Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 29 juni 2012 - 09:38:48
Las ook dat Santander de hoofdsponsor word  :o Is dat niet die bank die wij allemaal op dit moment aan het sponseren zijn ? Ik hoop dat het niet doorgaat nog meer weg gegooid geld en een saaie straatrace erbij.

Santander is geen probleembank, het juist een van de uitzonderingen, het is bank die nog wel goed draait en zelfs enkele probleembanken heeft overgenomen...

Ik ben het er wel mee eens dat Silverstone niet verloren moet gaan. Maar als ik heel eerlijk ben denk dat ik de GP van Londen een utopie is. Ik geloof nooit dat die Grand-Prix er gaat komen. Zeker niet als ik zo de Engelse media vandaag eens lees...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Ik vond het eind van het circuit beetje vaag. Leek wel weg versmalling?!
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 29 juni 2012 - 16:31:22
Maar als ik heel eerlijk ben denk dat ik de GP van Londen een utopie is. Ik geloof nooit dat die Grand-Prix er gaat komen. Zeker niet als ik zo de Engelse media vandaag eens lees...


Hou op!
Bernie "droomde" ooit van een GP dwars door Parijs...Hij kreeg Jean Graton, de bedenker van Michel Vaillant, zo gek om er een stripverhaal aan te wijden... :P ...Nooit meer wat van gehoord, natuurlijk! ::)

Fabian

Bernie slaat een beetje door. Maar dat is volgens mij al jaren zo. Het plan ziet er leuk en aardig uit, maar om door die boog te rijden zie ik echt niet gebeuren.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juli 2012 - 18:11:55
Bernie slaat een beetje door. Maar dat is volgens mij al jaren zo. Het plan ziet er leuk en aardig uit, maar om door die boog te rijden zie ik echt niet gebeuren.
Bernie wilt het groot, groter, grootst maken...maar is tegelijkertijd totaal blind voor de harde realiteit... ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 04 juli 2012 - 00:34:31
Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juli 2012 - 18:11:55
Bernie slaat een beetje door. Maar dat is volgens mij al jaren zo. Het plan ziet er leuk en aardig uit, maar om door die boog te rijden zie ik echt niet gebeuren.
Bernie wilt het groot, groter, grootst maken...maar is tegelijkertijd totaal blind voor de harde realiteit... ::)
Daar komt het inderdaad op neer. Sommige dingen zijn onmogelijk en ik heb het idee dat een race in London nu onmogelijk is.

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juli 2012 - 01:02:03
Citaat van: Franky R. op 04 juli 2012 - 00:34:31
Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juli 2012 - 18:11:55
Bernie slaat een beetje door. Maar dat is volgens mij al jaren zo. Het plan ziet er leuk en aardig uit, maar om door die boog te rijden zie ik echt niet gebeuren.
Bernie wilt het groot, groter, grootst maken...maar is tegelijkertijd totaal blind voor de harde realiteit... ::)
Daar komt het inderdaad op neer. Sommige dingen zijn onmogelijk en ik heb het idee dat een race in London nu onmogelijk is.

en zeker als het s'avonds is. Hij zei bij singapore, dat hij dat daar deed omdat het voor europa beter was om te kijken in de namiddag, en dan zou hij in europa ook een avondrace organiseren ???

Figge

Niet te negatief he... De beste ideeen ontstaan tijdens een lekker bakkie koffie  ;)
Zeg nooit nooit... Voor een opzich fantastisch idee als een GP in London, hoeven natuurlijk maar een paar mensen op het juiste moment "het te willen"... en dan komt het van de grond. Het zou dus kunnen gebeuren... Wie had 3 jaar geleden gedacht dat er een GP zou komen tegen de skyline van NYC? Zes jaar geleden was een nachtrace in Singapore ook slechts een idee...
En laten we nu ook eens stoppen met Bernie bashen... wees blij dat deze man gewoon nieuwe ideeen voor F1 blijft lanceren... Of het nu goede ideeen zijn of niet...

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 04 juli 2012 - 12:58:06
Niet te negatief he... De beste ideeen ontstaan tijdens een lekker bakkie koffie  ;)
Zeg nooit nooit... Voor een opzich fantastisch idee als een GP in London, hoeven natuurlijk maar een paar mensen op het juiste moment "het te willen"... en dan komt het van de grond. Het zou dus kunnen gebeuren... Wie had 3 jaar geleden gedacht dat er een GP zou komen tegen de skyline van NYC? Zes jaar geleden was een nachtrace in Singapore ook slechts een idee...
En laten we nu ook eens stoppen met Bernie bashen... wees blij dat deze man gewoon nieuwe ideeen voor F1 blijft lanceren... Of het nu goede ideeen zijn of niet...


