Moet Kimi terugkeren in de F1?

Gestart door 0634, 22 september 2010 - 06:37:12

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Ja! Kimi is een groot kampioen
10 (52.6%)
Nee! Kimi is een has-been
7 (36.8%)
Ik weet het nog niet...
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 27 september 2010 - 17:57:51

Folkert

Huh? Mis ik nou wat? Tot aan hongarije had Kimi maar 10 puntjes en Massa 22? Zijn dat er niet veel meer? Maar 2009 was volgens mij meer stuivertje wisselen tussen die 2.

@0634: ik zou zeggen tot en met 2007, daarna was hij steeds meer achter uit gegaan. In die jaren miste ik motivatie bij Kimi en reed hij doelloos rond. Maar ik denk dat Renault hem een nieuwe impuls kan geven en dat het weer de oude Kimi naar boven haalt.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Nee, Raikkonen mag inderdaad rally wagens als botsautoos rondrijden. Ben het niet eens dat hij maar een doorsnee coureur in de F1 was. Maar terugkomen zie ik niet zitten. Hoe langer hij racede, hoe meer inspiratieloos hij begon rond te rijden. Maar op Spa liet hij wel zien te kunnen vechten tegen een Sutil, al was het met KERS. Maar dat vechten werd steeds minder. Een wagen 'neerzetten' was hij ook geen held in, wat wordt gezegd. Tot nu toe is MS een lachertje op de grid, meer kunnen we er niet bij hebben. Maar verdiende wereldkampioenen. MS een hele grote. Kimi zoals:Keke Rosberg, Scheckter, Villeneuve jr enz. Het is toch ook logisch dat Ferrari Raikkonen heeft gedumt voor Alonso. Die is toch gewoon beter. Ik heb helemaal niks met Alonso, maar die rijdt toch iig met vechters mentaliteit en intelligentie in 2010 rond. En een wagen naar zijn zin afstellen kan die toch ook. Maar die man heeft ook zo zijn eigenaardigheden.
Some things are too important to be left in the past.

Niels_

Maar dan snap ik nog steeds niet waarom sommige mensen liever Petrov in die Renault willen zien in plaats van Kimi... Kimi heeft toch gewoon een pak meer uitstraling? En dat hij sneller is daar ben ik ook vrijwel zeker van.

0634

#33
Citaat van: RS-Motorsport op 22 september 2010 - 22:53:00
Mijn fout :)

Maar aan de andere kant had Alonso ook maar 13 punten (tot en met duitsland), maakt hem dat ook slechter dan Massa?

Maar goed, niet iedereen kan met elkaar eens zijn toch? en idd zo geweldig is Massa niet.
Alonso reed volgens mij in een compleet andere wagen. Kimi en Massa in exact dezelfde ;).

En inderdaad hoeven we het niet eens te zijn, want anders kunnen wij niet meer lekker over F1 discussieren toch?

JaneDoe11

Hay ik ben nieuw hier.

Ik heb op ja gestemt, omdat hij een groot talent is, snel en leuke Doe or Die acties heeft.
De F1 mist hem dat is duidelijk.
Alleen maar saaie races, waarin weinig gebeurt.
I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

Folkert

Citaat van: meatball op 22 september 2010 - 19:54:52
Citaat van: RS-Motorsport op 22 september 2010 - 09:50:06
Waarom niet, Schumi is toch ook terug gekomen en dat mocht wel van veel fans, dus waarom niet? we willen toch een super competitief veld of niet?

Ik zeg doen! ;)
Super competatief en Schumacher in 1 zin ???? Nee Kimi wil ik zeker niet terug,hij was altijd al een zwaar overschatte f1 rijder,laat die maar lekker verder wat rallywagentje vernielen.
Ik heb veel liever jong talent dat nog alles te bewijzen heeft,dat geeft veel meer spektakel dan oude versleten en ongemotiveerde f1 rijders terug halen.
In tegen stelling tot Massa heeft hij wel 1 titel binnen gehaald. Liever Kimi dan Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: JaneDoe11 op 23 september 2010 - 11:49:38
Hay ik ben nieuw hier.

Ik heb op ja gestemt, omdat hij een groot talent is, snel en leuke Doe or Die acties heeft.
De F1 mist hem dat is duidelijk.
Alleen maar saaie races, waarin weinig gebeurt.

Welkom JaneDoe11!! 8)
Veel plezier op het forum!

JaneDoe11

I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

Franky R.

Citaat van: JaneDoe11 op 23 september 2010 - 11:49:38
Hay ik ben nieuw hier.

Ik heb op ja gestemt, omdat hij een groot talent is, snel en leuke Doe or Die acties heeft.
De F1 mist hem dat is duidelijk.
Alleen maar saaie races, waarin weinig gebeurt.

Welkom JaneDoe!

Enne, saai? Mwoch, Hamilton liet in Monza ook een 'Do or Die-actie' zien. Webber zorgde voor rebellie met zijn "Not bad for a number two driver'!
Maar ik mis idd. wel iemand als Raikkonen...Hoewel Kubica qua doen en laten bij Kimi in de buurt komt.

Gerard

Citaat van: JaneDoe11 op 23 september 2010 - 11:49:38
Hay ik ben nieuw hier.

Ik heb op ja gestemt, omdat hij een groot talent is, snel en leuke Doe or Die acties heeft.
De F1 mist hem dat is duidelijk.
Alleen maar saaie races, waarin weinig gebeurt.

Hoi JaneDoe11, welkom, en veel plezier op dit forum!!  :)

OT:
Ik kan toch niet zeggen dat dit jaar saai te noemen is.. In elke race gebeurt wel iets opmerkelijks en het seizoen is spannender dan ooit!!
Zelfs in de moeder van de saaie races, Valencia, zorgden Kovalainen en Webber voor wat spektakel....


JaneDoe11


Citaat
Hoi JaneDoe11, welkom, en veel plezier op dit forum!!  :)

OT:
Ik kan toch niet zeggen dat dit jaar saai te noemen is.. In elke race gebeurt wel iets opmerkelijks en het seizoen is spannender dan ooit!!
Zelfs in de moeder van de saaie races, Valencia, zorgden Kovalainen en Webber voor wat spektakel....



Ja aan crashes geen gebrek, maar aan prachtige inhaal momenten, dat schijnt dit jaar niet zo te lukken
I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

T.Nuvolari

Vettel probeert af en toe, maar het lijkt niet te lukken zonder onschuldige slachtoffers te maken.  :P


Enzo


Folkert

Citaat van: Enzo op 27 september 2010 - 23:50:27
Citaat van: 0634 op 27 september 2010 - 20:58:39
En hiermee is de poll gesloten:

http://www.f1pits.net/nieuws/f1_pits_poll_kimi_moet_terug/

Vraag me dan toch af wie 'ík weet het nog niet' hebben gestemd... ::)
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik weet iig 3 die tegen hebben gestemd
Trotse vader van Rosalie(L)