Wie wordt er als eerste gewipt?

Gestart door 0634, 15 juli 2010 - 23:48:48

« vorige - volgende »

Wie wordt er als eerste gewipt?

Chandhok
0 (0%)
Senna
1 (10%)
De la Rosa
4 (40%)
Glock
0 (0%)
di Grassi
1 (10%)
Schumacher
0 (0%)
Massa
1 (10%)
Iemand anders, namelijk....
1 (10%)
Niemand!
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 7

Poll gesloten: 23 juli 2010 - 06:28:42

0634

Senna was eventjes gewipt maar is weer terug in Duitsland, naar het schijnt. Dus hij staat erbij.

Dus tja... voor wie eindigt dit seizoen voortijdig? Of haalt iedereen de eindstreep?

Ik ga voor Pedro de la Rosa. Die blijft toch wel fors achter bij Koba.

meatball

Schumacher niet bij de optie's,want dat is toch samen met Massa de rijder die het verst onder de verwachtingen presteerd.Van de namen op jou lijstje verwachte ik toch al niet veel en dat is dan vooral de schuld van hun wagens ,die zijn bijna niet f1 waardig.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Citaat van: meatball op 16 juli 2010 - 05:43:39
Schumacher niet bij de optie's,want dat is toch samen met Massa de rijder die het verst onder de verwachtingen presteerd.
Ik heb ze er meteen bijgeknald ;).

Maar mij persoonlijk lijkt het sterk dat die worden gewipt.

Zaphod_Beeblebrox

Ik heb niemand gezegd omdat ik er goede hoop op heb. Alhoewel, Senna is/was min of meer al gewipt natuurlijk.
Virgin: Richard Branson is eerlijk genoeg om te zien dat zijn rijders het onderste uit die wagen halen en niet beter kunnen.
HRT: Daar zie ik het eerste iemand op de wip zitten en dan zal het inderdaad Senna zijn en niet Chandhok. Chandhok is aantrekkelijker om grote sponsoren uit één van de nieuwe wereldmachten aan te trekken.
Iedereen anders zal wel naar de verwachtingen presteren denk ik en zal er niemand op straat worden gezet.

Gerard

#4
Ik hoop dat niemand gewipt wordt, (sorry voor mijn woordkeuze ;D ) maar de coureur die wat mij betreft het hoogst op het " lijstje"  zou staan om vroegtijdig te vertrekken  is toch wel PdlR....

Al vind ik het toch ook wel enigszins lullig
Die jongen heeft jaren en jaren geprobeerd van zij testrol bij McLaren af te komen, en nu heeft hij het voor elkaar dat hij kan racen.. en dan vallen de prestaties verschrikkelijk tegen...

Majah, aan de andere kant.... that's life in F1 ::)

Zaphod_Beeblebrox

Vallen De la Rosa's prestaties tegen?
De kwali's: 6-4 in zijn voordeel.
5 keer uitgevallen met mechanische problemen en dus niet zijn schuld
2 keer uitgevallen door een botsing die niet zijn schuld was. Buemi en Sutil die hem raakten.
12de in Australië, in Turkije finisht hij als 11de 0,3sec achter Kobayashi. Hijzelf start daar als 13de, kobayashi als 10de. In Valencia eindigt hij in de punten maar verliest 2 plaatsen door 5sec straftijd.

Kobayashi kon in Valencia profiteren van de safety door niet te pitten en vervolgens nog heel lang buiten te blijven en in GB kan hij profiteren van het voor hem vroeg wegvallen van Vettel, Massa, De La Rosa en Kubica. Hij haalt wel Schumacher en Sutil in.

Al bij al valt dat qua verschil in resultaat nog wel mee vind ik.

Gerard

Citaat van: Zaphod op 16 juli 2010 - 11:50:04
Vallen De la Rosa's prestaties tegen?
De kwali's: 6-4 in zijn voordeel.
5 keer uitgevallen met mechanische problemen en dus niet zijn schuld
2 keer uitgevallen door een botsing die niet zijn schuld was. Buemi en Sutil die hem raakten.
12de in Australië, in Turkije finisht hij als 11de 0,3sec achter Kobayashi. Hijzelf start daar als 13de, kobayashi als 10de. In Valencia eindigt hij in de punten maar verliest 2 plaatsen door 5sec straftijd.

