Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Enzo

De auto was rot in Maleisiƫ, maar ik heb wel een een sterke race gezien van Schumacher.
Met name zijn eerste paar rondjes waren geweldig, dat geeft de burger moed.  8)
Nu moet Mercedes nog iets aan de snelheid doen...

Gerard

Citaat van: Enzo op 11 april 2011 - 14:44:06
De auto was rot in Maleisiƫ, maar ik heb wel een een sterke race gezien van Schumacher.
Met name zijn eerste paar rondjes waren geweldig, dat geeft de burger moed.  8)
Nu moet Mercedes nog iets aan de snelheid doen...

Ja, dat is niet zo gek he?
MS kon op nieuwe (zelf gekozen) banden starten door als elfde te kwalificeren... ;)

Enzo

Citaat van: Gerard op 11 april 2011 - 16:40:49
Citaat van: Enzo op 11 april 2011 - 14:44:06
De auto was rot in Maleisiƫ, maar ik heb wel een een sterke race gezien van Schumacher.
Met name zijn eerste paar rondjes waren geweldig, dat geeft de burger moed.  8)
Nu moet Mercedes nog iets aan de snelheid doen...

Ja, dat is niet zo gek he?
MS kon op nieuwe (zelf gekozen) banden starten door als elfde te kwalificeren... ;)

Het was iig stukken beter dan dat we tot dusver van de Duitser hebben gezien, de eerste rondjes waren super maar de rest van de race was ook goed te noemen.

Gerard

Dt is waar Enzo
Schumacher heeft (op ervaring) een degelijke race gereden, daar mooet ik je gelijk in geven!


0634

Vandaag was het heel pijnlijk. Ik zag Rosberg opgehouden worden en daarachter MS vrij baan hebben, en dan nog komt Rosberg gewoon in Q3 en Michael niet. Echt heel slecht.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 16 april 2011 - 11:50:30
Vandaag was het heel pijnlijk. Ik zag Rosberg opgehouden worden en daarachter MS vrij baan hebben, en dan nog komt Rosberg gewoon in Q3 en Michael niet. Echt heel slecht.

Ja, dat had ik ook gezien...Maar Schumi maakte ook een fout bij het aanremmen voor bocht 14 dacht ik...I.i.g. is het verschil tussen beiden onaanvaardbaar groot!

Ik ben benieuwd hoe 'Stuttgart' reageert! Ieder ander zou zijn ontslagen, zoals Ross Brawn dat vorig jaar toegaf! Zie ook... http://www.f1pits.net/nieuws/brawn_houdt_schumi_binnen/

schumifor8x

http://www.formula1.com/news/headlines/2011/4/11945.html

lees dat maar eens zie je dat schumacher weer problemen had met achtervleugel
vandaar dat ie ze rempunt miste want zijn tijd in q1 was sneller als zijn tijd in Q2
AMEN ;)

Enzo

Inderdaad DRS werkte niet bij Schumacher, dat is de reden van zijn langzame lap in Q2....

gloudiesaurus

Toch was Rosberg vandaag weer duidelijk de meerdere...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 17 april 2011 - 12:16:05
Toch was Rosberg vandaag weer duidelijk de meerdere...
Vind je ??

Persoonlijk vind ik van 14 naar 8 'n betere prestatie dan van 4 naar 5.

Wil ik overigens niet mee zeggen dat Nico geen goede race reed hoor.
Maar ik kan niet zeggen dat hij duidelijk beter was als Schumi.

Enzo

Heb alleen maar flarden gezien van de race, vanavond ga ik hem nog eens kijken.
Maar een positief resultaat van Mercedes, al hadden Schumacher en Rosberg problemen met hun benzineverbruik aan het einde.
Het team zegt dat ze zonder deze problemen hoger waren geklasseerd.
Met haar kleine wielbasis verwacht ik op de langzamere circuits nog meer voordeel voor Mercedes, misschien is een overwinning nog mogelijk??  8)

schumifor8x

ik heb het via de mercedez gp live data de rondetijden gevolgd en daar dee schumacher zelfs nog ietje beter
en klassieker he alonso schumacher geweldig ;D
had alleen 2 ronden langer moeten duren schumacher zat heel dicht op alonso
maar goeie race voor mgp  ;)

Michael schumacher

Citaat van: gloudiesaurus op 17 april 2011 - 12:16:05
Toch was Rosberg vandaag weer duidelijk de meerdere...


Ja, leg me dat dan maar eens uit aub?  ::)
Schumi komt van plaats 14, 2races geleden waren er nog zeker 3 andere teams waarbij mercedes wagen niet eens mee mee kon, bij de start zat schumacher van 14 naar meende ik plaats 9 en eindigd zeer nipt achter alonso op plaats 8, 1rondke langer en alonso hangde er nog aan, maar dat telt natuurlijk niet.
Ik denk mercedes schumi bij de 1ste pitstop mss iets te vroeg hebben binnen gehaalt, em had niemand achter zich, als de tijden niet spectaculair achteruit gaan ist beter je nog wat meer rondjes aflegt, zo zou schumi nog langer op betere banden hebben kunnen racen maar das alweer vijgen na pasen.

Rosberg startte op plaats nr 4 wat al een groot verschil is ten opzichte van nr 14 en schumacher heeft meer tijd verloren door te moeten vechten met alonso en nog enkele anderen.
Rosberg liet zich heel makkelijk passeren ook vond ik, maakte ook nog eens een fout en opeens hor je deze op zijn benzine moest letten???

Enzo

In mijn ogen hebben Rosberg en Schumacher een goede race gereden en qua pace deden ze niks voor elkaar onder.