Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

robbert

bwa, er kan ook nog kritiek komen op het geluid. Daar ben ik zeker van ;)

Jozef

Ja, zeker, maar gewone stervelingen als wij kunnen pas een mening over dat geluid hebben als we het ook effectief gehoord hebben.

Op dit moment lezen we in de media wat gekibbel van mensen die het geluid wel al gehoord hebben, maar ik vraag me dus ten zeerste af waarom die mensen het zo nodig vinden om die discussie in de media te voeren, want het grote publiek heeft nog geen idee waar het eigenlijk over gaat.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 09 april 2013 - 14:03:08
Ja, zeker, maar gewone stervelingen als wij kunnen pas een mening over dat geluid hebben als we het ook effectief gehoord hebben.

Op dit moment lezen we in de media wat gekibbel van mensen die het geluid wel al gehoord hebben, maar ik vraag me dus ten zeerste af waarom die mensen het zo nodig vinden om die discussie in de media te voeren, want het grote publiek heeft nog geen idee waar het eigenlijk over gaat.


Politiek, jongen...pure politiek. >:(

Franky R.


robbert

alĂ© weer een stratencircuit waar er niet kan ingehaald worden...  o ja, nu kan er overal ingehaald worden door de banden. Dus weer een circuit waar er gezeurd kan worden over de banden ;)

SDG

En tenzij ze er een nachtrace van maken, straks weer een extra weekend erbij met ontbijttelevisie.

Niels_

Citaat van: SDG op 27 april 2013 - 16:06:00
En tenzij ze er een nachtrace van maken, straks weer een extra weekend erbij met ontbijttelevisie.
Ging een nachtrace worden, net als in Singapore.

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 27 april 2013 - 16:13:35
Citaat van: SDG op 27 april 2013 - 16:06:00
En tenzij ze er een nachtrace van maken, straks weer een extra weekend erbij met ontbijttelevisie.
Ging een nachtrace worden, net als in Singapore.
Ergens wel logisch, want ik kan je wel het eea vertellen over het verkeer in Bangkok... :o

T.Nuvolari

Belachelijk! In Europa moet de bestaande circuits continu investeren in bredere banen, langere uitloopstroken, etc... Zo niet trekt Bernie met heel zijn hebben en houden zijn muilezel op richting oosten. Wat doen ze in het oosten? Smalle stratencircuits erbij halen en banen leggen op een godvergeten woestijnduin. Ondertussen wordt wel alles gedaan om de Europese televisiekijker te vriend te houden.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 29 april 2013 - 11:32:40
Belachelijk! In Europa moet de bestaande circuits continu investeren in bredere banen, langere uitloopstroken, etc... Zo niet trekt Bernie met heel zijn hebben en houden zijn muilezel op richting oosten. Wat doen ze in het oosten? Smalle stratencircuits erbij halen en banen leggen op een godvergeten woestijnduin. Ondertussen wordt wel alles gedaan om de Europese televisiekijker te vriend te houden.
Je hebt gelijk. Zeker wat betreft het 'pleasen' van de Europese tv-kijker...Maar die andere landen hebben wel het geld voor over om Bernie en de F1-circus binnen te halen. Dan verstomt het kritiek over te smalle banen snel. Maar het is wel hypocriet dat Bernie heel veel zeurde over bijv. Silverstone of Hockenheim... >:(

gloudiesaurus

Bangkok lijkt me wel leuk om doorheen te racen, ben sowiezo wel fan van stratencircuits. Maar er zit geld van Red Bull achter he...

Overigens lijken de straten me in Bangkok wel erg breed...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 29 april 2013 - 15:32:05
Bangkok lijkt me wel leuk om doorheen te racen, ben sowiezo wel fan van stratencircuits. Maar er zit geld van Red Bull achter he...

Overigens lijken de straten me in Bangkok wel erg breed...


Breed zijn de straten wel alleen niet zo vlak en vol met gaten en opstakels.Gaat nog een hele opgave worden voor ze daar om iets goed te organiseren. En ze zullen het ook rond deze periode moeten doen want anders heb je weer het risico van overstromingen. Vind de layout wel een beetje saai waarvoor ze gekozen hebben.

Jehoentelaar

Wegdek kan geen probleem zijn, daar zal wel aan gewerkt worden. Dit is voor Bangkok zo'n prestigeproject dat er wel even wat geld wordt vrijgemaakt van het huisvestingspotje o.i.d.

Jozef

Is Thailand zo'n rijk land dat ze dat zomaar even kunnen doen (oprechte vraag, ik heb echt geen idee)? Ik ken het land vooral van de tsunami van eind 2004 en de overstromingen van een jaar of twee geleden, een mens zou toch denken dat het geld daar een keer opraakt.

Jehoentelaar

Jawel, maar er wordt wel redelijk verdiend hier en daar. De bevolking heeft het lang niet altijd goed, maar er is zoals in al dat soort landen wel een rijke elite met oog voor prestige.