Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

robbert

Citaat van: Fabian op 16 september 2013 - 22:27:28
Citaat van: robbert op 16 september 2013 - 21:49:34
ja en ferrari heeft dus wel problemen met hun motoren voor 2014. Die zouden blijkbaar te zwaar wegen voor hun wagen.
Waar heb je dat vandaan??? Puur uit interesse!

Dan moeten Alonso en Räikkönen maar afvallen om het te compenseren!  ;)

voila om te bewijzen, zie hier de links


http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=52469
http://www.f1today.net/nl/nieuws/huidige-versie-ferrari-v6-turbo-aan-de-zware-kant

en als het tegen de regels is, srry daarvoor. Maar Fabian wou bewijzen.

Fabian

Niet tegen de regels hoor en anders moeten ze mij maar neerschieten!  ;)

Bedankt Robbert!

0634

Neerschieten is overigens wel tegen de regels hoor.

Enzo


0634

Fabian is niet de slankste he... en toch pas 18.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 17 september 2013 - 19:48:32
Fabian is niet de slankste he... en toch pas 18.
;D ;D ;D ;D
Inmiddels 19 Jeroen! En ja al dat vreten en bankhangen is niet goed voor je!   ;)

0634

Hoeveel kogels zitten er trouwens in dat ding? Zit nu al een half uurtje te kijken, maar nog steeds niet leeg hoor...

Fabian

Citaat van: Jeroen op 17 september 2013 - 20:04:43
Hoeveel kogels zitten er trouwens in dat ding? Zit nu al een half uurtje te kijken, maar nog steeds niet leeg hoor...
Blijf nog maar ff zitten dan! ;)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 september 2013 - 20:04:43
Hoeveel kogels zitten er trouwens in dat ding? Zit nu al een half uurtje te kijken, maar nog steeds niet leeg hoor...

::)

Sabai

Ik hoorde pas ergens dat de auto's van volgend jaar 8 versnellingen krijgen . Klopt dit ?

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Ben bang dat dat niet ten goede van het geluid zal komen aangezien ze dan +- een bereik van 45 kph per versnelling krijgen zal het erg monotoon gaan klinken. :(

robbert

Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 12:05:01
Ben bang dat dat niet ten goede van het geluid zal komen aangezien ze dan +- een bereik van 45 kph per versnelling krijgen zal het erg monotoon gaan klinken. :(

ja,voor dat geluid werd al langer gevreesd. Maar eigenlijk, kan het mij niet veel schelen. Als de races maar goed zijn. Ik denk dat er toch niemand is die de f1 volgt voor het geluid :)

Franky R.

Citaat van: robbert op 22 september 2013 - 12:23:21
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 12:05:01
Ben bang dat dat niet ten goede van het geluid zal komen aangezien ze dan +- een bereik van 45 kph per versnelling krijgen zal het erg monotoon gaan klinken. :(

ja,voor dat geluid werd al langer gevreesd. Maar eigenlijk, kan het mij niet veel schelen. Als de races maar goed zijn. Ik denk dat er toch niemand is die de f1 volgt voor het geluid :)


Idd. ik heb liever flinke gevechten a la GP2, dan een saaie race met 'machtig geluid'... ???

0634

Maar het ene sluit het andere niet uit.