Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 18:32:29
@Franky,

Vraag het me al 'n hele tijd af, maar wat bedoel je toch steeds met IMHO ??
Ik denk iets in de trend van "In Mijn Ogen", maar waar staat die H dan voor ??

In my honest opinion  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 14 april 2012 - 19:12:22
Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 18:32:29
@Franky,

Vraag het me al 'n hele tijd af, maar wat bedoel je toch steeds met IMHO ??
Ik denk iets in de trend van "In Mijn Ogen", maar waar staat die H dan voor ??

In my honest opinion  ;)

Dank u  :) ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 19:15:36
Citaat van: JimmySPA op 14 april 2012 - 19:12:22
Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 18:32:29
@Franky,

Vraag het me al 'n hele tijd af, maar wat bedoel je toch steeds met IMHO ??
Ik denk iets in de trend van "In Mijn Ogen", maar waar staat die H dan voor ??

In my honest opinion  ;)

Dank u  :) ;D
;) ;) ;) 

Franky R.

Dit klinkt niet goed... :(

CitaatValentino Rossi is niet te spreken over Ducati. De Italiaanse motorcoureur, die zeven wereldtitels vergaarde op de Japanse merken Honda en Yamaha, slaagt er maar niet in furore te maken op de machine uit zijn eigen land. Rossi opende het seizoen in Qatar met slechts de tiende plek. ,,De problemen zijn duidelijk. Die liggen niet bij mij, maar bij Ducati", zegt Rossi in het Italiaanse motorsportblad Motosprint.
Het ongelooflijke is dat dit probleem al bestaat sinds ik Ducati rij. Maakt niet uit welke versie", vertelt Rossi, die twijfelt aan een langer verblijf.

gloudiesaurus

Klinkt iig. niet goed... zonde zonde zonde. Vind Ducatti zo'n gaaf merk en ben altijd liefhebber van Rossi geweest, het zo zo'n mooie winnende combinatie zijn. Maar krijg nu meer en meer het gevoel dat het toch geen goede combinatie is. Heb het gevoel dat Rossi voor de uitdaging naar Ducatti overstapte maar dat hij de spirit nu volledig mist...

Hij zegt dat leeftijd hem ook parten speelt maar dat geloof ik niet zo, zo oud is hij nog niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 19 april 2012 - 22:45:05
Klinkt iig. niet goed... zonde zonde zonde. Vind Ducatti zo'n gaaf merk en ben altijd liefhebber van Rossi geweest, het zo zo'n mooie winnende combinatie zijn. Maar krijg nu meer en meer het gevoel dat het toch geen goede combinatie is. Heb het gevoel dat Rossi voor de uitdaging naar Ducatti overstapte maar dat hij de spirit nu volledig mist...

Hij zegt dat leeftijd hem ook parten speelt maar dat geloof ik niet zo, zo oud is hij nog niet...


MSC is zowat tien jaar ouder en die heeft er nog steeds zin in. Denk meer dat het ligt aan de hoeveelheid technologie, wat je tegenwoordig in een GP-motorfiets ziet.


Rossi heeft meer dan eens erover geklaagd, dat het talent van de rijder steeds minder belangrijk wordt. Maar ook is Ducati geen Honda, laat staan Yamaha.


Denk dat hij zich daarin heeft verslikt, al lijkt Hayden daar minder last van te hebben...

JimmySPA

Die Ducati is gewoon een aparte machine. Hayden was de laatste jaren ook niet echt goed bezig. (vergeleken met Stoner) Ik denk niet dat Hayden het licht nu opeens weer gezien heeft. Hayden is een topper die op de verkeerde motor zat. Maar bij Rossi lijkt het licht goed gedoofd te zijn.

Apart die MotoGP-Ducati...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Er zijn ook al geruchten de wereld ingegaan dat Rossi volgend jaar terugkeert naar Yamaha met als sponsor Coca-Cola... Benieuwd wat daar van aan is dan.

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 20 april 2012 - 19:19:49
Die Ducati is gewoon een aparte machine. Hayden was de laatste jaren ook niet echt goed bezig. (vergeleken met Stoner) Ik denk niet dat Hayden het licht nu opeens weer gezien heeft. Hayden is een topper die op de verkeerde motor zat. Maar bij Rossi lijkt het licht goed gedoofd te zijn.

Apart die MotoGP-Ducati...


Hayden houdt zich beter dan Rossi, die meer en meer in geklaag lijkt te vervallen. En hoe apart is die Ducati, als Stoner er WK mee werd?

Diezelfde Stoner die nuvoor de overwinning kan strijden op een Honda?

Kootje

Toch schijnt die MOTO GP Ducati erg lastig te besturen te zijn.
Oke, Stoner werd er WK mee, maar hoelang heeft het bij hem geduurd voordat hij dat ding onder de knie had ??
Zelfde geld in zekere zin voor Hayden, al moet die nog WK worden.


SDG

Citaat van: Kootje op 21 april 2012 - 18:35:04
Toch schijnt die MOTO GP Ducati erg lastig te besturen te zijn.
Oke, Stoner werd er WK mee, maar hoelang heeft het bij hem geduurd voordat hij dat ding onder de knie had ??
Zelfde geld in zekere zin voor Hayden, al moet die nog WK worden.

Hayden werd toch wereldkampioen in 2006?

Kootje

Maar niet op 'n Ducati. ;)

gloudiesaurus

Casey Stoner heeft vandaag bekend gemaakt dat hij volgend jaar stopt met motor racen. Zonde, en veel te vroeg. Hij is pas 26 jaar oud...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 17 mei 2012 - 23:50:05
Casey Stoner heeft vandaag bekend gemaakt dat hij volgend jaar stopt met motor racen. Zonde, en veel te vroeg. Hij is pas 26 jaar oud...
Sooo. Die had ik niet aan zien komen. Inderdaad nog erg jong en wel erg vroeg om te stoppen.

gloudiesaurus

Lorenzo krijgt volgend jaar zo wel vrij spel... Stoner was toch echt zijn grootste rivaal. Al hoop ik dat Rossi volgend jaar weer mee kan doen voorin.

Maar Stoner, zonde! Ben bang dat hij hier nog wel spijt van krijgt later...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is