Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

SDG

Citaat van: Fabian op 19 juni 2013 - 21:50:13
De race in New Jersey lijkt me wel zeer interessant.

Lijkt me ook leuk om zelf eens naartoe te gaan, in combinatie met een citytrip in New York, dat toch vlakbij ligt. Het begint hier nu al te kriebelen, verdorie...

Fabian

Citaat van: SDG op 20 juni 2013 - 14:30:07
Citaat van: Fabian op 19 juni 2013 - 21:50:13
De race in New Jersey lijkt me wel zeer interessant.

Lijkt me ook leuk om zelf eens naartoe te gaan, in combinatie met een citytrip in New York, dat toch vlakbij ligt. Het begint hier nu al te kriebelen, verdorie...
Ik wil wel mee hoor SDG!

robbert

Citaat van: Fabian op 20 juni 2013 - 12:07:24
Citaat van: Jehoentelaar op 20 juni 2013 - 11:28:24
21 Races, pff. Alsjeblieft. Dat wordt dan maar de leukste eruit pikken.
Nee hoor. Gewoon allemaal kijken!
Ja, iedere echte f1 fan kijkt naar alle races!!

Jehoentelaar

Je kan niet ontkennen dat ik geen echte F1-fan ben, maar ik heb (zoals ieder mens) ook wel zo m'n verplichtingen hier en daar. En het is nou eenmaal lastig om om 21 zondagen heen te plannen dan 19. :)

robbert

ja ik heb hier en daar ook verplichtingen (nadeel om in de medische sector te zitten), maar gelukkig bestaat er iets zoals het opnemen van f1 races ;)

Kootje

precies, dat je 'n race niet live kunt kijken is geen excuus

nou zul je mij niet horen zeggen dat je geen echte fan bent als je is 'n race mist hoor
ik bedoel .... ik ben ook 'n echte Utreg supporter, maar op F1 zondagen zit ik niet in het stadion
als het takkenweer is zul je mij daar ook niet aantreffen, en uitwedstrijden bezoek ik niet
voor één wedstrijdje per week haal ik geen eredivisie live in huis, de rest interesseert me niet genoeg
dus vaak genoeg moet ik het doen met de samenvatting op studio sport
maar daarom ben ik nog wel 'n echte Utreg fan, alleen ben ik geen die hard fan

robbert

Citaat van: Kootje op 21 juni 2013 - 06:22:51
precies, dat je 'n race niet live kunt kijken is geen excuus

nou zul je mij niet horen zeggen dat je geen echte fan bent als je is 'n race mist hoor
ik bedoel .... ik ben ook 'n echte Utreg supporter, maar op F1 zondagen zit ik niet in het stadion
als het takkenweer is zul je mij daar ook niet aantreffen, en uitwedstrijden bezoek ik niet
voor één wedstrijdje per week haal ik geen eredivisie live in huis, de rest interesseert me niet genoeg
dus vaak genoeg moet ik het doen met de samenvatting op studio sport
maar daarom ben ik nog wel 'n echte Utreg fan, alleen ben ik geen die hard fan

bij voetbal is dat niet hetzelfde als bij f1. F1 is maar gemiddeld om de 2 weken, voetbal iedere week. En 1 race missen doet iedereen wel eens, maar races missen omdat de kalender te lang is. Dat vind ik nogal raar

0634

Hoe langer de kalender, hoe groter de kans dat je eens wat mist, lijkt me.

SDG

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2013 - 09:42:54
Hoe langer de kalender, hoe groter de kans dat je eens wat mist, lijkt me.

Wanneer ik verhinderd ben om rechtstreeks te kijken, dan neem ik de race wel op of zoek ik hem achteraf op internet. 'Niet kijken' staat echter niet in mijn woordenboek.

0634

Bij mij wel. Onder het kopje: Goede Tijden, Slechte Tijden en RTL Boulevard.

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 20 juni 2013 - 23:31:48
ja ik heb hier en daar ook verplichtingen (nadeel om in de medische sector te zitten), maar gelukkig bestaat er iets zoals het opnemen van f1 races ;)
Moet je als student ook maar de middelen voor hebben. Gelukkig is het hele riedeltje prima te downloaden, dus daar zal het niet aan liggen. Waar het wel aan licht, en dat is mijn grote beperking, is dat ik totaal het geduld niet heb om sportevenementen delayed te zien. Wordt aan gewerkt. :D

Iedereen zet verder zelf z'n prioriteiten, lijkt me. Een introkamp van je studievereniging of de 2012 Grand Prix van Italië, om maar wat te noemen. Eerste Italiaanse GP sinds 1995 die ik niet live zag. Formule 1 staat bij mij heel erg hoog, maar niet zo hoog dat ik dat soort dingen moet missen. En ach, als je in een jaar nog steeds zeventien races ziet, heb je het nog steeds niet slecht gedaan toch. 8)

Sabai

Tijdens vakantie's mis ik ook wel een race.Maar ik kan het alleen dan niet laten om ergens te stoppen en even op internet te kijken naar live race verslag en de stand.

Kootje

Plan m'n vakanties altijd tussen de races door, of ik combineer het met 'n circuitbezoek. Zo staat 'n combitrip naar China en Maleisië nog steeds hoog op m'n verlanglijstje, heb er alleen de middelen even niet voor. Maar dat komt nog wel. :P

Edwin90

NOOIT zal ik een race niet zien! Altijd opnemen en na de tijd kijken of downloaden. Op vakantie zorg ik wel dat er een TV aanwezig is, moet alleen het decoderprobleem nog even oplossen.  ::) Maar daar vindt ik vast wel wat op.

Maar goed om dan te beweren dat fans die niet alles kijken geen échte fans zijn gaat mij wat ver. Zijn de mensen die dan de BBC samenvattingen kijken ook geen echte fans? Die zien immers ook niet alles  ::)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 21 juni 2013 - 16:30:38
NOOIT zal ik een race niet zien! Altijd opnemen en na de tijd kijken of downloaden. Op vakantie zorg ik wel dat er een TV aanwezig is, moet alleen het decoderprobleem nog even oplossen.  ::) Maar daar vindt ik vast wel wat op.

Maar goed om dan te beweren dat fans die niet alles kijken geen échte fans zijn gaat mij wat ver. Zijn de mensen die dan de BBC samenvattingen kijken ook geen echte fans? Die zien immers ook niet alles  ::)
Ik heb zelden races gemist, maar soms is het niet anders...Al was het vrij bizar dat ik Imola 1994 juist wel had gemist... :-X