Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 05 april 2012 - 00:26:10
Citaat van: Franky R. op 05 april 2012 - 00:25:32
Citaat van: Fabian van Tiel op 05 april 2012 - 00:20:52
Citaat van: Jeroen op 04 april 2012 - 20:55:18
Geen idee, nooit geteld, maar in de busstop zelf kon het ook best spoken hoor. Was bepaald geen saaie chicane.
Schumacher-Sato incident was toch ook in busstop?


Nee, dat was weer La Source...
Oooow. Dat was zo'n moment waar ik erg van baalde.


MSC was laaiend...dat weet ik nog! Maar hij had het kunnen weten, want Sato was toen een echte Kamikaze... :D

Jozef

#916
In de oude busstop herinner ik me wel nog een ziek mooie actie van Montoya op... Schumacher?

Edit: mmm, dat was dus blijkbaar in de vernieuwde bus stop, niet de versie die er nu ligt, maar die die er slechts heel kort gelegen heeft:

Franky R.

Citaat van: Jozef op 05 april 2012 - 00:57:52
In de oude busstop herinner ik me wel nog een ziek mooie actie van Montoya op... Schumacher?

Edit: mmm, dat was dus blijkbaar in de vernieuwde bus stop, niet de versie die er nu ligt, maar die die er slechts heel kort gelegen heeft:


Hahaha,


MSC moet er ziek van geweest zijn...En nee, dit is nog de oude bus-stop...alleen minder scherp.

Jozef

Wel ja, dus niet de oude busstop...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 05 april 2012 - 00:29:48
MSC was laaiend...dat weet ik nog! Maar hij had het kunnen weten, want Sato was toen een echte Kamikaze... :D
Haha Sato deed wel een Kamikaze actie. Maar vond Sato toch best een aardige coureur.

Enzo

Citaat van: Franky R. op 05 april 2012 - 00:29:48
Citaat van: Fabian van Tiel op 05 april 2012 - 00:26:10
Citaat van: Franky R. op 05 april 2012 - 00:25:32
Citaat van: Fabian van Tiel op 05 april 2012 - 00:20:52
Citaat van: Jeroen op 04 april 2012 - 20:55:18
Geen idee, nooit geteld, maar in de busstop zelf kon het ook best spoken hoor. Was bepaald geen saaie chicane.
Schumacher-Sato incident was toch ook in busstop?


Nee, dat was weer La Source...
Oooow. Dat was zo'n moment waar ik erg van baalde.


MSC was laaiend...dat weet ik nog! Maar hij had het kunnen weten, want Sato was toen een echte Kamikaze... :D

Als de dag van gisteren. Na het uitstappen keek die Sato even goed in de ogen en sloeg toen zijn vizier dicht.
Kan het me goed voorstellen overigens, het was veel te opportunistisch van Sato. Anderzijds probeerde Sato iig wat, hij durfde wel, daar valt ook wat voor te zeggen.

Fabian

Citaat van: Enzo op 09 april 2012 - 09:25:02
Als de dag van gisteren. Na het uitstappen keek die Sato even goed in de ogen en sloeg toen zijn vizier dicht.
Kan het me goed voorstellen overigens, het was veel te opportunistisch van Sato. Anderzijds probeerde Sato iig wat, hij durfde wel, daar valt ook wat voor te zeggen.
Daarom vond ik Sato ook een leuke coureur om naar te kijken. Hij durfde en deed  onverwachte dingen en dat was best leuk om naar te kijken.

rafael25


Franky R.

Citaat van: rafael25 op 16 april 2012 - 19:19:10
http://www.youtube.com/watch?v=IcPFoJok63E&t=33m

1971 FIA F1 Season ;)


Echt geweldig..."Those were the days"...En je ziet hoeveel mensen er naar de race kwamen kijken...Ik denk dat de circuiteigenaren ook met weemoed aan die tijd terugdenken.

Gerard

Ik weet niet echt waar ik onderstaand neer moet zetten,maar het gaat over de nabije toekomst, dus hier maar even...

Er gingen al geruchten dat Mercedes zich terug zou trekken uit de F1,maar als ik dit zo lees, geef ik ze nog gelijk ook!

Bron RTLGP
Volgens de Britse krant The Times staat Mercedes op het punt te stoppen met Formule 1. De Duitse autofabrikant zou al onderzocht hebben wat de mogelijkheden en de gevolgen zijn van een eventuele terugtrekking uit de koningsklasse van autosport.
Belofte
Mercedes is boos op Formule 1-baas Bernie Ecclestone. De Brit heeft Ferrari, McLaren en Red Bull Racing beloofd dat de ze directeuren mogen benoemen als de Formule 1 een beursnotering in Singapore krijgt in ruil voor het ondertekenen van het Concorde Agreement.


Deal
"Waarom zou Mercedes dezelfde deal moeten hebben als de anderen? Wat hebben ze in de Formule 1 gedaan? Ze hebben één race gewonnen", aldus Ecclestone. [wat?  >:(]


Gepasseerd
Dit heeft kwaad bloed gezet bij Mercedes en de Duitsers zouden volgens The Times inmiddels de eerste stappen hebben gezet om het team van de hand te doen.


Het zal toch niet??  :-X :-\

Figge

Hmm... Voor de korte termijn zou het balen zijn...
Maar ik ben er zeer voor in F1 alleen teams toe te laten met F1 als hoofdactiviteit...

Jozef

Dus iedereen buitengooien behalve Williams, Sauber, Force India, Lotus (team staat toch los van de autobouwer), Caterham (zelfde opmerking) en HRT?

Strak plan. :P

Franky R.

Citaat van: Jozef op 08 mei 2012 - 01:51:30
Dus iedereen buitengooien behalve Williams, Sauber, Force India, Lotus (team staat toch los van de autobouwer), Caterham (zelfde opmerking) en HRT?

Strak plan. :P


::) ::) ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 08 mei 2012 - 17:22:12
Citaat van: Jozef op 08 mei 2012 - 01:51:30
Dus iedereen buitengooien behalve Williams, Sauber, Force India, Lotus (team staat toch los van de autobouwer), Caterham (zelfde opmerking) en HRT?

Strak plan. :P


::) ::) ::)
Zou een geweldig kampioenschap zijn! ;) Dan krijg je elk raceweekend een Indianapolis 2005 idee

Kootje

En gaat Williams eindelijk weer winnen :) 8)