Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Kootje

Hoezo idioot ?? ???
Is toch logisch dat je daar last van hebt. ;) :P

Folkert

Ja, maar als je er bewust naast gaat wonen ben je toch wel beetje dom als je daarna gaat zeuren :P
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:50:12
Hoezo idioot ?? ???
Is toch logisch dat je daar last van hebt. ;) :P
Dat wel. Maar Schiphol ligt er al vanaf 1920. Iedereen is dus zo'n beetje daar komen wonen terwijl de luchthaven daar al lag. Dan lijkt het me dat je de overlast zelf op zoekt.

Circuitpark Zandvoort ligt er ook al van ver voor de oorlog. Dan is het je eigen keus als je daar gaat wonen. Sorry, maar dan vind ik dat je niet moet zeuren.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2012 - 12:45:43
Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:50:12
Hoezo idioot ?? ???
Is toch logisch dat je daar last van hebt. ;) :P
Dat wel. Maar Schiphol ligt er al vanaf 1920. Iedereen is dus zo'n beetje daar komen wonen terwijl de luchthaven daar al lag. Dan lijkt het me dat je de overlast zelf op zoekt.

Circuitpark Zandvoort ligt er ook al van ver voor de oorlog. Dan is het je eigen keus als je daar gaat wonen. Sorry, maar dan vind ik dat je niet moet zeuren.


Ik kan het mij herinneren dat ik er een artikel erover geschreven had...Dat was toen ik aantrad tot de redactie van de Pits...Vreemd genoeg heb ik het nooit geplaatst in het magazine, maar het is [tot nu toe] niet relevant.


I.i.g. snap ik waarom er mensen zijn, die een huis kopen in de buurt van Schiphol. Dat komt omdat ze in hun achterlijke kortzichtigheid, alleen naar de prijzen kijken. En inderdaad is een mooi twee-onder-een-kap woninkje een stuk goedkoper rondom Schiphol...Juist vanwege de vliegtuigen!!!


D'oh!! ::)


Wat zandvoort betreft, heb ik begrepen dat de echte zandvoorters helemaal niet klagen. Ze weten hoe belangrijk het circuit is voor oa. de middenstand. Het is import, wat uit Amsterdam en omgeving komt en na 1 evenement begint te huilen... >:(

Echt, dan mogen ze met mij ruilen. Ik zou dolgraag een stekkie willen kopen in Zandvoort, op voorwaarde dat het circuit ook blijft waar het is. :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 02 oktober 2012 - 13:06:20
Echt, dan mogen ze met mij ruilen. Ik zou dolgraag een stekkie willen kopen in Zandvoort, op voorwaarde dat het circuit ook blijft waar het is. :P
Ik zou wel een stekkie op het circuit willen kopen. Lekker wakker worden met racegeluid!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 13:40:21
Citaat van: Franky R. op 02 oktober 2012 - 13:06:20
Echt, dan mogen ze met mij ruilen. Ik zou dolgraag een stekkie willen kopen in Zandvoort, op voorwaarde dat het circuit ook blijft waar het is. :P
Ik zou wel een stekkie op het circuit willen kopen. Lekker wakker worden met racegeluid!


Op het circuit? Nee, dat voert mij te ver...En anders zou ik Spa overwegen. Daar staan al een paar huisjes te koop, die pal gelegen zijn aan het circuit! :)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 02 oktober 2012 - 13:46:02
Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 13:40:21
Citaat van: Franky R. op 02 oktober 2012 - 13:06:20
Echt, dan mogen ze met mij ruilen. Ik zou dolgraag een stekkie willen kopen in Zandvoort, op voorwaarde dat het circuit ook blijft waar het is. :P
Ik zou wel een stekkie op het circuit willen kopen. Lekker wakker worden met racegeluid!


Op het circuit? Nee, dat voert mij te ver...En anders zou ik Spa overwegen. Daar staan al een paar huisjes te koop, die pal gelegen zijn aan het circuit! :)
Spa. Ook niet verkeerd. Misschien een klein huisje bouwen nabij Eau Rouge!

Edwin90

Nou, op de paddock van Spa staat een huis. Daar woont één van de circuitbewaarders. Mooier wonen dan daar wordt het niet denk ik. 'S morgens wakker worden en gewoon op de Eau Rouge uitkijken....zwijmel.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 02 oktober 2012 - 17:12:42
Nou, op de paddock van Spa staat een huis. Daar woont één van de circuitbewaarders. Mooier wonen dan daar wordt het niet denk ik. 'S morgens wakker worden en gewoon op de Eau Rouge uitkijken....zwijmel.
Ophouden Edwin. Ik begin te kwijlen...

