GP Hungary, Budapest

Gestart door Gerard, 26 juli 2010 - 08:34:14

« vorige - volgende »

lieven

Citaat van: McLaren_über_alles op 01 augustus 2010 - 15:52:32
Oersaaie race, met een compleet overbodige drive-through voor Vettel... WTF zeg  :o

Zoals we elk jaar zeggen, dit circuit mag zo snel mogelijk afgevoerd worden.
Hij had hem eerder moeten krijgen voor hoe hij de pit in kwam...

McLaren_über_alles

Citaat van: lieven op 01 augustus 2010 - 16:13:30
Citaat van: McLaren_über_alles op 01 augustus 2010 - 15:52:32
Oersaaie race, met een compleet overbodige drive-through voor Vettel... WTF zeg  :o

Zoals we elk jaar zeggen, dit circuit mag zo snel mogelijk afgevoerd worden.
Hij had hem eerder moeten krijgen voor hoe hij de pit in kwam...

Loooooool  :D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Gerard

Inderdaad een misselijke actie van Schumacher!!! Dit sloeg helemaal nerges op!
Maar mooi van Barri dat hij  zijn oude teamgenoot te grazen nam!!
Gelukje voor Alonso, met een "slapeende"Vettel...

En Petrov.. Mooi gereden en belangrijke punten gepakt!!
Stomme fout van de lollipop man van Kubica, en waar was de pitcrew van Nico Rosberg mee bezig????

VErder en vrij saaie race....

gloudiesaurus

De race was minder saai als ik verwachtte ;)

Fout van Vettel, kun hele dure punten voor hem zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En Schumacher, schandalig! Wordt eens tijd dat ze hem toch eens gaan aanpakken, dit is niet de eerste keer dit seizoen dat hij dit doet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

#65
Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2010 - 17:20:08
En Schumacher, schandalig! Wordt eens tijd dat ze hem toch eens gaan aanpakken, dit is niet de eerste keer dit seizoen dat hij dit doet...

Inderdaad!! In Canada red hij Kubica ook al van de ban en moest hij zlf door het gras...
10 plaatsen straf op de start grid in Belgie zal het zijn!!! http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/240327/tien-startplaatsen-straf-voor-schumacher-in-belgie/

Terecht!!!

Folkert

Even een gedachte spinsel: Stel dat dit jaar de 107% regel gold, waren er maar 18 auto's van start gegaan. Zou de FIA dan rekening houden met het gat van de 2 RBR auto's? OF de regel zonder uitzondering invoeren? Vettel was 1,2 seconde sneller dan Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Citaat van: Burorri op 01 augustus 2010 - 17:52:08
Even een gedachte spinsel: Stel dat dit jaar de 107% regel gold, waren er maar 18 auto's van start gegaan. Zou de FIA dan rekening houden met het gat van de 2 RBR auto's? OF de regel zonder uitzondering invoeren? Vettel was 1,2 seconde sneller dan Alonso.

Het geld vanaf de Pole-Position tijd, dus denk niet dat ze er rekening mee houden... Ik denk overigens dat Lotus volgend jaar die 107% ook wel zal halen hoor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2010 - 18:00:38
Citaat van: Burorri op 01 augustus 2010 - 17:52:08
Even een gedachte spinsel: Stel dat dit jaar de 107% regel gold, waren er maar 18 auto's van start gegaan. Zou de FIA dan rekening houden met het gat van de 2 RBR auto's? OF de regel zonder uitzondering invoeren? Vettel was 1,2 seconde sneller dan Alonso.

Het geld vanaf de Pole-Position tijd, dus denk niet dat ze er rekening mee houden... Ik denk overigens dat Lotus volgend jaar die 107% ook wel zal halen hoor.
Ja dat klopt, maar waar ik op doelde is dat in dit geval zo'n groot gat was tussen nr 1-3, dat de tijd van 107% helemaal neit meer realistisch is. Het verschil van 1 team was nu zo groot, dat de 107% tijd niet re-eel was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Mijn god, wat was Schumacher bezig zeg vandaag. Heb al weer hoop pro schumacher fans gezien die zijn gedrag goed keuren en dat Rubens neit moet zeiken, maar Schumacher ging in deze toch echt net iets te ver.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 01 augustus 2010 - 17:23:15
Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2010 - 17:20:08
En Schumacher, schandalig! Wordt eens tijd dat ze hem toch eens gaan aanpakken, dit is niet de eerste keer dit seizoen dat hij dit doet...

