Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 16 juni 2012 - 13:38:57
Ik ben aanwezig!
Mooi zo. Ik ook. Kunnen we alvast ergens tickets kopen??!!!  :P

Figge

Helaas mannen, er zijn inmiddels 2 zandbak races. De regio is al volgeboekt :P

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 16 juni 2012 - 21:39:09
Helaas mannen, er zijn inmiddels 2 zandbak races. De regio is al volgeboekt :P
Da's balen. Begon net zin te krijgen in een race in Libië.

SanderD


robbert

libië, is daar geen burgeroorlog aan de gang?? En jullie willen dat er daar een f1 race gehouden werd?? En in bahrain moest volgens jullie de race afgelast worden omwille van de veiligheid :-\ ???

SanderD


KVDracer

Citaat van: robbert op 17 juni 2012 - 09:13:23
libië, is daar geen burgeroorlog aan de gang?? En jullie willen dat er daar een f1 race gehouden werd?? En in bahrain moest volgens jullie de race afgelast worden omwille van de veiligheid :-\ ???

Burgeroorlog? Dat is allemaal in scene gezet door de buitenlandse (en voornamelijk de Amerikaanse) pers  ;)

Fabian

Citaat van: robbert op 17 juni 2012 - 09:13:23
libië, is daar geen burgeroorlog aan de gang?? En jullie willen dat er daar een f1 race gehouden werd?? En in bahrain moest volgens jullie de race afgelast worden omwille van de veiligheid :-\ ???
Als het in Bahrein goed gaat, waarom niet in Libië??!!  :P ;)

robbert

mss krijgen we terug een saai tilckecircuit bij ;)

Fabian

Citaat van: robbert op 17 juni 2012 - 19:18:39
mss krijgen we terug een saai tilckecircuit bij ;)
Dat zou verrassend zijn! Zou Bernie toevallig saaie Tilkecircuits als verzameling hebben?

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 17 juni 2012 - 19:20:24
Citaat van: robbert op 17 juni 2012 - 19:18:39
mss krijgen we terug een saai tilckecircuit bij ;)
Dat zou verrassend zijn! Zou Bernie toevallig saaie Tilkecircuits als verzameling hebben?
ja want daar zit het meeste geld, kijk maar naar bahrain en abu dhabi, en toevallig 2 in die oosterse landen

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 juni 2012 - 16:13:15
http://www.gppits.net/nieuws/grand_prix_van_thailand_in_2014/

Man man man. Een race in Thailand, veel gekker moet het niet worden denk ik. Vraag me af of Formule 1 daar leeft.


Nou, nou, nou... Thailand is wel mijn favo vakantieland, hoor! 8)
En wat de Thai hebben met de F1? Momenteel heeft Thailand idd. maar 1 echte internationaal circuit. Het Bira circuit, vernoemd naar de eerste winnaar [prins Bira, toen Thailand nog Siam heette] op het nieuwe Zandvoort (!) van na de oorlog [7 augustus 1948]. Bira reed vier jaar in de F1 van 1950 tot 1954.


Phoe, momenteel niet veel idd., maar ik heb overal in Thailand kartbaantjes gezien. Wat erg leuk en geinig was, was mijn 'deelname' aan een Open Kampioenschap in Pattaya in 2005!


We reden toen outdoor met huurkarts met tweetaktmotoren, dus niet van die laffe viertakten zoals men hier indoor gebruikt! Een erg leuke tijd gehad en andere mensen leren kennen, waarmee ik tot op de dag van vandaag contact hou.


Het was weer eens iets anders dan 'jagen' op "Thaise snoepjes"...Hoewel, in Pattaya ben jij als man zijnde een prooi ipv jager... :P


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 18 juni 2012 - 11:57:53
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 juni 2012 - 16:13:15
http://www.gppits.net/nieuws/grand_prix_van_thailand_in_2014/

Man man man. Een race in Thailand, veel gekker moet het niet worden denk ik. Vraag me af of Formule 1 daar leeft.


Nou, nou, nou... Thailand is wel mijn favo vakantieland, hoor! 8)
En wat de Thai hebben met de F1? Momenteel heeft Thailand idd. maar 1 echte internationaal circuit. Het Bira circuit, vernoemd naar de eerste winnaar [prins Bira, toen Thailand nog Siam heette] op het nieuwe Zandvoort (!) van na de oorlog [7 augustus 1948]. Bira reed vier jaar in de F1 van 1950 tot 1954.


Phoe, momenteel niet veel idd., maar ik heb overal in Thailand kartbaantjes gezien. Wat erg leuk en geinig was, was mijn 'deelname' aan een Open Kampioenschap in Pattaya in 2005!


We reden toen outdoor met huurkarts met tweetaktmotoren, dus niet van die laffe viertakten zoals men hier indoor gebruikt! Een erg leuke tijd gehad en andere mensen leren kennen, waarmee ik tot op de dag van vandaag contact hou.


Het was weer eens iets anders dan 'jagen' op "Thaise snoepjes"...Hoewel, in Pattaya ben jij als man zijnde een prooi ipv jager... :P


;)
Ik ga wel mee hoor Franky als de Formule 1 in Thailand is!

SanderD

Laten we er een GPPits-uitje van gaan maken, dat jaarlijks terug keert!

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 15:43:53
Laten we er een GPPits-uitje van gaan maken, dat jaarlijks terug keert!
Hahaa. Dan wordt Franky onze reisleider!