Rookie of the year 2010

Gestart door Gerard, 11 september 2010 - 22:01:55

« vorige - volgende »

Wie was de beste nieuweling in 2010?

Hulkenberg
12 (52.2%)
Petrov
2 (8.7%)
Senna
0 (0%)
Chandhok
0 (0%)
di Grassi
0 (0%)
Kobayashi
9 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 20

meatball

Ik kan niet kiezen tussen Hulkenberg en Kobayashi beide verdienen het om in de f1 te blijven en kunnen zeker uitgroeien tot waardige f1 piloten.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimmySPA

Hulkenberg. Senna en Di Grassi kunnen te weinig laten zien in die zeepkisten...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Senna stelde anders wel teleur. Hij is zeker niet zo goed als zijn oom. Zelfs Chandock en Klien waren sneller hoor, en zelfs met Yamamoto had hij het soms moeilijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 17 november 2010 - 19:45:35
Hulkenberg. Senna en Di Grassi kunnen te weinig laten zien in die zeepkisten...
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2010 - 19:47:17
Senna stelde anders wel teleur. Hij is zeker niet zo goed als zijn oom. Zelfs Chandock en Klien waren sneller hoor, en zelfs met Yamamoto had hij het soms moeilijk.
En DiGrassi heeft hert Glock eigenlijk geen moment moeilijk weten te makem.
Hulkenberg heeft Barrichello echter wel 't vuur aan de schenen gelegd in met name de 2e seizoenshelft.
Daarom mijn keus voor hem.

Als je echter Kobayashi ook nog als rooky wil bestempelen ,dan kan je alleen voor hem gaan en is elke andere keus onjuist.
Hij heeft het eerst DeLaRosa en daarna Heidfeld erg moeilijk gemaakt en die zijn toch alletwee zeer ervaren.
Van DeLaRosa kan je nog zeggen dat hij 'n aantal jaar niet heeft geraced ,maar Heidfeld daarentegen...

Rippie

Hulkenberg. Met name dankzij zijn sterke tweede seizoenshelft. Daarin kon hij Barrichello aardig bijhouden.

Moet wel concluderen dat er dit jaar geen spectaculaire rookies waren. Geen enkel 'wow' moment gehad. Op de pole van Hulkenberg na dan. Maar voor de rest had ik meer van hem verwacht, gezien zijn reputatie in de GP2 en A1.  Petrov bleef veel te ver achter op Kubica. Di Grassi, Chandok en Senna konden geen indruk maken met hun slechte materiaal. Ook ten opzichte van elkaar was niet duidelijk één snelste coureur.

Kobayashi tel ik niet mee, aangezien die vorig jaar al twee races reed.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Folkert

Citaat van: Rippie op 18 november 2010 - 12:34:15
Hulkenberg. Met name dankzij zijn sterke tweede seizoenshelft. Daarin kon hij Barrichello aardig bijhouden.

Moet wel concluderen dat er dit jaar geen spectaculaire rookies waren. Geen enkel 'wow' moment gehad. Op de pole van Hulkenberg na dan. Maar voor de rest had ik meer van hem verwacht, gezien zijn reputatie in de GP2 en A1.  Petrov bleef veel te ver achter op Kubica. Di Grassi, Chandok en Senna konden geen indruk maken met hun slechte materiaal. Ook ten opzichte van elkaar was niet duidelijk één snelste coureur.

Kobayashi tel ik niet mee, aangezien die vorig jaar al twee races reed.
Snap dat toch niet helemaal. 2 races vorig jaar, ok niet helemaal nieuw dus dit jaar. Maar je kan hem dus wel als nieuweling zien.

Anders ga ik toch ook voor Hulkenberg, als Koba geen rookie meer is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Rippie is net zo'n neuroot als ik.  :P
Kan 'm daardoor ook niet als 'n ECHTE rooky zien.

Folkert

Citaat van: Kootje op 19 november 2010 - 11:45:34
Rippie is net zo'n neuroot als ik.  :P
Kan 'm daardoor ook niet als 'n ECHTE rooky zien.

hehe, van jou was ik het al gewent :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

En bedankt !!!  :D
Vind jou wel aardig.  ;D

meatball

Citaat van: Burorri op 19 november 2010 - 11:25:18
Citaat van: Rippie op 18 november 2010 - 12:34:15
Hulkenberg. Met name dankzij zijn sterke tweede seizoenshelft. Daarin kon hij Barrichello aardig bijhouden.

Moet wel concluderen dat er dit jaar geen spectaculaire rookies waren. Geen enkel 'wow' moment gehad. Op de pole van Hulkenberg na dan. Maar voor de rest had ik meer van hem verwacht, gezien zijn reputatie in de GP2 en A1.  Petrov bleef veel te ver achter op Kubica. Di Grassi, Chandok en Senna konden geen indruk maken met hun slechte materiaal. Ook ten opzichte van elkaar was niet duidelijk één snelste coureur.

Kobayashi tel ik niet mee, aangezien die vorig jaar al twee races reed.
Snap dat toch niet helemaal. 2 races vorig jaar, ok niet helemaal nieuw dus dit jaar. Maar je kan hem dus wel als nieuweling zien.

Anders ga ik toch ook voor Hulkenberg, als Koba geen rookie meer is.

Mee eens als je na 2 race's al rookie af bent terwijl andere daar een heel seizoen over doen dan heb je nooit kans om rookie van het jaar te worden.Koba is gewoon een rookie.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Citaat van: meatball op 19 november 2010 - 18:59:40
Citaat van: Burorri op 19 november 2010 - 11:25:18
Citaat van: Rippie op 18 november 2010 - 12:34:15
Hulkenberg. Met name dankzij zijn sterke tweede seizoenshelft. Daarin kon hij Barrichello aardig bijhouden.

Moet wel concluderen dat er dit jaar geen spectaculaire rookies waren. Geen enkel 'wow' moment gehad. Op de pole van Hulkenberg na dan. Maar voor de rest had ik meer van hem verwacht, gezien zijn reputatie in de GP2 en A1.  Petrov bleef veel te ver achter op Kubica. Di Grassi, Chandok en Senna konden geen indruk maken met hun slechte materiaal. Ook ten opzichte van elkaar was niet duidelijk één snelste coureur.

Kobayashi tel ik niet mee, aangezien die vorig jaar al twee races reed.
Snap dat toch niet helemaal. 2 races vorig jaar, ok niet helemaal nieuw dus dit jaar. Maar je kan hem dus wel als nieuweling zien.

Anders ga ik toch ook voor Hulkenberg, als Koba geen rookie meer is.

Mee eens als je na 2 race's al rookie af bent terwijl andere daar een heel seizoen over doen dan heb je nooit kans om rookie van het jaar te worden.Koba is gewoon een rookie.
Jullie mogen Koba zeker 'n rooky vinden.
Heb ook al eerder aangegeven dat ALS je Koba meerekent ,hij de rooky of the year is.
Geen twijfel over mogelijk.
Alleen heb ik vorig jaar al min of meer op hem gestemd ,en je kan nu eenmaal maar 1x rooky zijn.   ;)

Folkert

Citaat van: Kootje op 19 november 2010 - 15:10:13
En bedankt !!!  :D
Vind jou wel aardig.  ;D
hehe, ja maar dat is logisch :P

Ik BEN aardig  8)
Opzich snap ik de redenatie wel een beetje.

Hoop dat er nu eens echte verrassingen naar boven komen en dan bedoel ik een Williams, Sauber of STR. En natuurlijk Mclaren.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

McLaren en Ferrari horen natuurlijk altijd bij de favorieten.
Red Bull mag je ook niet uitsluiten volgend seizoen.

Ik hoop en verwacht 't ook wel dat Mercedes 'n flinke spronh voorwaarts maakt en de aansluiting vind.
En met 'n beetje geluk geld dat ook voor Renault.

Als outsider zou Williams de mooiste optie zijn.
Die hebben al bewezen dat ze mee kunnen draaien met de top. (3e team qya titels)
En aangezien hun mijn Favo team zijn .....word het tijd om terug te keren.
Al zal dit lastig worden ,want net als in de discussie over Schumi is ook voor Williams de concurentie nu veel hoger.