Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 juni 2012 - 01:28:11
Citaat van: Franky R. op 27 juni 2012 - 23:20:21
Grobkowski veroordeeld...Duitse OM kijkt nu naar Ecclestone...Het begin van het einde voor Opa Bernie?!


http://www.gppits.net/nieuws/8_jaar_cel_voor_gribkowski/
Hmmm. Bernie gaat het lastig krijgen en zal denk ik niet ongeschonden uit de strijd komen. Als je het mij vraagt lijkt het me verhelderend om de F1 zonder Bernie te zien. Kijken wat er dan allemaal gaat gebeuren. Niks ten nadelen van Bernie want hij heeft F1 wel op de kaart gezet, maar toch, ik zou wel eens willen weten hoe de F1 er uit ziet zonder Bernie.

zoals het er nu aan toe gaat, kan het ook niet verder é. idee over medailles, nieuwe saaie circuits en dan nog buiten europa.Races die minder doorgaan in europa.

KVDracer

Citaat van: robbert op 28 juni 2012 - 07:08:04
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 juni 2012 - 01:28:11
Citaat van: Franky R. op 27 juni 2012 - 23:20:21
Grobkowski veroordeeld...Duitse OM kijkt nu naar Ecclestone...Het begin van het einde voor Opa Bernie?!


http://www.gppits.net/nieuws/8_jaar_cel_voor_gribkowski/
Hmmm. Bernie gaat het lastig krijgen en zal denk ik niet ongeschonden uit de strijd komen. Als je het mij vraagt lijkt het me verhelderend om de F1 zonder Bernie te zien. Kijken wat er dan allemaal gaat gebeuren. Niks ten nadelen van Bernie want hij heeft F1 wel op de kaart gezet, maar toch, ik zou wel eens willen weten hoe de F1 er uit ziet zonder Bernie.

zoals het er nu aan toe gaat, kan het ook niet verder é. idee over medailles, nieuwe saaie circuits en dan nog buiten europa.Races die minder doorgaan in europa.

En toch denk ik dat het dan volledig gedaan is met de F1. Hij heeft rare ideeen, maar hij weet wel hoe de F1 werkt, heeft zelf nog een team gehad, en hij heeft mee de F1 groot gemaakt. Als er iemand anders in zijn plaats komt, is het wrs iemand die vooruitgeschoven wordt door de aandeelhouders en die niets met de F1 te maken heeft, maar enkel naar de financiele kant zal zien. En als er dan onpopulaire beslissingen moeten genomen worden, zal hij zich niet druk maken rond de fans.
Hij brengt soms rare ideeen naar buiten, maar ik denk dat hij dit doet om tot een compromis over die zaak te komen met de andere teams.

robbert

ja er moet toch nog iemand zijn, die er verstand van heeft. Hij zal ooit wel eens stoppen hoor. Dat is een beetje te negatief volgens mij

Fabian

Bernie heeft weer eens iets in zijn kop. Hij is op zoek naar iemand die een GP in Londen wil betalen. Een voordeel, we blijven in Europa...

F1 News & Views‏@F1grid

Bernie says he would fund a London GP. And by fund he means get someone else to pay for it. #F1

Figge

Citaat van: KVDracer op 28 juni 2012 - 09:15:35
Citaat van: robbert op 28 juni 2012 - 07:08:04
Citaat van: Fabian van Tiel op 28 juni 2012 - 01:28:11
Citaat van: Franky R. op 27 juni 2012 - 23:20:21
Grobkowski veroordeeld...Duitse OM kijkt nu naar Ecclestone...Het begin van het einde voor Opa Bernie?!


http://www.gppits.net/nieuws/8_jaar_cel_voor_gribkowski/
Hmmm. Bernie gaat het lastig krijgen en zal denk ik niet ongeschonden uit de strijd komen. Als je het mij vraagt lijkt het me verhelderend om de F1 zonder Bernie te zien. Kijken wat er dan allemaal gaat gebeuren. Niks ten nadelen van Bernie want hij heeft F1 wel op de kaart gezet, maar toch, ik zou wel eens willen weten hoe de F1 er uit ziet zonder Bernie.

zoals het er nu aan toe gaat, kan het ook niet verder é. idee over medailles, nieuwe saaie circuits en dan nog buiten europa.Races die minder doorgaan in europa.

