Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Gerard

??? wat is er grappig Kootje?

Kootje

Citaat van: Gerard op 18 mei 2011 - 16:55:25
??? wat is er grappig Kootje?
SORRY !!!
was meer bedoeld als: IK BEN ER EXTREEM BLIJ MEE !!!
maar ik begrijp de verwarring en zal 't aanpassen

Gerard

Oh, het was niet rot bedoeld hoor!!
Ik begreep alleen niet waarom je zo moest lachen :)
Ik ben inderdaad wel blij met races als Melbourne, en zolang Ecclestone op zoek is naar andere races, ben ik blij dat Australie voorlopig op de kalender blijft staan!
Ik zie liever de race van Austr. dan bv die van Bahrein of Valencia ;)

Snappie??

Kootje

#303
Citaat van: Gerard op 18 mei 2011 - 19:35:51
Oh, het was niet rot bedoeld hoor!!
Ik begreep alleen niet waarom je zo moest lachen :)
Ik ben inderdaad wel blij met races als Melbourne, en zolang Ecclestone op zoek is naar andere races, ben ik blij dat Australie voorlopig op de kalender blijft staan!
Ik zie liever de race van Austr. dan bv die van Bahrein of Valencia ;)

Snappie??
Dat snap ik maar al te goed.
Ik ben het dan ook volledig met je eens.
Vandaar dat ik erg vrolijk werd van het nieuws dat we t/m 2015 verzekerd zijn van Melbourne.

Kootje

Ik lees net op RTL teletekst dat de nieuwe regering van de Duitse deelstaat Rijnland-Palts t/m 2016 maximaal nog maar 2x 'n GP wil organiseren.
De GP die daar ( Nürburgring ) dit jaar verreden wordt telt daarin ook al mee ,wat dus inhoud dat men voor de GP van Duitsland in 2013 en/of 2015 op zoek moet naar 'n andere lokatie.
Ik vraag me namelijk af of Hockenheim bereid is om het over te nemen ,aangezien het roulatiesysteem toendertijd door hun problemen in het leven werd geroepen.


gloudiesaurus

Dat ligt er allang niet meer  ;D

Jammer van de Nurburgring, er is flink in het circuit geïnvesteerd maar op een verkeerde manier. Het pretpark wat er nu bij ligt is toch een beetje een fiasco...

En de Hockenheimring, de oude Hockenheimring met die lange rechte stukken in de bossen was toch een veel mooie baan dan dat circuit dat er nu ligt.

Ongeveer 10 jaar geleden was de F1 in Duitsland standaard uitverkocht, tickets werden op de zwarte markt voor veel hogere prijzen aangeboden. Het "Schumi effect", dat effect is nu toch een stuk minder... En ook Vettel kan niet aan dat effect tippen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

AVUS was ook maar een grapje hoor. Heb je de layout van de baan gezien? ;D


Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 mei 2011 - 19:24:23
AVUS was ook maar een grapje hoor. Heb je de layout van de baan gezien? ;D
::) Waren dat niet 2 rechte stukken met aan ieder end 'n kombocht ?? ???


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 21 mei 2011 - 19:24:23
AVUS was ook maar een grapje hoor. Heb je de layout van de baan gezien? ;D



Waarom niet? Het is i.i.g. geen Tilke circuit... :D

Gerard

Ik denk dat het erop neer komt dat de Nurburgring gaat rouleren met Spa, bij wijze van GP van Europa ofzo..  :-\ :-[

Een ander alternatief zie ik niet snel

Zowel de Sachsenring als de Lausitzring zie ik geeen F1 organisreren...

@Jeroen.. Het lijkt mij wel wat, mits we dan 2!! DRS stukken hebben  ;D ;D :D

0634

Let wel, de rechte stukken zijn bijna 4 kilometer lang dus meerdere DRS activaties op één recht stuk zijn mogelijk! ;D

Edwin90

Volgens mij ligt er na die zandbak wat ze nu de Nurburgring noemen ook nog wel een aardig baantje  ;)

gaat niet gebeuren uiteraard :D

0634

Gaat inderdaad niet gebeuren nee. Aan één kant jammer want het is een waar spectakelstuk. Maar simpelweg veel te gevaarlijk. Kan echt niet meer.