Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

T.Nuvolari

Staat ook niet letterlijk dat het een stratencircuit wordt of lees ik verkeerd?

Franky R.

Citaat van: M@rc op 08 juli 2011 - 10:35:09
Staat ook niet letterlijk dat het een stratencircuit wordt of lees ik verkeerd?


Kaapstad heeft geen circuit, dus als men er gaat racen...dan zal het wel een stratencircuit worden, denk je niet?


Och, als we de geruchten moeten geloven heeft ieder apenland binnen een paar jaar een GP op de kalender staan
Citaat


Ik zal je aan deze worden houden, indien Zandvoort in aanmerking zou kunnen komen voor een GP... ::)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 10 juli 2011 - 17:29:51
Citaat van: M@rc op 08 juli 2011 - 10:35:09
Staat ook niet letterlijk dat het een stratencircuit wordt of lees ik verkeerd?
Kaapstad heeft geen circuit, dus als men er gaat racen...dan zal het wel een stratencircuit worden, denk je niet?
De plannen om 'n race in Kaapstad te organiseren liggen er al 'n tijdje.
En ja ..... dat zijn plannen voor 'n stratencircuit.


Senergy

hehe zou wel eens iets anders zijn mochten ze geen asfalt leggen in het stadium.

Formule 1 gecombineerd met autocross denk wel dat er niet veel gras meer zal overzijn om op te voetballen  ::)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

0634


robbert

Citaat van: Jeroen op 25 juli 2011 - 21:47:39
http://www.gppits.net/nieuws/overname_spa-franchorchamps/

Als het waar is en doorgaat, zou het mooi zijn.

eindelijk eens goed nieuws over onze belgische circuit

T.Nuvolari

Ik weet niet of het goed is dat een investeringsmaatschappij iets overneemt. Investeerders zullen altijd hun geld terug willen verdienen en meer. Als het geen geld opbrengt zullen ze er snel terug vanaf willen.

0634

Misschien, maar aangezien Wallonië de race sowieso wil niet meer fulltime op de kalender lijkt te willen houden is dit wel prettig. Weinig te verliezen zeg maar. En Spa moet blijven natuurlijk. Jaarlijks.

Jozef

Citaat van: M@rc op 26 juli 2011 - 07:25:16
Ik weet niet of het goed is dat een investeringsmaatschappij iets overneemt. Investeerders zullen altijd hun geld terug willen verdienen en meer. Als het geen geld opbrengt zullen ze er snel terug vanaf willen.
Maar juist omdat ze er hun geld uit willen halen, zullen ze wél capabel beleid voeren in tegenstelling tot de huidige situatie (met het oog op langetermijnwinst dus).

Kootje

Citaat van: M@rc op 26 juli 2011 - 07:25:16
Ik weet niet of het goed is dat een investeringsmaatschappij iets overneemt. Investeerders zullen altijd hun geld terug willen verdienen en meer. Als het geen geld opbrengt zullen ze er snel terug vanaf willen.

Tuurlijk is dat voorlopig goed nieuws !!!
Dan is de race de komende jaren iig weer verzekerd van z'n plekje.
Ook al duurt dit maar 'n paar jaar ,dan nog is het meer als dat we nu hebben.


SDG

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2011 - 06:43:50
http://www.gppits.net/nieuws/overname_spa-franchorcamps_deel_2/
En mocht België over een aantal jaren uit elkaar vallen, is het probleem van de Franse Grand Prix meteen helemaal opgelost.

Grapje, he.  ;)

SDG

Citaat van: Senergy op 15 juli 2011 - 15:52:19
hehe zou wel eens iets anders zijn mochten ze geen asfalt leggen in het stadium.

Formule 1 gecombineerd met autocross denk wel dat er niet veel gras meer zal overzijn om op te voetballen  ::)

Dat doet me wat denken aan het Hermanos Rodriguez-circuit in Mexico-Stad toen de Champ Cars daar nog reden. Toen gingen ze daar ook een stukje door het stadion.

Franky R.

Citaat van: SDG op 28 juli 2011 - 16:31:45
Citaat van: Jeroen op 28 juli 2011 - 06:43:50
http://www.gppits.net/nieuws/overname_spa-franchorcamps_deel_2/
En mocht België over een aantal jaren uit elkaar vallen, is het probleem van de Franse Grand Prix meteen helemaal opgelost.

Grapje, he.  ;)


Dat België uit elkaar valt is mijns inziens een kwestie van tijd... :P

Gerard

#524
http://www.planetf1.com/news/3213/7066399/BBC-And-Sky-Sports-To-Cover-F1

dussss   :'( :'( maar enkele races (de helft?) en belangrijke races (Britse GP, Monaco en de laatste race van het seizoen) zijn te zien bij de BBC....
Ik geloof niet dat wij Sky op de kabel hebben  >:(

**EDIT**

Martin Brundle twittert net al dat hij " out of contract"  is na 2012...  :-\