En toch denk ik dat het dan volledig gedaan is met de F1. Hij heeft rare ideeen, maar hij weet wel hoe de F1 werkt, heeft zelf nog een team gehad, en hij heeft mee de F1 groot gemaakt. Als er iemand anders in zijn plaats komt, is het wrs iemand die vooruitgeschoven wordt door de aandeelhouders en die niets met de F1 te maken heeft, maar enkel naar de financiele kant zal zien. En als er dan onpopulaire beslissingen moeten genomen worden, zal hij zich niet druk maken rond de fans.
Hij brengt soms rare ideeen naar buiten, maar ik denk dat hij dit doet om tot een compromis over die zaak te komen met de andere teams.

Het zal wel meevallen met de toekomst van F1 zonder Bernie. De interesse in F1 wordt echt niet minder als hij niet meer aan het roer staat.
Ik juist dat het de kans geeft om F1 meer de 21ste eeuw in te helpen en een meer toegankelijk fenomeen van te maken.

Fabian


Edwin90

Gaaf! Laten we het hopen. Alleen niet dat het een nachtrace wordt dan, heb weinig trek om van Zondag op Maandagnacht voor de tv te gaan zitten.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 28 juni 2012 - 22:14:40
Gaaf! Laten we het hopen. Alleen niet dat het een nachtrace wordt dan, heb weinig trek om van Zondag op Maandagnacht voor de tv te gaan zitten.
Circuit ziet er in ieder geval goed uit. Nu maar kijken of het haalbaar is.

gloudiesaurus

Dit zou vet zijn! Al is het volgens mij een beetje begonnen met het filmpje, een promotiestunt, van Santander. Wilde Bernie enkele jaren geleden ook niet naar Londen?

Maar als die race er echt komt dan ga ik kijken. Al vraag ik me af of Londen niet enorm veel geld kost als ze de hele binnenstad afsluiten... daar worden nl. ook elke dag miljoenen verdiend  ;)

Een race in Londen en New York... niet slecht als je het mij vraagt. Ik ben voorstander.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 28 juni 2012 - 23:15:35
Dit zou vet zijn! Al is het volgens mij een beetje begonnen met het filmpje, een promotiestunt, van Santander. Wilde Bernie enkele jaren geleden ook niet naar Londen?

Maar als die race er echt komt dan ga ik kijken. Al vraag ik me af of Londen niet enorm veel geld kost als ze de hele binnenstad afsluiten... daar worden nl. ook elke dag miljoenen verdiend  ;)

Een race in Londen en New York... niet slecht als je het mij vraagt. Ik ben voorstander.

hopelijk is londen dan niet snachts, want dan is da ook snachts opstaan ofzo

gloudiesaurus

'S nacht zullen ze het niet houden, wellicht op zondagavond? Zou een mooi schouwspel zijn... en prime time voor de TV - zenders natuurlijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Tja, weer een stratenbaan, ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Bernie zei een tijdje terug dat hij van twee GP's in één land af wil en daar is hij ook mee bezig. Als dit ten koste gaat van Silverstone ben ik heeeeeeeeeel erg fel tegen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 29 juni 2012 - 06:38:52
Tja, weer een stratenbaan, ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Bernie zei een tijdje terug dat hij van twee GP's in één land af wil en daar is hij ook mee bezig. Als dit ten koste gaat van Silverstone ben ik heeeeeeeeeel erg fel tegen.

en zeker als het een avondrace is, dan zullen sommige zenders hun uitzendingen terug belangrijker vinden dan de formule 1. Ben ook tegen!!!!

Fabian

Misschien gaat Bernie Londen en Silverstone laten rouleren. Maar of de race in Londen er gaat komen is helemaal niet zeker.

Sabai

Las ook dat Santander de hoofdsponsor word  :o Is dat niet die bank die wij allemaal op dit moment aan het sponseren zijn ? Ik hoop dat het niet doorgaat nog meer weg gegooid geld en een saaie straatrace erbij.