik hoor een dergelijke racer liever 'live'...

NielsD

Citaat van: Franky R. op 27 september 2013 - 15:18:21
Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 15:10:23
Ik weet niet of het al gepost is, anders heb ik gemist. Maar dit wordt het motorgeluid van volgend jaar. WAT. KLINKT. DIT. KUT.




Vanachter de pc of TV klinkt bijna elke racemotor suf...Tenminste, zo ervaar ik dat hoor! Ik hoor een dergelijke racer liever 'live'...

De V10's en V8's kan ik prima op m'n PC en TV'tje aanhoren. Dit is gewoon slecht..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Tsja .... dat riep men, en ik ook toen we naar de V10 gingen en later weer toen het 'n V8 moest zijn. Uiteindelijk went het vanzelf wel weer, maar idd .... zo op het eerste gehoor klinkt het knap beroerd.

NielsD

Citaat van: Kootje op 27 september 2013 - 16:08:14
Tsja .... dat riep men, en ik ook toen we naar de V10 gingen en later weer toen het 'n V8 moest zijn. Uiteindelijk went het vanzelf wel weer, maar idd .... zo op het eerste gehoor klinkt het knap beroerd.

Ik mis dat hoge gehuil..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 14:17:47
Ik doelde op de 'hightech vleugeltjes' waar wings het over had, hij wilt die allemaal weg terwijl er nog nauwelijks iets van over is. Nu moet ik je gelijk geven dat het de laatste jaren vrij koud is op invoerend vlak, toch waren er de uitzonderingen

-Dubbeldeks diffuser
-F-duct
-EBD
-Push rod suspension
-FRIC
-DDRS

Toch even hier verder gaan vanuit het Pirelli topic :)

Er werd gevraagd wat FRIC was en dat is namelijk de ophanging van de Mercedes W04. Daar hebben ze nu zo een succes mee.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Maar waar staat dat dan voor?

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 27 september 2013 - 16:56:45
Maar waar staat dat dan voor?

Front/Rear Inter Connected


Ik snap het zelf nog niet hellemaal maar het heeft iets met vloeistof te maken en het werkt briljant op de WO4


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Oke, das dan ook weer duidelijk.


(de betekenis dan hé? de werking totaal niet

Enzo

Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 15:51:12
Citaat van: Franky R. op 27 september 2013 - 15:18:21
Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 15:10:23
Ik weet niet of het al gepost is, anders heb ik gemist. Maar dit wordt het motorgeluid van volgend jaar. WAT. KLINKT. DIT. KUT.




Vanachter de pc of TV klinkt bijna elke racemotor suf...Tenminste, zo ervaar ik dat hoor! Ik hoor een dergelijke racer liever 'live'...

De V10's en V8's kan ik prima op m'n PC en TV'tje aanhoren. Dit is gewoon slecht..

Eens