Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Jozef

Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 19:55:27
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/262499/bbc-overweegt-te-stoppen-met-formule-1/?forceDesktop=true

Zelfs Ecclestone wil dat de F1 op de BBC uitgezonden blijft worden... En we weten allemaal.. Wat Bernie wil, zal (meestal) ook gebeuren.. (net als de meeste vrouwen) ;D

Ecclestone kan nu wel het heilig boontje spelen in de pers, als puntje bij paaltje komt geeft hij de rechten toch gewoon aan de partij die er het meeste geld voor over heeft.

robbert

voila, en als bbc gewoon nie meer wil betalen, zal hij geen moeite meer doen om f1 aan die zender te verbinden. Ja waar er nu rook is, is er toch wel zeker vuur. Ik denk dat het de voorlaatste seizoen is dat de f1 op de bbc te zien is. Hopelijk wil itv nog de rechten terugkopen. Hun f1 uitzendingen waren ook niet mis

_Makke_

Citaat van: robbert op 20 juni 2011 - 22:37:27
Ja waar er nu rook is, is er toch wel zeker vuur. Ik denk dat het de voorlaatste seizoen is dat de f1 op de bbc te zien is. Hopelijk wil itv nog de rechten terugkopen. Hun f1 uitzendingen waren ook niet mis

Zonder een communiqué van de BBC is er helemaal geen vuur. Enkel rook. Er verschijnt genoeg onzin in de pers.


Kootje

Citaat van: Makke op 21 juni 2011 - 08:56:38
Citaat van: robbert op 20 juni 2011 - 22:37:27
Ja waar er nu rook is, is er toch wel zeker vuur. Ik denk dat het de voorlaatste seizoen is dat de f1 op de bbc te zien is. Hopelijk wil itv nog de rechten terugkopen. Hun f1 uitzendingen waren ook niet mis

Zonder een communiqué van de BBC is er helemaal geen vuur. Enkel rook. Er verschijnt genoeg onzin in de pers.
Tuurlijk.
Maar dit speelt al wat langer dan dit laatste artikeltje.
Feit is iig wel dat de BBC drastisch moet bezuinigen.
En dan is het stoppen met F1 'n snel gezette stap.

Zelfs Jake Humphreys ontkent niet direct de geruchten.
Die beweerd alleen dat hij er nog niets van weet ,maar dat hook hij niet in de toekomst kan kijken.
Dat kan je dan letterlijk opvatten ,maar ook als 'n verkapte manier zien van zeggen: Er speelt inderdaad iets ,maar daar mag ik nog niks over zeggen.  :o

robbert

Citaat van: Kootje op 21 juni 2011 - 11:07:01
Citaat van: Makke op 21 juni 2011 - 08:56:38
Citaat van: robbert op 20 juni 2011 - 22:37:27
Ja waar er nu rook is, is er toch wel zeker vuur. Ik denk dat het de voorlaatste seizoen is dat de f1 op de bbc te zien is. Hopelijk wil itv nog de rechten terugkopen. Hun f1 uitzendingen waren ook niet mis

Zonder een communiqué van de BBC is er helemaal geen vuur. Enkel rook. Er verschijnt genoeg onzin in de pers.
Tuurlijk.
Maar dit speelt al wat langer dan dit laatste artikeltje.
Feit is iig wel dat de BBC drastisch moet bezuinigen.
En dan is het stoppen met F1 'n snel gezette stap.