Kobayashi kon in Valencia profiteren van de safety door niet te pitten en vervolgens nog heel lang buiten te blijven en in GB kan hij profiteren van het voor hem vroeg wegvallen van Vettel, Massa, De La Rosa en Kubica. Hij haalt wel Schumacher en Sutil in.

Al bij al valt dat qua verschil in resultaat nog wel mee vind ik.
mmmmmmmmmm ja, daar heb je wel een punt...

Veel van de uivalbeurten gebeurden inderdaad buiten zijn schuld om....

Wellicht komt het ook doordat Koba de aandacht op zich vestigd door zijn prestaties...?

Franky R.

Citaat van: Gerard op 16 juli 2010 - 15:50:28
Citaat van: Zaphod op 16 juli 2010 - 11:50:04
Vallen De la Rosa's prestaties tegen?
De kwali's: 6-4 in zijn voordeel.
5 keer uitgevallen met mechanische problemen en dus niet zijn schuld
2 keer uitgevallen door een botsing die niet zijn schuld was. Buemi en Sutil die hem raakten.
12de in Australië, in Turkije finisht hij als 11de 0,3sec achter Kobayashi. Hijzelf start daar als 13de, kobayashi als 10de. In Valencia eindigt hij in de punten maar verliest 2 plaatsen door 5sec straftijd.

Kobayashi kon in Valencia profiteren van de safety door niet te pitten en vervolgens nog heel lang buiten te blijven en in GB kan hij profiteren van het voor hem vroeg wegvallen van Vettel, Massa, De La Rosa en Kubica. Hij haalt wel Schumacher en Sutil in.

Al bij al valt dat qua verschil in resultaat nog wel mee vind ik.
mmmmmmmmmm ja, daar heb je wel een punt...

Veel van de uivalbeurten gebeurden inderdaad buiten zijn schuld om....

Wellicht komt het ook doordat Koba de aandacht op zich vestigd door zijn prestaties...?

Misschien...

Maar eerst komen de prestaties, pas daarna de aandacht! En ja, Kobayashi heeft gepresteerd, dus krijgt hij aandacht!
;)

T.Nuvolari

Ik denk dat Kobayashi de betere racer is, maar De La Rosa heeft enorm veel bagage op het vlak van ontwikkeling.
Sauber zou stom zijn moesten ze hem buiten gooien. Maar stomme dingen gebeuren wel meer in Ecclestoneland.

Wizard

Citaat van: meatball op 16 juli 2010 - 05:43:39
Schumacher niet bij de optie's,want dat is toch samen met Massa de rijder die het verst onder de verwachtingen presteerd.Van de namen op jou lijstje verwachte ik toch al niet veel en dat is dan vooral de schuld van hun wagens ,die zijn bijna niet f1 waardig.

Massa heeft recentelijk bijgetekend en Schumacher een lopend contract t/m 2012. Die zullen niet vervangen worden, althans, die kans acht ik wel heel marginaal.
Ik gok op Senna. De relatie met Kolles is bekoelt en Kolles zet liever een zak geld in de auto dan een goede coureur. Dat mag hij wel ontkennen maar ik geloof daar niet zo hard in. Ik in zijn situatie zou net zo denken.

Franky R.

Hij staat er niet bij, maar ik gok op Petrov!
Van Kubica werd gezegd dat die knettergek werd, van alle problemen binnen het team. Iedereen vraagt hem wat ze moeten doen of dat men iets anders moet doen met de setup! Immers, hij is de ervaren, snelle man...Aan Petrov hebben ze momenteel niet zo veel.

En kijk eens hoeveel punten Kubica (83) heeft ten opzichte van Petrov (6)...Ik vind dat verschil veel en veel te groot!!!


Wizard

Dacht ik ook al aan maar Ranault is niet het team dat coureurs zomaar wipt. Kijk eens hoeveel kansen Piquet alleen al heeft gehad. Petrov doet het wat dat aangaat toch beter.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 16 juli 2010 - 22:10:57
Dacht ik ook al aan maar Ranault is niet het team dat coureurs zomaar wipt. Kijk eens hoeveel kansen Piquet alleen al heeft gehad. Petrov doet het wat dat aangaat toch beter.

Hmm, Grosjean? En Piquet had zijn achternaam mee...

Wizard

Dat heeft Renault niet nodig. Grosjean verving Piquet pas na anderhalf seizoen dus hij kreeg de kans. Ik zie niet in waarom Petrov die kans niet zal krijgen. Hij doet het beter dan Piquet uiteindelijk.

Gerard

Daarnaast was Flaav de manager van Nelshino ;)