Wie wordt er als eerste gewipt?

Gestart door 0634, 15 juli 2010 - 23:48:48

« vorige - volgende »

Wie wordt er als eerste gewipt?

Chandhok
0 (0%)
Senna
1 (10%)
De la Rosa
4 (40%)
Glock
0 (0%)
di Grassi
1 (10%)
Schumacher
0 (0%)
Massa
1 (10%)
Iemand anders, namelijk....
1 (10%)
Niemand!
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 7

Poll gesloten: 23 juli 2010 - 06:28:42

Franky R.

Citaat van: Wizard op 16 juli 2010 - 22:16:00
Dat heeft Renault niet nodig. Grosjean verving Piquet pas na anderhalf seizoen dus hij kreeg de kans. Ik zie niet in waarom Petrov die kans niet zal krijgen. Hij doet het beter dan Piquet uiteindelijk.

Hmm,

Dat hangt ervan af hoe je naar de races kijkt. Een leek zal zeggen dat Piquet jr. tenminste het podium had gehaald!
Bovendien is het verschil in punten/prestaties tussen de 1e rijder (Alonso/Kubica) vs de tweede rijder (Piquet/Petrov) net zo (te) groot...

CitaatDaarnaast was Flaav de manager van Nelshino

Plus dat!
Flaav hield Piquet jr. ook het hand boven het hoofdje...

0634

kijk eens aan: http://www.f1pits.net/nieuws/yamamoto_vervangt_chandhok/

Die zijn lekker stabiel beleid aan het voeren daar. Het water zal ze wel aan de lippen staan.

Wizard

Citaat van: frankypankyv8 op 16 juli 2010 - 22:24:54
Hmm,

Dat hangt ervan af hoe je naar de races kijkt. Een leek zal zeggen dat Piquet jr. tenminste het podium had gehaald!
Bovendien is het verschil in punten/prestaties tussen de 1e rijder (Alonso/Kubica) vs de tweede rijder (Piquet/Petrov) net zo (te) groot...

Een leek beslist niet of Petrov vervangen gaat worden ja of nee. ;) Daarnaast heb ik een hogere pet op van Petrov dan van Piquet.

CitaatDaarnaast was Flaav de manager van Nelshino
[/quote]

Dat zegt geen ruk. Flaav is wat dat aangaat een ijskonijn en gooit je even makkelijk weer eruit.

gloudiesaurus

Tsjah Hispania Racing, vier coureurs en per GP kijken wie er rijdt. Ja daarmee ga je je team vooruit helpen.... Ben ook bang dat ze vooral geld nodig hebben. Anders zet je Yamamoto toch niet in de auto?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Met die naam alleen al hoor je niet in een auto.  :)

Franky R.

CitaatEen leek beslist niet of Petrov vervangen gaat worden ja of nee

True.

Net zo waar, is het feit dat sommige sponsors ook leken zijn. Ik kan het mij voorstellen, dat zo'n CEO een dergelijke vergelijking maakt. Dan sta je toch met een mond vol tanden...Ook al heb je een hogere pet op voor coureur X dan coureur Y... 8)

CitaatDat zegt geen ruk. Flaav is wat dat aangaat een ijskonijn en gooit je even makkelijk weer eruit

Even makkelijk? Het duurde anders toch nog 1,5 jaar.. :)

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 18 juli 2010 - 19:28:45
CitaatEen leek beslist niet of Petrov vervangen gaat worden ja of nee

True.

Net zo waar, is het feit dat sommige sponsors ook leken zijn. Ik kan het mij voorstellen, dat zo'n CEO een dergelijke vergelijking maakt. Dan sta je toch met een mond vol tanden...Ook al heb je een hogere pet op voor coureur X dan coureur Y... 8)

CitaatDat zegt geen ruk. Flaav is wat dat aangaat een ijskonijn en gooit je even makkelijk weer eruit

Even makkelijk? Het duurde anders toch nog 1,5 jaar.. :)
Volgens mij werd hij er ook pas uit gegooid na het akkefietje van singapour? Of ben ik nu verkeerd?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Burorri op 20 juli 2010 - 11:33:39
Citaat van: frankypankyv8 op 18 juli 2010 - 19:28:45
CitaatEen leek beslist niet of Petrov vervangen gaat worden ja of nee

True.

Net zo waar, is het feit dat sommige sponsors ook leken zijn. Ik kan het mij voorstellen, dat zo'n CEO een dergelijke vergelijking maakt. Dan sta je toch met een mond vol tanden...Ook al heb je een hogere pet op voor coureur X dan coureur Y... 8)

CitaatDat zegt geen ruk. Flaav is wat dat aangaat een ijskonijn en gooit je even makkelijk weer eruit

Even makkelijk? Het duurde anders toch nog 1,5 jaar.. :)
Volgens mij werd hij er ook pas uit gegooid na het akkefietje van singapour? Of ben ik nu verkeerd?

Piquet werd eruit gegooid door Flaav, en was zo pissed op Flaav, dat hij " lekte" naar de FIA over "Singapore-gate"

Dat had weer tot gevolg dat Flaav verbannen werd uit de F1....

Franky R.

Bij HRT staat iemand op het punt te worden gewipt!

Gentlemen, please place your bets!
Wie wordt het?

Senna of Chandok?

LINK:http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/241744/hispania-bevestigt-aanblijven-yamamoto/

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 03 september 2010 - 11:50:30
Bij HRT staat iemand op het punt te worden gewipt!

Gentlemen, please place your bets!
Wie wordt het?

Senna of Chandok?

LINK:http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/241744/hispania-bevestigt-aanblijven-yamamoto/
Wat ik begrepen had was het Chandok die gewipt ging worden. Senna zou het uitrijden dit seizoen.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Chandok kijkt met een gefronste wenkbrauw toe. Oke flauw, maar Senna moet volgend jaar gewoon een kans krijgen om in een midden team te kunne rijden...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Eigenlijk kun je stellen dat Chandok al is geloosd..... Tja, we kennen hem he, die Kolles..
Zou zo een broer van Walkingshaw kunnen zijn  >:(

Franky R.

Citaat van: Gerard op 03 september 2010 - 22:28:41
Eigenlijk kun je stellen dat Chandok al is geloosd..... Tja, we kennen hem he, die Kolles..
Zou zo een broer van Walkingshaw kunnen zijn  >:(

We zullen zien, want ik dacht dat Chandok geld meebracht terwijl ze Senna 150.000 dollar per jaar betalen...
Wat had ik ook alweer gezegd over Kolles? Die onbetrouwbare hond!

0634

Dat dacht ik ook inderdaad. Aan de andere kant weet ik niet wat de sponsoren daarvan zullen roepen.