Man van de race, Grand Prix duitsland

Gestart door Gerard, 26 juli 2010 - 12:22:31

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race op Hockenheim?

Massa
6 (66.7%)
Alonso
2 (22.2%)
Vettel
0 (0%)
Hamilton
1 (11.1%)
Button
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Petrov
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

meatball

Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 20:47:03
Man man, en in geval van Schumacher Barrichello zijn het rijders van wereldklasse?
Waar beweer ik dat ?????
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 18:12:13
Daarom zei ik ook gelukje. Als je de post verder leest zie je dat ik ook veel credit leg bij Massa en dat hij zeker goed gestart was. Maar je kan niet ontkennen dat de deur wagenwijd open ging voor Massa. Nada, niemand zat hem in de weg en Vettel moest Alonso af houden en Alonso had Vettel voor zijn deur. Kan Massa niks aan doen en anticipeert uitstekend en pakt de leiding. Chapeu Massa, maar je kan niet ontkennen dat dat wel beetje een geluk was. En dan bedoel ik niet zoveel geluk dat hij niks hoefde te doen.

Hooguit afgedwongen geluk net als iedere kampioen dat geluk ook heeft.

Folkert

Citaat van: meatball op 26 juli 2010 - 21:27:53
Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 20:47:03
Man man, en in geval van Schumacher Barrichello zijn het rijders van wereldklasse?
Waar beweer ik dat ?????
Over Schumacher heb je je mening al vaak genoeg geventileerd, maar kennelijk is hij ook niet van wereldklasse.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Wizard op 26 juli 2010 - 23:23:40
Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 18:12:13
Daarom zei ik ook gelukje. Als je de post verder leest zie je dat ik ook veel credit leg bij Massa en dat hij zeker goed gestart was. Maar je kan niet ontkennen dat de deur wagenwijd open ging voor Massa. Nada, niemand zat hem in de weg en Vettel moest Alonso af houden en Alonso had Vettel voor zijn deur. Kan Massa niks aan doen en anticipeert uitstekend en pakt de leiding. Chapeu Massa, maar je kan niet ontkennen dat dat wel beetje een geluk was. En dan bedoel ik niet zoveel geluk dat hij niks hoefde te doen.

Hooguit afgedwongen geluk net als iedere kampioen dat geluk ook heeft.
Klopt, was iig geen negatief geluk wat ik bedoelde.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 27 juli 2010 - 01:41:14
Citaat van: meatball op 26 juli 2010 - 21:27:53
Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 20:47:03
Man man, en in geval van Schumacher Barrichello zijn het rijders van wereldklasse?
Waar beweer ik dat ?????
Over Schumacher heb je je mening al vaak genoeg geventileerd, maar kennelijk is hij ook niet van wereldklasse.
Ik heb nooit beweerd dat Barrichello Schumacher moest voorbijlaten als het niet in de bv laatste race was en de titel echt op het spel stond,echt veel kans om hem voorbij te laten had hij ook niet trouwens,dus  moet je mij deze woorden ook niet in de mond leggen.Jij beweert altijd maar dingen die niet waar zijn ,wie eerst is tijdens de race moet echt voorbijgestoken worden of winnen,dat is altijd mijn mening geweest Schumacher of wie dan ook,behalve als hiermee echt de titel kan gewonnen worden.Dus hou ermee op om steeds weer onzin te verzinnen over wat ik zou hebben gezegd .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 27 juli 2010 - 05:55:37
Citaat van: Burorri op 27 juli 2010 - 01:41:14
Citaat van: meatball op 26 juli 2010 - 21:27:53
Citaat van: Burorri op 26 juli 2010 - 20:47:03
Man man, en in geval van Schumacher Barrichello zijn het rijders van wereldklasse?
Waar beweer ik dat ?????
Over Schumacher heb je je mening al vaak genoeg geventileerd, maar kennelijk is hij ook niet van wereldklasse.
Ik heb nooit beweerd dat Barrichello Schumacher moest voorbijlaten als het niet in de bv laatste race was en de titel echt op het spel stond,echt veel kans om hem voorbij te laten had hij ook niet trouwens,dus  moet je mij deze woorden ook niet in de mond leggen.Jij beweert altijd maar dingen die niet waar zijn ,wie eerst is tijdens de race moet echt voorbijgestoken worden of winnen,dat is altijd mijn mening geweest Schumacher of wie dan ook,behalve als hiermee echt de titel kan gewonnen worden.Dus hou ermee op om steeds weer onzin te verzinnen over wat ik zou hebben gezegd .
Ik beweer ook niet dat jij dat gezegd hebt.  Ik vraag er na, omdat jij zo hard en negatief spreekt over Massa en Alonso, en jij was duidelijk grote fan van Schumacher en hij is de grootste ooit in jou ogen. Maar hij heeft precies het zelfde gedaan als Alonso en Massa. Heeft Rubens ook weer keer laten winnen in Amerika. Had hij ook naar huis moeten gaan dan de laffaard?
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Felipe Massa, zonder teamorders won hij wellicht.

Franky R.

Ik kan maar geen 'man-van-de-wedstrijd' aanwijzen...

McLaren stelde teleur, Kobayashi greep naast de punten en ook Webber was niet top!
Massa krijgt mijn stem niet. Die had stijf door moeten rijden, vind ik. Of Massa had kunnen winnen weet ik niet. Hij was al bezig zijn banden vlak te remmen, toen Alonso dichterbij kwam...

Nee, geen favo voor deze GP! :(

JimmySPA

Citaat van: frankypankyv8 op 28 juli 2010 - 17:01:09
Ik kan maar geen 'man-van-de-wedstrijd' aanwijzen...

McLaren stelde teleur, Kobayashi greep naast de punten en ook Webber was niet top!
Massa krijgt mijn stem niet. Die had stijf door moeten rijden, vind ik. Of Massa had kunnen winnen weet ik niet. Hij was al bezig zijn banden vlak te remmen, toen Alonso dichterbij kwam...

Nee, geen favo voor deze GP! :(

Idd! Ik heb Alonso geklikt. Hij was de snelste bij de finish. Maar of het de beste manier is...
Geen mega actie's gezien.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"