Inderdaad!! In Canada red hij Kubica ook al van de ban en moest hij zlf door het gras...
10 plaatsen straf op de start grid in Belgie zal het zijn!!! http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/240327/tien-startplaatsen-straf-voor-schumacher-in-belgie/

Terecht!!!

Je vergeet Massa in Canada. Die 'kreeg' een kapotgereden voorvleugel kado, bij een soortgelijke actie!

Ook ik vond het een saaie race, tenminste tot dat de SC de baan op kwam. Net op tijd, want anders was ik in slaap gevallen.

* De lollipopman van Renault zal wel afgeleid zijn door dat wiel van Rosberg, maar idd. had hij Sutil moeten zien. Hij had ook moeten zien dat de pitcrew van FI klaarstond. Dus er was een auto van ForceIndia onderweg. Stom hoor! Vervolgens is de race van Kubica volledig verpest. En hij was al zo 'slecht' begonnen doordat Petrov hem versloeg...

* Ik denk dat de pitcrew van Mercedes voor straf een paar dagen gaat oefenen met de pitstops...Op dit niveau mag het niet voorkomen. Ja, bij Ferrari was het vaak raak, maar die doen tegenwoordig ook geen domme dingen in de pits meer??

* Hamilton die moest lossen. Zeer spijtig, ECHTER;

Heel slim van McLaren om het uitvallen van Hamilton toe te schrijven aan de versnellingsbak.
Want mogen ze de bak nu niet straffeloos wisselen?

Ik hoorde voor de start toch dat hij vibratie had met de remmen?
Niet dat hij daarom ook uit moet vallen met dat probleem, maar als het toch de remmen waren, dan is het wel slim om de versnellingsbak de schuld te geven.


* De straf voor Vettel was begrijpelijk. De SC ging naar binnen en Vettel gaf toe dat hij de gang van zaken te laat inzag. Maaarrr...waarom heeft de pitsmuur Vettel niet ingeseind? Dat is toch gebruikelijk? Maar goed, 'baby-Schumi' Vettel verveelde zich mss.?

* Michael Schumacher. Iedereen weet wat je kunt verwachten, indien je tegen hem rijdt. Toch vind ik niet dat Barrichello zo hard moet klagen. Die man heeft het respect van zeer velen (echte race-fans) verdiend, door ongekend grote ballen te hebben en die bak naast de Mercedes te laten staan. Schumi maakte juist zichzelf belachelijk door Barrichello "verkapt" voor jankert uit te maken.
Nou ja, op Spa wordt hij teruggezet na de kwalificatie. Ben benieuwd naar zijn reactie op de straf...

* McLaren. Mijn God, waar zijn ze mee bezig? Ze lijken de auto verkeerd te hebben ontwikkeld, sinds ze met die 'blown-diffuser' kwamen. Hopelijk zijn ze zo verstandig, om geen rare dingen (meer) te doen en zich te richten op fijnslijperij.


JimmySPA

Lekker hoor, Ferrari doet mee ook op dit circuit. Spa beloofd weer een feest te worden!!!

Maare wat een actie van de FIA, Kubica bestraffen. Maar Rosberg geeneens under investigation? Mercedes schiet een wiel door de pits en er gebeurt niks??? Ik kan Alonso nog vorig jaar herrineren die een zware straf hiervoor kreeg, ook op dit circuit!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Unsafe release wordt de coureurs altijd aangerekend, nu dus ook. Fair, nee, consequent, ja

.Henry

Citaat van: Burorri op 01 augustus 2010 - 17:52:08
Even een gedachte spinsel: Stel dat dit jaar de 107% regel gold, waren er maar 18 auto's van start gegaan. Zou de FIA dan rekening houden met het gat van de 2 RBR auto's? OF de regel zonder uitzondering invoeren? Vettel was 1,2 seconde sneller dan Alonso.
In het verleden zijn er wel eens uitzonderingen gemaakt, dus zal dat in dit geval ook wel zo geweest zijn.

Citaat van: frankypankyv8 op 01 augustus 2010 - 18:25:36
* Hamilton die moest lossen. Zeer spijtig, ECHTER;

Heel slim van McLaren om het uitvallen van Hamilton toe te schrijven aan de versnellingsbak.
Want mogen ze de bak nu niet straffeloos wisselen?

Ik hoorde voor de start toch dat hij vibratie had met de remmen?
Niet dat hij daarom ook uit moet vallen met dat probleem, maar als het toch de remmen waren, dan is het wel slim om de versnellingsbak de schuld te geven.


De FIA kan volgens mij best wel wat van die auto's uitlezen qua data, en zou liegen op die manier volgens mij niks helpen.