Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Enzo

Ik vermoed dat het een onderhandelingstechniek is, waarschijnlijk vinden ze deprijs voor de rechten te hoog. ::)

robbert

ik zou het ook niet zien gebeuren. De reden zou zijn dat de kijkcijfers ook zo laag zijn ???
Maar humprey ontkent alles. Mss omdat hij nog niet officieel op de hoogte zou zijn. Laten we hopen dat hij gelijk heeft.
Maar waar rook is, is vuur jammer genoeg

robbert

bernie ecclestone vreest ervoor en zal wel proberen om de f1 bij de bbc te houden, omdat ze gewoon de beste show geven.
Hopelijk doet bbc nu niet dom

T.Nuvolari

De F1 is één van de best bekeken sportshows op de BBC. Ze gaan dat echt niet afvoeren, hoogtens de huidige vorm wat inkrimpen. Zelfs dat laatste durf ik te betwijfelen.

Kootje

Citaat van: robbert op 20 juni 2011 - 19:36:36
bernie ecclestone vreest ervoor en zal wel proberen om de f1 bij de bbc te houden, omdat ze gewoon de beste show geven.
Maar wie zegt dat 'n eventuele opvolger dit niet net zo goed doet ??
Uiteindelijk heeft de BBC hun concept ook gewoon van ITV overgenomen.


Gerard

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/262499/bbc-overweegt-te-stoppen-met-formule-1/?forceDesktop=true

Zelfs Ecclestone wil dat de F1 op de BBC uitgezonden blijft worden... En we weten allemaal.. Wat Bernie wil, zal (meestal) ook gebeuren.. (net als de meeste vrouwen) ;D

robbert

laten we hopen, want volgens mij heeft bbc nog altijd het laatste woord en als ze willen besparen zullen ze gewoon blijven doorgaan met hun zinnetje om de f1 af te voeren.
Ik vrees wellicht voor het ergste, maar laten we hopen dat het nog goed komt

Kootje

Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 19:55:27
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/262499/bbc-overweegt-te-stoppen-met-formule-1/?forceDesktop=true

Zelfs Ecclestone wil dat de F1 op de BBC uitgezonden blijft worden... En we weten allemaal.. Wat Bernie wil, zal (meestal) ook gebeuren.. (net als de meeste vrouwen) ;D
Ik hoop 't .... ook al ben ik zelf 'n RTL kijker  ;)
Maar ja ..... waar moet ik anders heen zappen als er reklame is  :P

Kootje

Citaat van: robbert op 20 juni 2011 - 20:15:32
laten we hopen, want volgens mij heeft bbc nog altijd het laatste woord en als ze willen besparen zullen ze gewoon blijven doorgaan met hun zinnetje om de f1 af te voeren.
Ik vrees wellicht voor het ergste, maar laten we hopen dat het nog goed komt
Bernie zal sowieso de prijs moeten verlagen ,of de BBC gaat op z'n minst bezuinigen.
En dan vraag ik me hardop af of hun uitzendingen nog steeds zo goed zullen zijn.

Ik bedoel ,als hun voortaan ook alleen nog maar 1 mannetje ergens in 'n studiootje hebben dan zie ik ze echt geen betere uitzendingen dan RTL meer maken.
Enigste pluspunt is dan nog dat er geen reclames zijn.

Gerard

Nou Kootje, ik vind het commentaar van Mol de laatste jaren echt niet meer zo best als vroeger (10+ jaren geleden)

Dus als de beeb stopt, kijk ik nog liever naar rtl duitsland

Kootje

Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 20:26:42
Nou Kootje, ik vind het commentaar van Mol de laatste jaren echt niet meer zo best als vroeger (10+ jaren geleden)

Dus als de beeb stopt, kijk ik nog liever naar rtl duitsland
Mee eens.
Hij maakt tegenwoordig aardig wat fouten ,maar daar moet ik dan wel weer om lachen.
RTL Duitsland heb ik niet ,maar daar hoor ik eigenlijk ook nooit iets goed over.
Net als over de uitzendingen van VT4 trouwens ,maar ook die heb ik niet.

Nee .... laat mij de race maar op RTL kijken.
Het programma eromheen bekijk ik uiteraard wel op de BBC.
Maar ja .... ieder z'n ding hé ??

robbert

daarom, het kan beter zijn voor iedereen,dat de bbc de f1 blijft uitzenden.

Gerard

Citaat van: Kootje op 20 juni 2011 - 20:33:43
Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 20:26:42
Nou Kootje, ik vind het commentaar van Mol de laatste jaren echt niet meer zo best als vroeger (10+ jaren geleden)

Dus als de beeb stopt, kijk ik nog liever naar rtl duitsland
Mee eens.
Hij maakt tegenwoordig aardig wat fouten ,maar daar moet ik dan wel weer om lachen.
RTL Duitsland heb ik niet ,maar daar hoor ik eigenlijk ook nooit iets goed over.
Net als over de uitzendingen van VT4 trouwens ,maar ook die heb ik niet.

Nee .... laat mij de race maar op RTL kijken.
Het programma eromheen bekijk ik uiteraard wel op de BBC.
Maar ja .... ieder z'n ding hé ??

Het enige (GROTE) nadeel van RTL DE vind ik dat ze al het Engels gesproken (interviews) na synchroniseren, daar heb ik toch wel zo'n hekel aan! Dan kan ik èn het Engels, èn het Duits niet verstaan.. Maarja, het voorprogramma en de nabeschouwing zijn wel zeer uitgebreid...

Kootje

Das wel irritant ja.
Maar ja ,das Duitsland hé ??

robbert

als je de kijkcijfers van dit seizoen al bekijkt, dan gaat bbc een zeer domme beslissing nemen als ze de f1 verbannen van de zender.
Dus hopelijk heeft de bbc ook da tikkeltje verstand om de f1 te blijven uit te zenden