Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2011 - 22:36:52
In de jaren 80 was er ook commercie.

Klopt,

Maar vergelijk de coureurs van toen met die van nu!
Mansell, Prost, Senna, Berger, Patrese met Alonso, Hamilton, Vettel, Webber...

Alleen Webber schiet er een beetje bovenuit, maar de rest?

Ik ben in 1985 nog naarde GP van Nederland geweest. Pa betaalde vrolijk voor het 'gekke hobby' van zijn zoontje...Als ik die ouwe vertel wat een kaartje NU doet, kan ik meteen een dokter bellen... ::)

Hm, brandstof voor een artikel in het magazine... ;) ...Titel heb ik al.

0634

Hoe bedoel je, alleen Webber steekt er bovenuit?


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2011 - 19:14:50
Hoe bedoel je, alleen Webber steekt er bovenuit?



Zag je dit het interview met Legard? Dat bedoel ik... ;)

0634

Nee. Nog steeds geen idee wat je bedoeld...

Kootje

Bedoel je soms dat Webber wat meer spontaan en zichzelf is tov de door de PR afdeling gevormde marionetten van tegenwoordig ??

Franky R.

Citaat van: Kootje op 30 mei 2011 - 10:41:24
Bedoel je soms dat Webber wat meer spontaan en zichzelf is tov de door de PR afdeling gevormde marionetten van tegenwoordig ??

Ja, al kan dat juist weer irri zijn of zelfs helemaal uit de hand lopen, zoals we bij een gefrustreerde Hamilton hebben gezien... :(

Kootje

Citaat van: Franky R. op 31 mei 2011 - 14:46:11
Citaat van: Kootje op 30 mei 2011 - 10:41:24
Bedoel je soms dat Webber wat meer spontaan en zichzelf is tov de door de PR afdeling gevormde marionetten van tegenwoordig ??

Ja, al kan dat juist weer irri zijn of zelfs helemaal uit de hand lopen, zoals we bij een gefrustreerde Hamilton hebben gezien... :(

Het zijn iig echte emoties.
Iets wat je te vaak mist bij de huidige generatie.


Senergy

ik hoop van niet, ze zouden beter de toegangsprijzen laten zakken zodat meer mensen een ticket kopen en zo via de verkoop van eten en drinken meer inkomsten te genereren.

Veel mensen voor een lagere prijs, brengen véél meer op dan een klein publiek voor veel te hoge prijs.

Nu mag van mij Frankrijk wel terug op de kalender komen, ipv van Bahrein ofzo maar dan wel op Ricard niet op Magny Cours of nog zo'n natte droom van Bernie stratencircuit in Parijs  :o

hup omhoog naar de sacre coeur dan terug naar beneden, even langs de Moulin Rouge passeren   :P en dan de Champs Elysées en dan de rotonde van l'Arc de Triomphe en waarom niet onder de Eiffeltoren door denderen en dan l'Avenue des Tulpes (die gaan daar niet lang staan dan) en finish voor de Notre Dame en dan hebben we ons Cultuur-rondje wel gehad  ;D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Niels_

Citaat van: Senergy op 07 juni 2011 - 11:44:14
ik hoop van niet, ze zouden beter de toegangsprijzen laten zakken zodat meer mensen een ticket kopen en zo via de verkoop van eten en drinken meer inkomsten te genereren.

Veel mensen voor een lagere prijs, brengen véél meer op dan een klein publiek voor veel te hoge prijs.

Nu mag van mij Frankrijk wel terug op de kalender komen, ipv van Bahrein ofzo maar dan wel op Ricard niet op Magny Cours of nog zo'n natte droom van Bernie stratencircuit in Parijs  :o

hup omhoog naar de sacre coeur dan terug naar beneden, even langs de Moulin Rouge passeren   :P en dan de Champs Elysées en dan de rotonde van l'Arc de Triomphe en waarom niet onder de Eiffeltoren door denderen en dan l'Avenue des Tulpes (die gaan daar niet lang staan dan) en finish voor de Notre Dame en dan hebben we ons Cultuur-rondje wel gehad  ;D
Disneyland!

http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/278086/2008/05/16/Frankrijk-wil-GP-Formule-1-naar-Disneyland-Parijs-verhuizen.dhtml

T.Nuvolari

Via de Space mountain, naar Neverland om dan via het Disneykasteel terug te keren?  :D

Senergy

 ;D

en dan als hymne het verschrikkelijk irritante "It's a small world after all"
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

JimmySPA

Citaat van: Senergy op 07 juni 2011 - 15:10:11
;D

en dan als hymne het verschrikkelijk irritante "It's a small world after all"

o yeah  8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Jozef

Citaat van: Franky R. op 31 mei 2011 - 14:46:11
Citaat van: Kootje op 30 mei 2011 - 10:41:24
Bedoel je soms dat Webber wat meer spontaan en zichzelf is tov de door de PR afdeling gevormde marionetten van tegenwoordig ??

Ja, al kan dat juist weer irri zijn of zelfs helemaal uit de hand lopen, zoals we bij een gefrustreerde Hamilton hebben gezien... :(

Ah, ik dacht dat je een grapje maakte over Webbers gestalte. :D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 juni 2011 - 20:30:47
http://www.gppits.net/nieuws/gaan_frankrijk_en_belgie_rouleren/

Aan de ene kant erg jammer natuurlijk.
Maar als dat nodig is om het voortbestaan van de Belgische GP te waarborgen ??

Denk dat dit sowieso de toekomst van F1 is.
Meer en meer landen willen 'n GP organiseren ,en er zijn nu eenmaal maar 20 slots te verdelen.
Rouleren lijkt mij dan de ideale oplossing.