Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Franky R.

Citaat van: M@rc op 19 februari 2013 - 15:40:33
Korea kreunt nu al dat de kosten te hoog zijn en dat ze nieuwe contractvoorwaarden willen onderhandelen. China en het Midden-Oosten zitten nog in de fase dat nutteloze uitgaven tof en stoer lijken. Die kunnen dat ook nog een tijdje volhouden denk ik.
Die Koreanen deden geen moer na de eerste GP. Toen de F1 terugkwam, zagen ze nog spullen van het jaar ervoor liggen!


Ik zou er geen traan om laten als Korea wordt gedropt ten faveure van een circuit in het MO.

Kootje

Als Korea wordt gedropt niet nee, maar wel als er daar weer zo'n zandbakrace voor terugkomt. Ik zie dan toch liever Mexico, Argentiniƫ of Zuid-Afrika terugkeren op de kalender.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 20 februari 2013 - 06:39:03
Als Korea wordt gedropt niet nee, maar wel als er daar weer zo'n zandbakrace voor terugkomt. Ik zie dan toch liever Mexico, Argentiniƫ of Zuid-Afrika terugkeren op de kalender.
Ja, dan liever een race in Zuid-Afrika of Argentiniƫ...

Franky R.


robbert

weet het niet. Zolang er geen europese races sneuvelen is het goed. Maar is dat niet te lang en niet te duur????

0634

Er zullen dus blijkbaar eerder races bijkomen. Maar inderdaad, veel te duur. Twintig is al rijkelijk veel en Bernie zich maar afvragen waarom de kleine teams het moeilijk hebben in deze economisch zware tijden en ontzettend veel races en dus ontzettend veel kosten.

Kootje

Zie het niet gebeuren. De teams zullen hier niet mee in stemmen aangezien zij 20 het absolute max. vinden. Toch heeft die bejaarde mafkees voor de verandering mijn zege. Het seizoen kan mij niet lang genoeg duren, dus 'n paar etra races erbij ..... ::)

Edwin90

Teams gaan hier natuurlijk nooit mee akkoord.

Wat ik er zelf van vindt weet ik eigenlijk niet goed, eind vorig jaar vond ik het wel wat lang, dat komt door races als Korea en India. Maar nu zo aan de vooravond van het seizoen ben ik eigenlijk wel voor!  ;D

0634

Liever kwantiteit dan kwaliteit. Als er zometeen door de extra kosten weer een paar paydrivers bijkomen of dat er nog meer teams omvallen zit ik niet te springen.

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 06 maart 2013 - 11:23:46
Liever kwantiteit dan kwaliteit.

Is dat jouw visie of verwoord je die van Ecclestone?

Jehoentelaar

Ik vind twintig al te veel. Zoals in dat topic van de ideale kalender al voorbij kwam, het wordt dan nog zoveel duurder dat het niet te doen wordt voor sommige teams om de reiskosten te blijven betalen. Tenzij je het hebt over extra races in pakweg Frankrijk, Portugal en Oostenrijk, want daar zitten ze toch al in de buurt. Maar Bernie kennende zal hij daar vast niet op doelen.

0634

Citaat van: M@rc op 06 maart 2013 - 11:33:26
Citaat van: Jeroen op 06 maart 2013 - 11:23:46
Liever kwantiteit dan kwaliteit.

Is dat jouw visie of verwoord je die van Ecclestone?

SOrry! Bedoelde het natuurlijk andersom! ;D

Fabian

Hoe meer hoe beter zou ik zeggen, maar 22 is te veel denk ik.

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 06 maart 2013 - 11:39:06
Citaat van: M@rc op 06 maart 2013 - 11:33:26
Citaat van: Jeroen op 06 maart 2013 - 11:23:46
Liever kwantiteit dan kwaliteit.

Is dat jouw visie of verwoord je die van Ecclestone?

SOrry! Bedoelde het natuurlijk andersom! ;D

Dacht al zoiets.  ;)

Iceman2012

Kan iemand mij uitleggen waarom het dan duurder wordt?? Nou ja, dat de totale kosten zullen stijgen snap ik, al kan dat met een goede planning ook wel behoorlijk beperkt worden, maar de inkomsten zullen toch ook stijgen?? Bernie zal het grotendeels voor het geld doen en zal zelf toch wel begrijpen dat teams daar ook een gedeelte van willen zien. Ik wil niet zeggen dat het allemaal haalbaar is, maar dat of het dan ineens onbetaalbaar wordt betwijfel ik.