Zelfs Jake Humphreys ontkent niet direct de geruchten.
Die beweerd alleen dat hij er nog niets van weet ,maar dat hook hij niet in de toekomst kan kijken.
Dat kan je dan letterlijk opvatten ,maar ook als 'n verkapte manier zien van zeggen: Er speelt inderdaad iets ,maar daar mag ik nog niks over zeggen.  :o

daarom dat ik er niet zo gerust in ben, en hoop dat itv die rechten wil overkopen

Jozef

Citaat van: Kootje op 21 juni 2011 - 11:07:01
Citaat van: Makke op 21 juni 2011 - 08:56:38
Citaat van: robbert op 20 juni 2011 - 22:37:27
Ja waar er nu rook is, is er toch wel zeker vuur. Ik denk dat het de voorlaatste seizoen is dat de f1 op de bbc te zien is. Hopelijk wil itv nog de rechten terugkopen. Hun f1 uitzendingen waren ook niet mis

Zonder een communiqué van de BBC is er helemaal geen vuur. Enkel rook. Er verschijnt genoeg onzin in de pers.
Tuurlijk.
Maar dit speelt al wat langer dan dit laatste artikeltje.
Feit is iig wel dat de BBC drastisch moet bezuinigen.
En dan is het stoppen met F1 'n snel gezette stap.

Zelfs Jake Humphreys ontkent niet direct de geruchten.
Die beweerd alleen dat hij er nog niets van weet ,maar dat hook hij niet in de toekomst kan kijken.
Dat kan je dan letterlijk opvatten ,maar ook als 'n verkapte manier zien van zeggen: Er speelt inderdaad iets ,maar daar mag ik nog niks over zeggen.  :o

Maar dan kun je natuurlijk in elke scheet een vulkaanuitbarsting vermoeden.

0634

Ik ben er ook nog niet zo van overtuigd dat de BBC gaat stoppen met F1. Jake H. heeft gewoon een punt als hij zegt dat de kijkcijfers alleen maar oplopen. BBC en de F1 passen echt perfect bij elkaar. Zeker met de prestaties van Britten als LH en JB en het komende talent van PdR, is er genoeg reden om te geloven dat de kijkcijfers alleen maar zullen stijgen. Uiteindelijk levert dat de BBC alleen maar meer op.

Maar dat ze openlijk twijfelen over het doorgaan met F1 zou best logisch zijn. Waarschijnlijk is de BBC zo'n beetje de belangrijkste broadcaster (gok ik, ik weet de cijfers niet) en om nu al te roepen dat je twijfelt kan alleen maar de prijs voor je drukken. Ze zullen best twijfelen, maar ik denk dat het goed komt.


robbert

dus laten we hopen dat itv de rechten overkoopt :) Dus toch nog positief nieuws. Zo mag BBC de rechten gerust verkopen. ITV zal deze wel overkopen. Laten we hopen

Gerard

Tweet van Jake Humphrey  The new BBC building is really impressive, colourful, great views, lots of happy people. Good vibes

http://t.co/1WpGtd0

Dus daar gaat het geld heen!!!!!
;D

robbert

voila, en dat allemaal ten koste van de f1. Besparen zullen ze dus wel doen, door f1 te schrappen.
En zo kan de sport verhuizen naar itv

T.Nuvolari

Misschien een idee voor een nieuwe BBC reeks, zoveel drama. ::)

Kootje

In Frankrijk zijn ze ook weer eens aan het kijken of het mogelijk is de F1 terug te halen.  ::)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/262568/werkgroep-onderzoekt-mogelijkheden-franse-race/

Heb persoonlijk liever Magny-Course.  >:(
De Adelaide hairpin zorgde altijd voor leuke acties ,terwijl Paul Ricard wéér zo'n steriel circuit is.
Maar ja ,helaas ga ik daar niet over.  :'(

Gerard

Wij kunnen hier geen ITV ontvangen, dus ik zal dan toch naar rtl reclame, of rtl duitsland moeten :(

Kootje

#419
Eindelijk 'n akkoord omtrend de nieuwe motorformule.
Alle ,jawel alle teams hebben ingestemd met 'n 1.6 liter V6 turbo miv 2014.
Nu alleen de FIA nog.
Maar gezien hun eigen twijfelachtige optreden inzake de 1.6 liter 4-cilinder turbo ,voorzie ik daarin geen probleem.

http://www.f1today.nl/20110622/formule-1bazen-akkoord-over-16-liter-v6-turbo-als-nieuwe-motor.html