Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 29 april 2013 - 22:15:57
Is Thailand zo'n rijk land dat ze dat zomaar even kunnen doen (oprechte vraag, ik heb echt geen idee)? Ik ken het land vooral van de tsunami van eind 2004 en de overstromingen van een jaar of twee geleden, een mens zou toch denken dat het geld daar een keer opraakt.

Red Bull vind zijn oorsprong in Thailand, reken maar als die een projectje opstarten dat ze het goed doen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 29 april 2013 - 22:25:44
Jawel, maar er wordt wel redelijk verdiend hier en daar. De bevolking heeft het lang niet altijd goed, maar er is zoals in al dat soort landen wel een rijke elite met oog voor prestige.
Precies...In elk land is er wel een elite met geld. Zie ook Bahrein of Abu Dhabi...In Thailand speelt ook nog mee, dat de TAT [tourist authority thailand] mee wil betalen om het beschadigde imago van Thailand te herstellen na de rellen van 2010!


Toen had een groep [er waren/zijn er twee; Rood en Geel] de luchthaven bezet, zodat toeristen niet naar huis konden. Gezichtsverlies voor de Thaise overheid en geloof me; gezichtsverlies telt heel, heel zwaar voor de Thai...

Jozef

Bahrein en Abu Dhabi kennen we allemaal maar dat zijn oliestaten. Thailand volgens mij niet dus vandaar mijn vraag. ;) MAar bedankt voor de verduidelijkingen!

Fabian

Nou t zal mij benieuwen. Ben op zich wel n fan van stratencircuits. Alleen wel weer jammer dat het buiten Europa is. Een race door de straten van Rotterdam moet toch ook mogelijk zijn?!  ;) ;D


Fabian

Dusss. Het klagen gaat maar door....


Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 mei 2013 - 16:16:56
Citaat van: Franky R. op 29 mei 2013 - 15:36:37
http://www.gppits.net/nieuws/cvc_is_ontzettend_slecht_voor_de_sport/

Was SAHARA niet ook 'n investeringsmaatschappij? ::)
Nee, Sahara is een conglomeraat...Een hele grote verzameling van diverse bedrijven. Van winkels tot vastgoedbeheer. Van woningen tot bouwbedrijven. Van verzekeringen tot...enfin, je snapt het nu wel? ;D

Franky R.



Franky R.


Fabian

En hoeveel van die mensen op de foto zijn man. Die ene met die alleen met het hoofd op de foto staat is sowieso geen vrouw.

Maar die GP levert nu al gezeik op, dat kan nooit goed gaan...


Franky R.

#1423
Citaat van: Fabian op 17 juni 2013 - 20:49:09
En hoeveel van die mensen op de foto zijn man. Die ene met die alleen met het hoofd op de foto staat is sowieso geen vrouw.

Maar die GP levert nu al gezeik op, dat kan nooit goed gaan...
Ik leer het je het verschil wel te herkennen... ;D ;D ;D
Enne, het zijn allemaal vrouwen [kleine gestalte].  ;)



Maar ik ben jaren geleden al eens op Phuket geweest. Erg duur en ver weg van Bangkok en dus van de hoge bazen c.q. overheid, dus daardoor meer gezeik en corruptie!


Phuket heeft het grote voordeel van mooie stranden en die James Bond-gesteentes, maar ik was ook verbaast toch dit plaatsje werd aangewezen als mogelijk alternatief.


Nabij Pattaya heeft met het Prins Bira-circuit, terwijl het aanbod qua hotels veel beter is. Geeft de toerist meer keuzen en is minder rumoerig dan Phuket IMHO.


Maar ik vond het wel leuk om dieper in te gaan op het gebeuren rond Phuket, met mijn artikel in de e-zine [column].


Hoop nog wel op een GP in Thailand, maar liever niet op Phuket.










Gerard

Daar komt Fabian vanzelf achter Franky, als die "chick" ineens gèen tok blijkt te dragen, maar..... ;D