Toegegeven, de man komt soms met goede ideeën. Maar hij komt vaker met zaken die heel wat wenkbrauwen doen fronsen.




Edwin90

Citaat van: Franky R. op 04 juli 2012 - 16:21:29
Citaat van: Mark F1gge op 04 juli 2012 - 12:58:06
Niet te negatief he... De beste ideeen ontstaan tijdens een lekker bakkie koffie  ;)
Zeg nooit nooit... Voor een opzich fantastisch idee als een GP in London, hoeven natuurlijk maar een paar mensen op het juiste moment "het te willen"... en dan komt het van de grond. Het zou dus kunnen gebeuren... Wie had 3 jaar geleden gedacht dat er een GP zou komen tegen de skyline van NYC? Zes jaar geleden was een nachtrace in Singapore ook slechts een idee...
En laten we nu ook eens stoppen met Bernie bashen... wees blij dat deze man gewoon nieuwe ideeen voor F1 blijft lanceren... Of het nu goede ideeen zijn of niet...


Toegegeven, de man komt soms met goede ideeën. Maar hij komt vaker met zaken die heel wat wenkbrauwen doen fronsen.

Maar daar is hij (en in het verleden met Max Mosley) erg goed in want wat gebeurt er dan namelijk? Ontstaat er discussie, en dan komen de goede ideeën op tafel. Lees eind 2002 toen ze ballast wouden geven aan het winnende team. Ferrari dreigde uit de F1 te stappen en prompt was er de regelgeving voor 2003.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 04 juli 2012 - 17:06:37
Citaat van: Franky R. op 04 juli 2012 - 16:21:29
Citaat van: Mark F1gge op 04 juli 2012 - 12:58:06
Niet te negatief he... De beste ideeen ontstaan tijdens een lekker bakkie koffie  ;)
Zeg nooit nooit... Voor een opzich fantastisch idee als een GP in London, hoeven natuurlijk maar een paar mensen op het juiste moment "het te willen"... en dan komt het van de grond. Het zou dus kunnen gebeuren... Wie had 3 jaar geleden gedacht dat er een GP zou komen tegen de skyline van NYC? Zes jaar geleden was een nachtrace in Singapore ook slechts een idee...
En laten we nu ook eens stoppen met Bernie bashen... wees blij dat deze man gewoon nieuwe ideeen voor F1 blijft lanceren... Of het nu goede ideeen zijn of niet...


Toegegeven, de man komt soms met goede ideeën. Maar hij komt vaker met zaken die heel wat wenkbrauwen doen fronsen.

Maar daar is hij (en in het verleden met Max Mosley) erg goed in want wat gebeurt er dan namelijk? Ontstaat er discussie, en dan komen de goede ideeën op tafel. Lees eind 2002 toen ze ballast wouden geven aan het winnende team. Ferrari dreigde uit de F1 te stappen en prompt was er de regelgeving voor 2003.


Hoog mikken en genoegen nemen met een iets minder resultaat..typisch Mosley.. :P

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/geen_formule_1_in_rome/

Dit idee is dus definitief aan zijn einde gekomen. Nu maar hopen dat als ze in Londen daadwerkelijk een race willen organiseren dat ze dan sneller te werk gaan.

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 05 juli 2012 - 17:01:57
http://www.gppits.net/nieuws/geen_formule_1_in_rome/

Dit idee is dus definitief aan zijn einde gekomen. Nu maar hopen dat als ze in Londen daadwerkelijk een race willen organiseren dat ze dan sneller te werk gaan.

dat is nu eens goed nieuws. hopelijk gebeurd dit in londen ook, dan verliezen we geen historische circuits

Fabian

Citaat van: robbert op 05 juli 2012 - 17:42:48
Citaat van: Fabian van Tiel op 05 juli 2012 - 17:01:57
http://www.gppits.net/nieuws/geen_formule_1_in_rome/

Dit idee is dus definitief aan zijn einde gekomen. Nu maar hopen dat als ze in Londen daadwerkelijk een race willen organiseren dat ze dan sneller te werk gaan.

dat is nu eens goed nieuws. hopelijk gebeurd dit in londen ook, dan verliezen we geen historische circuits
Zo kun je het inderdaad ook bekijken. Ik wist inderdaad dat er sprake was van een race in Rome, maar hoorde er lange tijd niks meer over totdat dit nieuws kwam. Maar is inderdaad positief nieuws voor de echte historische F1 circuits.

Franky R.