Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Franky R.

Citaat van: SDG op 15 augustus 2013 - 11:27:04
Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2013 - 00:01:01
http://www.gppits.net/nieuws/valencia_wil_af_van_formule_1/

Afgaande op het artikel waarnaar hier onlangs gelinkt werd, lijkt het erop dat het afkopen van het contract uiteindelijk nog de goedkoopste oplossing zal zijn, gezien de erbarmelijke staat waarin de infrastructuur ter plaatse inmiddels verkeert.
Ik zal het circuit niet missen...Niet om aan te zien...zelfs niet in de game van Codemasters [F1 2011] .... :P

SDG

#1471
Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2013 - 13:44:45
Ik zal het circuit niet missen...Niet om aan te zien...zelfs niet in de game van Codemasters [F1 2011] .... :P

He, ik vond het juist een leuk circuit om zelf op te rijden.

En ik heb er destijds uiteraard een leuke vakantie aan overgehouden. Zonder die race was ik immers wellicht nooit op het idee gekomen om een weekje naar Valencia te gaan...

Edwin90

Citaat van: SDG op 15 augustus 2013 - 13:52:48
Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2013 - 13:44:45
Ik zal het circuit niet missen...Niet om aan te zien...zelfs niet in de game van Codemasters [F1 2011] .... :P

He, ik vond het juist een leuk circuit om zelf op te rijden.

Ik ook, zelfs een paar 100% races daar gedaan. Leuke baan.
De GP daar in 2012 was ook briljant. De voorgaande vier niet overigens, maar ondanks dat vind ik de baan opzich best aardig.

Franky R.

Citaat van: SDG op 15 augustus 2013 - 13:52:48
Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2013 - 13:44:45
Ik zal het circuit niet missen...Niet om aan te zien...zelfs niet in de game van Codemasters [F1 2011] .... :P

He, ik vond het juist een leuk circuit om zelf op te rijden.
;D ;D ;D


Nee, joh! Singapore vind ik ook zo'n ramp om 'zelf te rijden' op F1 2011. En dan ga ik het helemaal niet hebben over Yeongam.. >:(

Franky R.


Jozef

Mooi, van uitstel komt afstel en dat zou me heel blij maken.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 24 augustus 2013 - 14:26:19
Mooi, van uitstel komt afstel en dat zou me heel blij maken.
Tja, was toch wel benieuwd naar de definitieve lay-out van Jersey...

Kootje

Citaat van: Jozef op 24 augustus 2013 - 14:26:19
Mooi, van uitstel komt afstel en dat zou me heel blij maken.

mij niet

was n mooi excuus geweest om nog eens naar NY terug te keren
daarbij leek het me ook gewoon 'n mooi circuit met veel mogelijkheden tot actie
ik verwachtte daar echt mooie races te zien

Fabian

#1478
Ik hoop toch dat NJ in ieder geval een race zal gaan organiseren. Ben namelijk wel benieuwd naar het circuit en ben wel een fan van stratencircuits.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 24 augustus 2013 - 15:40:22
Ik hoop toch dat NY in ieder geval een race zal gaan organiseren. Ben namelijk wel benieuwd naar het circuit en ben wel een fan van stratencircuits.
De VS is toch wel een grote en belangrijke markt voor veel bedrijven, die als sponsor in de F1 zitten. Is het niet 2014, dan wel 2015...denk ik.

Jehoentelaar

Het was wel in New Jersey hè. :) De lay-out en opzet die ik met de eerste plannen zag was interessant genoeg. Denk aan Melbourne met hoogteverschillen.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 augustus 2013 - 16:15:00
Het was wel in New Jersey hè. :) De lay-out en opzet die ik met de eerste plannen zag was interessant genoeg. Denk aan Melbourne met hoogteverschillen.
Ja, ik bedoelde idd. N-Jersey!

Jozef

#1482
Ach kom op, je kunt toch niet serieus menen dat dit misbaksel een interessante lay-out is? Een circuit met 7 bochten. ::)



Dat is geen Melbourne, maar een Phoenix.

Fabian

Is toch geen verkeerd decor zo bij de skyline van New York!

0634

Klopt. De pics zullen fraai zijn, maar daarintegen lijkt de lay-out me nog niet je van het.