Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Edwin90

De Formule 1 wil groener worder...de teams willen alleen maar harder gaan  ;)


0634

Naja, dat is misschien overdreven maar het is wel veel leuker geworden.

T.Nuvolari

Dacht ik er ook van, maar na de kritiek van de coureurs is dit weer een bewijs dat "Let's wait and see." misschien een betere ingesteldheid was.

0634

Ja, maar die zeuren over alles. Volgens Alonso zou er met DRS niets meer ingehaald worden als voorheen... nou die had er kijk op, zeg ::).

Edwin90

Om over de banden nog maar te zwijgen  ;)

Gerard

#261
Vanaf 2012 hebben we geen GP van Turkije meer..
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/258178/turkse-gp-vanaf-2012-niet-meer-op-de-kalender/

Volgens de Hurriyet Daily zou Bernie Ecclestone de kosten voor het houden van de race hebben verhoogd naar 26 miljoen dollar. Dit jaar is dat nog 13 miljoen. De Turkse regering had geen trek om die verdubbeling op te hoesten en dus zal de race, volgens de Turkse pers, volgend jaar niet plaatsvinden.

Wederom is het financiele plaatje en de hebzucht van BE wat roet in het eten gooit!

Waarom verbaast me dit nou niet?? :(  >:(

robbert

ik heb het al gezegd, bernie met weg uit de f1. Hij verbrot het helemaal. Het is maar geld dat telt voor hem, dus wil hij meer uitwijken naar buiten europa.
Als hij nog lang voor het zeggen heeft, dan zal er opeens geen f1 meer zijn in europa

Kootje

Er moet nu eenmaal plaats gemaakt worden voor Rusland ,Oekraine (beiden Europa overigens) en de VS.
Deze landen zijn wel bereid om tussen de 25 en 40 miljoen te betalen.
Helaas gaat dat dan ten koste van landen die dit niet kunnen/willen betalen ,maar waar wel mooie races verreden worden.

Maar ja......money talks or Bernie walks !!!
En de fans  ??? .....who gives a f***  :-\ .....Bernie niet iig.  >:(

0634

#264
Turkije heeft voor de kalender weinig meerwaarde. F1 leeft in het land voor geen meter en het circuit is op zichzelf nog niet zo gek, maar ligt op een dramalocatie.

Dit is nou een van die races waarvan de toekomst mij niet echt boeit. Wordt nooit een F1-land.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 april 2011 - 16:21:42
Turkije heeft voor de kalender weinig meerwaarde. F1 leeft in het land voor geen meter en het circuit is op zichzelf nog niet zo gek, maar ligt op een dramalocatie.

Dit is nou een van die races waarvan de toekomst mij niet echt boeit. Wordt nooit een F1-land.

Klopt ,maar voor de tv-kijker is het wel 'n mooie GP ,dus in die zin is het wel jammer.
Het is toch maar afwachten wat je er dan voor terug gaat krijgen.

robbert

Citaat van: Kootje op 22 april 2011 - 16:39:07
Citaat van: Jeroen op 22 april 2011 - 16:21:42
Turkije heeft voor de kalender weinig meerwaarde. F1 leeft in het land voor geen meter en het circuit is op zichzelf nog niet zo gek, maar ligt op een dramalocatie.

Dit is nou een van die races waarvan de toekomst mij niet echt boeit. Wordt nooit een F1-land.

Het is toch maar afwachten wat je er dan voor terug gaat krijgen.

ik durf wedden een stratencircuit zoals valencia

Gerard

#267
Citaat van: robbert op 22 april 2011 - 17:28:45
Citaat van: Kootje op 22 april 2011 - 16:39:07
Citaat van: Jeroen op 22 april 2011 - 16:21:42
Turkije heeft voor de kalender weinig meerwaarde. F1 leeft in het land voor geen meter en het circuit is op zichzelf nog niet zo gek, maar ligt op een dramalocatie.

Dit is nou een van die races waarvan de toekomst mij niet echt boeit. Wordt nooit een F1-land.
Het is toch maar afwachten wat je er dan voor terug gaat krijgen.

ik durf wedden een stratencircuit zoals valencia

Dat denk ik ook

0634

Dat zullen we af moeten wachten, maar in Turkije heeft F1 niets te zoeken. Een flop.

Edwin90

Felipe Massa zal er niet blij mee zijn  ;)

Jammer dat bocht 8 verdwijnt...verder in mijn ogen geen groot verlies.