Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Fabian


Fabian


Figge

GP in Thailand... Lijkt mij prima.

Kootje

Mij niet.
We hebben met de Race of Champions kunnen zien dat men daar niet op autosport zit te wachten.

Kootje

CitaatDe officiƫle naam van Bangkok is namelijk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.

Hoeveel van de ruim 8 miljoen inwoners die Bangkok telt zullen dit weten?

Sabai

Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 16:18:13
CitaatDe officiƫle naam van Bangkok is namelijk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.

Hoeveel van de ruim 8 miljoen inwoners die Bangkok telt zullen dit weten?

Ik durf te wedden allemaal ! Cultuureel erfgoed staat hoog in het vaandel in Thailand zo kan ook iedere Thai het voledige volkslied uit hun hoofd zingen. Dat is wel iets anders dan bij ons.

Sabai

Ojaa er wonen trouwens zo'n 16 miljoen mensen in BBK :D

Kootje

Citaat van: Sabai op 19 december 2012 - 17:07:47
Ojaa er wonen trouwens zo'n 16 miljoen mensen in BBK :D

Das toch ook ruim 8 miljoen. ;)
Maaruh .... heb het ff opgezocht, en in 2007 was het officiele inwonertal 8,160.522 mensen.
Ik denk dat je in de war bent met het stedelijk gebied dat meerdere dorpen beslaat ('n agglomeratie), dit had toen ruim 15.000.000 inwoners.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 16:10:42
Mij niet.
We hebben met de Race of Champions kunnen zien dat men daar niet op autosport zit te wachten.
in duitsland zat het ook lang niet vol hoor ;)

Sabai

Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 17:15:05
Citaat van: Sabai op 19 december 2012 - 17:07:47
Ojaa er wonen trouwens zo'n 16 miljoen mensen in BBK :D

Das toch ook ruim 8 miljoen. ;)
Maaruh .... heb het ff opgezocht, en in 2007 was het officiele inwonertal 8,160.522 mensen.
Ik denk dat je in de war bent met het stedelijk gebied dat meerdere dorpen beslaat ('n agglomeratie), dit had toen ruim 15.000.000 inwoners.

Ik zie dat ik het idd verkeerd gelezen had . Al hebben ze het hier over ruim 8 miljoen geregistreerde mensen hebben. En volgens mij zijn daar meer ongeregistreerde mensen van het platte land dus het zomaar 15 miljoen kunnen zijn.Ik weet niet of je er ooit bent geweest maar daar is het 24 uur per dag druk op straat. :)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 december 2012 - 12:56:53
http://www.gppits.net/nieuws/tweede_nachtrace_f1/

Veel plezier Franky!
Jij komt toch ook mee? :P
En ik ben al aan het sparen, hoor! Het zou wel wat prettiger zijn als ik een baan had... :-[

Fabian

Citaat van: Franky R. op 21 december 2012 - 13:46:27
Citaat van: Fabian op 19 december 2012 - 12:56:53
http://www.gppits.net/nieuws/tweede_nachtrace_f1/

Veel plezier Franky!
Jij komt toch ook mee? :P
En ik ben al aan het sparen, hoor! Het zou wel wat prettiger zijn als ik een baan had... :-[
Ik ga wel mee Franky!

Franky R.



robbert

Citaat van: SDG op 18 februari 2013 - 12:42:01
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/ecclestone-sta-open-voor-meer-races-in-midden-oosten/

zoals ik al verwacht had, en zo gaan er europese races verdwijnen en stilletjesaan zal de f1 verdwijnen uit europa, dankzijn bernie ecclestone