SanderD

Citaat van: Edwin90 op 02 oktober 2012 - 17:12:42
Nou, op de paddock van Spa staat een huis. Daar woont één van de circuitbewaarders. Mooier wonen dan daar wordt het niet denk ik. 'S morgens wakker worden en gewoon op de Eau Rouge uitkijken....zwijmel.

Moet je nagaan. Altijd toegang tot het hele circuit, gewoon rustig door de paddock lopen als de F1 er is.

Sabai

Jeetje wat vervelend toch  ::)

Wizard

Citaat van: Fabian op 02 oktober 2012 - 17:13:17
Citaat van: Edwin90 op 02 oktober 2012 - 17:12:42
Nou, op de paddock van Spa staat een huis. Daar woont één van de circuitbewaarders. Mooier wonen dan daar wordt het niet denk ik. 'S morgens wakker worden en gewoon op de Eau Rouge uitkijken....zwijmel.
Ophouden Edwin. Ik begin te kwijlen...

Om het nog mooier te maken: Wellicht ook nog betaald! Mja, wel consessies doen, het kan zomaar zijn dat een rustige vrijdagochtend wordt verstoord door F1-geweld in je achtertuin...

Fabian

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2012 - 18:13:39
Om het nog mooier te maken: Wellicht ook nog betaald!
Jaja Wizard. Die man mag elke ochtend in een Ferrari van het circuit rijden om te kijken of alles in orde is...

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2012 - 18:13:39
Mja, wel consessies doen, het kan zomaar zijn dat een rustige vrijdagochtend wordt verstoord door F1-geweld in je achtertuin...
Nou nou dat is erg. Daar zou ik niet tegen kunnen.  ;) ;D ;D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2012 - 12:45:43
Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:50:12
Hoezo idioot ?? ???
Is toch logisch dat je daar last van hebt. ;) :P
Dat wel. Maar Schiphol ligt er al vanaf 1920. Iedereen is dus zo'n beetje daar komen wonen terwijl de luchthaven daar al lag. Dan lijkt het me dat je de overlast zelf op zoekt.

Circuitpark Zandvoort ligt er ook al van ver voor de oorlog. Dan is het je eigen keus als je daar gaat wonen. Sorry, maar dan vind ik dat je niet moet zeuren.

Was sarcastisch bedoeld, zie de smileys.  :-\

Ik ben het helemaal met je eens dat het gros van die mensen niet moeten zeuren.
De meeste kiezen er zelf voor om daar te gaan wonen.
Maar ja ..... klagen, dat zit nu eenmaal in de mens.
Ik woon weliswaar in 'n vrij rustig dorpje, maar op 'n flat.
Ook hier lopen diverse van m'n medebewoners continu te klagen over geluidshinder van hun buren.
En dan denk ik dus ook, ga lekker in 'n hutje op de hei wonen ofzo.

SanderD

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 19:39:38
Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2012 - 12:45:43
Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:50:12
Hoezo idioot ?? ???
Is toch logisch dat je daar last van hebt. ;) :P
Dat wel. Maar Schiphol ligt er al vanaf 1920. Iedereen is dus zo'n beetje daar komen wonen terwijl de luchthaven daar al lag. Dan lijkt het me dat je de overlast zelf op zoekt.

Circuitpark Zandvoort ligt er ook al van ver voor de oorlog. Dan is het je eigen keus als je daar gaat wonen. Sorry, maar dan vind ik dat je niet moet zeuren.

Was sarcastisch bedoeld, zie de smileys.  :-\

Ik ben het helemaal met je eens dat het gros van die mensen niet moeten zeuren.
De meeste kiezen er zelf voor om daar te gaan wonen.
Maar ja ..... klagen, dat zit nu eenmaal in de mens.
Ik woon weliswaar in 'n vrij rustig dorpje, maar op 'n flat.
Ook hier lopen diverse van m'n medebewoners continu te klagen over geluidshinder van hun buren.
En dan denk ik dus ook, ga lekker in 'n hutje op de hei wonen ofzo.

Nouja, dat ligt aan de situatie. Van onze buren hebben wij echt last. Ze geeft pianoles met de piano aan onze muur. Het geluid daarvan is werkelijk verschrikkelijk! Als je om 9 uur uit je bed komt is het soms zelfs raak. En als je geen tv of radio aan hebt overheerst het alles.

Maargoed, we gaan off topic