Moet Kimi terugkeren in de F1?

Gestart door 0634, 22 september 2010 - 06:37:12

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Ja! Kimi is een groot kampioen
10 (52.6%)
Nee! Kimi is een has-been
7 (36.8%)
Ik weet het nog niet...
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 27 september 2010 - 17:57:51

0634


JimPunkRawker

Nee, volgens mij is hij een stuk happy'er nu hij uit het hectische f1 wereldje is gestapt.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

T.Nuvolari


RS-Motorsport

Waarom niet, Schumi is toch ook terug gekomen en dat mocht wel van veel fans, dus waarom niet? we willen toch een super competitief veld of niet?

Ik zeg doen! ;)
It Doesn't Matter If You Win By An Inch Or A Mile; Winning's Winning

Folkert

Welkom RS-Motorsport, geniet van je verblijf hier. :)


Ik zeg ook doen. Als hij de motivatie weer krijgt zoals hij die had in zijn mclaren periode zal hij zeker een titel kanshebber kunnen worden met een goede auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

RS-Motorsport

It Doesn't Matter If You Win By An Inch Or A Mile; Winning's Winning

0634

Ook welkom uiteraard. Vers bloed is altijd top!

Zelf zit ik nog even in dubio of Kimi nou wel of niet moet terugkeren. In zijn Mac jaren was ik behoorlijk fan van hem maar dat is al zolang geleden... Wat kan hij in de Renault? Vast niet meer als Kubica. Eerder minder.

Ik weet ook niet of Renault wel serieus moet overwegen met hem in zee te gaan. Hij is duur natuurlijk. En heel veel geld hebben ze daar ook weer niet. Misschien kunnen ze beter een jong talent de tijd geven, zoals ze nu ook doen.

Maar als hij de motivatie weer heeft en een goede auto, is hij natuurlijk welkom. Voor de F1 is de terugkeer van 'een naam' natuurlijk altijd goed.

Enzo

#7
Welkom RS-Motorsport!  8)

Ik heb ja gestemd, het is wel een karakter en oud WK.
Pure snelheid heeft hij wel, zijn zwakte zit tussen de oren.

Folkert

Citaat van: 0634 op 22 september 2010 - 12:42:01
Ook welkom uiteraard. Vers bloed is altijd top!

Zelf zit ik nog even in dubio of Kimi nou wel of niet moet terugkeren. In zijn Mac jaren was ik behoorlijk fan van hem maar dat is al zolang geleden... Wat kan hij in de Renault? Vast niet meer als Kubica. Eerder minder.

Ik weet ook niet of Renault wel serieus moet overwegen met hem in zee te gaan. Hij is duur natuurlijk. En heel veel geld hebben ze daar ook weer niet. Misschien kunnen ze beter een jong talent de tijd geven, zoals ze nu ook doen.

Maar als hij de motivatie weer heeft en een goede auto, is hij natuurlijk welkom. Voor de F1 is de terugkeer van 'een naam' natuurlijk altijd goed.
Niet helemaal mee eens. Ik denk , zeker in het eerste jaar, ze eerder gelijk waardig zijn.

Ben het wel eens met de rest, is voornamelijk top geweest bij Mclaren. Ferrari heeft wat geremt in hem. Misschien lagen ze elkaar niet zo goed en past Kimi eerder bij Mclaren of Renault. Misschien haalt dat wel weer de oude Kimi boven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

mm lastig..
Kijkend naar wat Schumacher presteert, en hoe Villeneuve presteerde bij Renault en Sauber toen hij terugkeerde zeg ik, NEE
Blijf lekker doen wat je leuk vind en waar je echt plezier aan beleeft, nl de WRC!!

Maar als hij de pure snelheid nog heeft die hij had, zeg ik JA...

Dus ik ben er nog niet uit...
Ben bang dat het net zo'n teleurstelling wordt als zijn voorgaande "come backers"

Ik heb altijd erg genoten van Kimi, ben nog steeds fan van hem,maar nogmaals, ik ben bang dat hij dezelfde fout maakt als MS en JV

Ook Kimi is bijna 31....


KVDracer

Ik hoop van wel dat hij terugkeert. Hij liet dikwijls mooie dingen zien, was soms wat onstuimig maar dat hebben we graag. En hij heeft droge humor, iets wat we teveel missen nu in de F1.

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Citaat van: JimmySPA op 22 september 2010 - 19:19:25
Wie?  ;D
Die gogem die er in 2007, TEN KOSTE VAN ZWAAIDIVA ALONSO, ervan dorging met de titel ;D


meatball

Citaat van: RS-Motorsport op 22 september 2010 - 09:50:06
Waarom niet, Schumi is toch ook terug gekomen en dat mocht wel van veel fans, dus waarom niet? we willen toch een super competitief veld of niet?

Ik zeg doen! ;)
Super competatief en Schumacher in 1 zin ???? Nee Kimi wil ik zeker niet terug,hij was altijd al een zwaar overschatte f1 rijder,laat die maar lekker verder wat rallywagentje vernielen.
Ik heb veel liever jong talent dat nog alles te bewijzen heeft,dat geeft veel meer spektakel dan oude versleten en ongemotiveerde f1 rijders terug halen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat