GP van Italy, Autodromo Nazionale Monza

Gestart door Enzo, 04 september 2010 - 22:18:42

« vorige - volgende »

0634

De FIA gaat Ferrari niet schorsen voor Monza. Onmogelijk.

robbert

ja dan verliezen ze nog eens zoveel punten en kunnen ze beginnen aan 2011 en zo worden ze dan wereldkampioen

Enzo

Eh ja zou kunnen,....

Maar ik verwacht gewoon een geldboete van pakweg een half miljoen en we praten er niet meer over.  ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 07 september 2010 - 06:28:10
De FIA gaat Ferrari niet schorsen voor Monza. Onmogelijk.
Dat weet ik ook bijna wel zeker dat dat niet gaat gebeuren. Dan heb je een horde boze fans waar je bang van word.

@Enzo: denk maar 200.000. Das wel meer dan genoeg voor de FIA denk ik  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

jack

Het zit daar stampvol met italianan, dus dat zal niet gebeuren dat de rode bolides niet van de partij zijn.
Jammer dat ik er niet bij ben daar, had het er vorig jaar reuze naar mijn zin. :-\
Webber mag van mij winnen de rest volgt

Enzo

Opzich mag dat natuurlijk niet uitmaken, waar ze racen is niet relevant.
Als er een gegronde reden is Ferrari te schorsen zal dit gebeuren, of de race in Italie is of niet.
Alleen denk ik niet dat de straf zo zwaar zal zijn.

_Makke_

Schorsen gaan ze Ferrari zeker niet doen. Uiteraard moeten ze nog wel een straf krijgen. Maar met de schrapping van de punten uit die bewuste race, enkel in het constructeurskampioenschap uiteraard, heb je een gepaste straf mijns inziens. 

0634

Citaat van: Enzo op 07 september 2010 - 09:23:38
Opzich mag dat natuurlijk niet uitmaken, waar ze racen is niet relevant.
Als er een gegronde reden is Ferrari te schorsen zal dit gebeuren, of de race in Italie is of niet.
Alleen denk ik niet dat de straf zo zwaar zal zijn.

Nee, de FIA verzint altijd straffen die de sport commercieel niet schaden. Zie Stepneygate, Jerez, 94. etc. etc

Gerard

Morgen zullen we het weten,maar ik denk inderdaad ook dat de constructuerspunten van die race worden afgepakt, en dat het daarmee klaar is....

Over de race van Zondag...

Mocht Renault met de Fduct gaan rijden, zie ik ook nog wel gebeuren dat Kubica de verrarsing van het weekend wordt...

Enzo

Citaat van: 0634 op 07 september 2010 - 13:03:08
Citaat van: Enzo op 07 september 2010 - 09:23:38
Opzich mag dat natuurlijk niet uitmaken, waar ze racen is niet relevant.
Als er een gegronde reden is Ferrari te schorsen zal dit gebeuren, of de race in Italie is of niet.
Alleen denk ik niet dat de straf zo zwaar zal zijn.

Nee, de FIA verzint altijd straffen die de sport commercieel niet schaden. Zie Stepneygate, Jerez, 94. etc. etc

Al was dat wel onder het Mosley regime, ik verwacht dat het onder Todt wel wat zakelijker gaat.

Folkert

 Die kans is wel groot, maar Kubica zei dat het wel verschil maakte, maar niet heel veel
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Enzo op 07 september 2010 - 13:20:27
Citaat van: 0634 op 07 september 2010 - 13:03:08
Citaat van: Enzo op 07 september 2010 - 09:23:38
Opzich mag dat natuurlijk niet uitmaken, waar ze racen is niet relevant.
Als er een gegronde reden is Ferrari te schorsen zal dit gebeuren, of de race in Italie is of niet.
Alleen denk ik niet dat de straf zo zwaar zal zijn.

Nee, de FIA verzint altijd straffen die de sport commercieel niet schaden. Zie Stepneygate, Jerez, 94. etc. etc

Al was dat wel onder het Mosley regime, ik verwacht dat het onder Todt wel wat zakelijker gaat.

Ikk denk het niet. Ik kan me niet voorstellen dat de FIA een beslissing neemt die de kaartverkoop voor zondag zal schaden. Monza en Ferrari...

Enzo

#27
Citaat van: 0634 op 07 september 2010 - 17:52:34
Citaat van: Enzo op 07 september 2010 - 13:20:27
Citaat van: 0634 op 07 september 2010 - 13:03:08
Citaat van: Enzo op 07 september 2010 - 09:23:38
Opzich mag dat natuurlijk niet uitmaken, waar ze racen is niet relevant.
Als er een gegronde reden is Ferrari te schorsen zal dit gebeuren, of de race in Italie is of niet.
Alleen denk ik niet dat de straf zo zwaar zal zijn.

Nee, de FIA verzint altijd straffen die de sport commercieel niet schaden. Zie Stepneygate, Jerez, 94. etc. etc

Al was dat wel onder het Mosley regime, ik verwacht dat het onder Todt wel wat zakelijker gaat.

Ikk denk het niet. Ik kan me niet voorstellen dat de FIA een beslissing neemt die de kaartverkoop voor zondag zal schaden. Monza en Ferrari...

Das ook wel weer zo, ethiek is soms ver te zoeken als het om geld gaat.


jack

Altijd mooi, zo iets uit de oude doos.
Gingen ze toen veel zachter of toch niet?? :-X