Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52


robbert

dat kan mss gebeuren, maar er werd daar al veel over gesproken. dus eerst zien en dan geloven

Niels_

Ik hoop niet dat er veranderd wordt, want welk circuit dat ook gaat worden in Frankrijk, het zal altijd minder zijn dan Francorchamps.

Daarnaast: denken ze nu echt dat d'Amborisio 15% extra toeschouwers kan lokken? Moest die nu degelijke resultaten halen kan dat, maar voor een rijder in de achtergrond zie ik echt niet 10.000 toeschouwers extra komen. Ook het feit dat Vettel ondertussen al los op kop staat in het kampioenschap zal het toeschouwersaantal niet echt omhoog helpen...

Los van dit, zou het echter nog steeds kunnen dat er meer bezoekers zijn dan vorig jaar...

Gerard

@Franky: Dank voor het linkje ;)
@Scuderia91
Ik geloof het ook niet, al trok Verstappen in zijn dagen ook extra bezoekers, ondanks dat hij meestal ook achteraan mereed..


T.Nuvolari

Maar Nederlanders zijn al wat sneller tevreden dan wij Belgen hé.  ;)

Nee, wij Belgen zijn vooral minder trots op vaderlandstalent dan de Nederlanders. Als een Belg de top bereikt van zijn sport zal hij/zij altijd een groot aantal tegenstanders hebben.  Ik denk dus ook niet dat de Belgen Warm lopen voor onze Jerome, moest ik niet vertrokken zijn richting Zuid-Frankrijk had ik er wel gestaan met mijn zwart-geel-rode vlag.

Kootje

Ik las gisteren op de Belgische teletekst dat ze pas 35.000 kaarten verkocht hebben ,terwijl ze er 65.000 moeten verkopen om uit de kosten te komen.
Met nog 2,5 weken te gaan zie ik ze dat aantal niet halen ,en ik denk dan ook dat je rustig de conclusie mag trekken dat het D'Ambrosio effect uitblijft.

Wizard

Huh, waarom kreeg ik te horen dat het uitverkocht was? Nou ja, op een handjevol, Silvers/Golds na...

SDG

#607
Citaat van: M@rc op 11 augustus 2011 - 07:37:12
Maar Nederlanders zijn al wat sneller tevreden dan wij Belgen hé.  ;)

Nee, wij Belgen zijn vooral minder trots op vaderlandstalent dan de Nederlanders. Als een Belg de top bereikt van zijn sport zal hij/zij altijd een groot aantal tegenstanders hebben.  Ik denk dus ook niet dat de Belgen Warm lopen voor onze Jerome, moest ik niet vertrokken zijn richting Zuid-Frankrijk had ik er wel gestaan met mijn zwart-geel-rode vlag.

Ik vraag me ergens wel af hoeveel mensen er speciaal zouden gaan enkel en alleen om d'Ambrosio aan het werk te zien. Nu moet ik wel zeggen dat ik mezelf niet echt kan nemen als maatstaf, aangezien ik te zeer F1-fanaat ben. Ook al rijdt er geen enkele Nederlander of Belg mee of zou er geen race meer in Francorchamps zijn, ik ga er de F1 niet minder voor volgen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 11 augustus 2011 - 12:06:08
Huh, waarom kreeg ik te horen dat het uitverkocht was? Nou ja, op een handjevol, Silvers/Golds na...

Geen idee ??
Zal misschien van je aanbieder afhangen ??
Deze te weinig ingekocht ofzo ??

http://www.tickettravel.nl/ en http://www.gpticket.nl/ hebben iig nog volop Bronze te koop naast Silver en Gold.

http://www.mygpticket.com/f1/ned?gclid=CODalaWMwqoCFcUl3godWjsL-w heeft daarentegen niets meer.


Wizard

Kortom, verder kijken dan mijn neus lang is. Ik ben dat weekend vrij dus de kans is groot dat ik aanwezig ben in Spa. Nu nog moeders de vrouw prikkelen. ;)

Niels_

Er zijn ook effectief wel Gold en Silver-tribunes uitverkocht hoor. Maar vorig jaar waren er denk ik zo vroeg ook niet meer kaarten verkocht denk ik. Je hebt altijd van die mensen die op het laatste moment beslissen. Niet iedereen besteld zijn ticketten al van voor het F1-seizoen van start gaat zoals ik. ;D

T.Nuvolari

Ergens gelezen dat de tribunes zo goed als vol zitten. Ze hebben er om en bij de 3000 meer verkocht in voorverkoop dan vorig seizoen. 38000 als ik het goed heb gelezen. Vorig jaar hebben ze er nog 20000 tijdens het weekend zelf verkocht. Nu hopen ze ook daar op iets meer en pas in 2012 verwachten ze een hele goeie verkoop. d'Ambrosio strijdt dan natuurlijk om de wereldtitel met een Renault.

Enzo

Citaat van: SDG op 11 augustus 2011 - 12:26:10
Citaat van: M@rc op 11 augustus 2011 - 07:37:12
Maar Nederlanders zijn al wat sneller tevreden dan wij Belgen hé.  ;)

Nee, wij Belgen zijn vooral minder trots op vaderlandstalent dan de Nederlanders. Als een Belg de top bereikt van zijn sport zal hij/zij altijd een groot aantal tegenstanders hebben.  Ik denk dus ook niet dat de Belgen Warm lopen voor onze Jerome, moest ik niet vertrokken zijn richting Zuid-Frankrijk had ik er wel gestaan met mijn zwart-geel-rode vlag.

Ik vraag me ergens wel af hoeveel mensen er speciaal zouden gaan enkel en alleen om d'Ambrosio aan het werk te zien. Nu moet ik wel zeggen dat ik mezelf niet echt kan nemen als maatstaf, aangezien ik te zeer F1-fanaat ben. Ook al rijdt er geen enkele Nederlander of Belg mee of zou er geen race meer in Francorchamps zijn, ik ga er de F1 niet minder voor volgen.

Idem  8)

Kootje

Citaat van: M@rc op 12 augustus 2011 - 17:44:55
Ergens gelezen dat de tribunes zo goed als vol zitten.

Klopt ,sinds vandaag zijn Gold en Silver uitverkocht en is er alleen nog Bronze te verkrijgen.

Citaat van: Enzo op 12 augustus 2011 - 17:46:50
Citaat van: SDG op 11 augustus 2011 - 12:26:10
Ik vraag me ergens wel af hoeveel mensen er speciaal zouden gaan enkel en alleen om d'Ambrosio aan het werk te zien. Nu moet ik wel zeggen dat ik mezelf niet echt kan nemen als maatstaf, aangezien ik te zeer F1-fanaat ben. Ook al rijdt er geen enkele Nederlander of Belg mee of zou er geen race meer in Francorchamps zijn, ik ga er de F1 niet minder voor volgen.

Idem  8)

Same here ..... al zal ik Spa wel missen en maakt het meedoen van 'n Nederlander het wel extra leuk ..... kijken doe ik toch wel.  ;)

Kootje

Hmmmm ..... Blijkbaar heeft de dreiging de Britse GP aan Donnington te verliezen ,z'n uitwerking niet gemist.
Na eerst al met 'n nieuwe lay-out en pitomplex te komen ,willen ze nu ook de omgeving aanpakken.
Vreemd genoeg lees ik niets over 'n verbeterde infrastructuur ,terwijl dat volgens mij juist Bernies grootste bezwaar was.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/266021/silverstone-dient-bouwaanvraag-in-voor-omgeving/