日本グランプリ 2010

Gestart door Enzo, 29 september 2010 - 13:21:51

« vorige - volgende »

Folkert

#90
Daar gaat HAmiltons kans, damn, daar gaan mijn 5 euros  >:( >:(

KOBAYSHI. Man, ik vind hem geweldig.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

RedBull heeft echt wel zitten cruisen naar de finish. Kobayashi heeft echt wel mooie dingen laten zien en heeft de race toch nog wat waarde opgebracht, want buiten de eerste bocht is er niet veel gebeurd. Schumacher heeft ook nog eens een knappe wedstrijd gereden, het werd tijd.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 10 oktober 2010 - 09:42:20
RedBull heeft echt wel zitten cruisen naar de finish. Kobayashi heeft echt wel mooie dingen laten zien en heeft de race toch nog wat waarde opgebracht, want buiten de eerste bocht is er niet veel gebeurd. Schumacher heeft ook nog eens een knappe wedstrijd gereden, het werd tijd.
Kneus van de wedstrijd: Massa, wat een bokkepoot eigenlijk. Zet Kobayshi maar naast Alonso, dat lijkt me gaaf.

Petrov ook raar en zal toch echt moeten presteren anders word hij aan de kant geschoven ben ik bang.
race was saai tot het eind, begin was leuk en laatste 3 of 4 ronden. Maar daar tussen helemaal niks.

Hopelijk kan Mclaren nog wat doen laatste 3 races, maar denk dat het WK voor Webber gaat zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

http://www.f1pits.net/nieuws/race_suzuka/
Red Bull heer en meester, dominante overwinning van de Bulls
Eindelijk een strakke race van Schumacher, was nog iets mooier geweest als hij Rosberg op de baan in had kunnen halen.
Het zal de man goed doen na zijn moeizame start!  8)
Kobayashi weer erg vermakelijk, leuke coureur om naar te kijken!

KVDracer

Citaat van: Burorri op 10 oktober 2010 - 09:54:27
Citaat van: KVDracer op 10 oktober 2010 - 09:42:20
RedBull heeft echt wel zitten cruisen naar de finish. Kobayashi heeft echt wel mooie dingen laten zien en heeft de race toch nog wat waarde opgebracht, want buiten de eerste bocht is er niet veel gebeurd. Schumacher heeft ook nog eens een knappe wedstrijd gereden, het werd tijd.
Kneus van de wedstrijd: Massa, wat een bokkepoot eigenlijk. Zet Kobayshi maar naast Alonso, dat lijkt me gaaf.

Petrov ook raar en zal toch echt moeten presteren anders word hij aan de kant geschoven ben ik bang.
race was saai tot het eind, begin was leuk en laatste 3 of 4 ronden. Maar daar tussen helemaal niks.

Hopelijk kan Mclaren nog wat doen laatste 3 races, maar denk dat het WK voor Webber gaat zijn.


Ik denk dat beide McLarens mogen afgeschreven worden voor het WK als de RedBulls niet meer uitvallen. Vraag me wel af wat er met DiGrassi is gebeurd in zijn ronde naar de startlijn.

gloudiesaurus

En Di Grassi...

http://www.f1pits.net/nieuws/di_grassi_crasht_al_voor_race_video/

Speelt allemaal weer in de kaart van D'Ambrosio.Al was Di Grassi tot aan zijn crash dit weekend steeds sneller dan Glock (pas voor de tweede keer dit seizoen)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


WeezyAveli

Toch jammer van Lewis z'n versnellingsbak wissel, en probleem in de race.
Lewis werd volgensmij toch opgehouden door Jenson in het begin, anders had hij dichter achter Alonso kunnen komen voor de pitstops.

Het word nu erg moeilijk voor de mclarens, maar als Lewis hem niet wint hoop ik op Webber.

0634

Slaapverwekkende vertoning zeg... geen hol aan.

gloudiesaurus

Jep jammer van Hamilton en Kubica ook, zij hadden voor spanning kunnen zorgen. Maar zij kregen juist problemen...

Zag er toch raar uit die achterwielen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 10 oktober 2010 - 12:18:44
Jep jammer van Hamilton en Kubica ook, zij hadden voor spanning kunnen zorgen. Maar zij kregen juist problemen...

Zag er toch raar uit die achterwielen.
Kubica had nog iets leuks kunnen laten zien denk ik en als Hamilton van P3 was gestart of niet achter Button was blijven hangen had hij zeker iets moois kunnen laten zien. Hij was bloedje snel op het laatst nog voor hij problemen kreeg. Vraag me af waarom ze Hamilton niet voor bij hadden gelaten aan Button, dan was Hamilton dichter bij Alonso gebleven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/244673/petrov-krijgt-gridstraf-voor-botsing-met-hulkenberg/
Onbegrijpelijk. Juist Massa verdiende hier de straf en niet Petrov. Massa was vandaag erg onwaardig bezig. Geef dan Massa en Webber ook een straf.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Massa deed nauwelijks iets fout. Petrov wel. Maar evenzogoed, verdiend niemand een straf. Dat is racen.

Niels_

Citaat van: Burorri op 10 oktober 2010 - 09:54:27
Kneus van de wedstrijd: Massa, wat een bokkepoot eigenlijk. Zet Kobayshi maar naast Alonso, dat lijkt me gaaf.
Heeft er ooit al een Japanner voor Ferrari gereden? :P

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 10 oktober 2010 - 14:19:28
Citaat van: Burorri op 10 oktober 2010 - 09:54:27
Kneus van de wedstrijd: Massa, wat een bokkepoot eigenlijk. Zet Kobayshi maar naast Alonso, dat lijkt me gaaf.
Heeft er ooit al een Japanner voor Ferrari gereden? :P
Kan misschien de eerste worden, ik zou het wel gaaf vinden
Trotse vader van Rosalie(L)