Main Menu

Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

Edwin90

Ook zonde dat Rossi eraf ging. Ik gun hem nog wel een paar succesjes. Maar hij lijkt maar moeite te hebben met de Yamaha.  :(

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2013 - 00:52:06
En Iwena stelde zwaar teleur, laatste...

Het is duidelijk zijn seizoen niet. In Austin maakte hij die vreselijke smak en in de overige races heeft hij er tot nu toe ook nog niet te veel van gebakken...

gloudiesaurus

Jep ik ben ook wel pro - Rossi. Maar waarom krijgt hij naar die Ducatti ook die Yamaha niet echt aan de praat?
Zou zijn leeftijd dan toch parten gaan spelen...?

En Iwena... tsjah tot nu heeft hij wel het materiaal. De race voor Austin deed hij het leuk, in de punten eindigen maar dit weekend valt hij weer zwaar tegen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG


0634

Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2013 - 15:53:58
Jep ik ben ook wel pro - Rossi. Maar waarom krijgt hij naar die Ducatti ook die Yamaha niet echt aan de praat?
Zou zijn leeftijd dan toch parten gaan spelen...?


Denk het wel. T is al een paar jaar niet veel soeps meer. Zonde. Hoop dat hij nog eenmaal kan vlammen, maar vrees dat hij gewoon overvleugeld is.

Edwin90

Deze week is de TT van Assen.

Voor de Lorenzo-fans begint deze slecht. Hij is gevallen in de training en heeft een gebroken sleutelbeen en zal niet meedoen aan de race zaterdag.

Kootje

Sjeeezus .... vorig jaar ging hij er in ronde 1 al vanaf, nu dit weer. Lorenzo en Assen is geen gelukkige combi, al won hij 2 jaar terug nog wel. Maar goed .... een ding scheelt, hoef nu niet naar Assen toe.

SDG


gloudiesaurus

Hopelij kan Rossi dan wat laten zien...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Positief is ook dat het contract met de TT met Dorna tot 2021 is verlengd, de zaterdag blijf gehandhaafd  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Nog positiever is dat Lorenzo misschien toch gewoon gaat rijden...

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2013 - 15:53:58
Jep ik ben ook wel pro - Rossi. Maar waarom krijgt hij naar die Ducatti ook die Yamaha niet echt aan de praat?
Zou zijn leeftijd dan toch parten gaan spelen...?

En Iwena... tsjah tot nu heeft hij wel het materiaal. De race voor Austin deed hij het leuk, in de punten eindigen maar dit weekend valt hij weer zwaar tegen.
Ik had meer respect voor hem behouden, als Rossi bij Ducati [droommotor 888] was gebleven. Hij dacht waarschijnlijk dat het aan de 'Duc' lag...maar idd. lijkt het ook niet te lukken bij Yamaha?

Jehoentelaar

Lorenzo tweette vandaag dat hij 'gewoon' van de partij is. Marquez gaat ook, ondanks dat elk ledemaat inmiddels een blessure heeft, gewoon verder met het weekend. Ik ga morgen de junioren sowieso kijken, dat zijn altijd hele gave races. De MotoGP zelf was ik nooit echt kapot van.

Kootje

In dat geval wordt het toch 'n dagje Assen vandaag. 8) En daarna lekker 3 uur in de file staan. Nu al zin in. :-\

Edwin90

Veel plezier Kootje! Ben er zelf twee keer geweest. Onvergetelijke dagen daar!  :)