Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Zaphod_Beeblebrox

Ik zeg niet dat hij het fysiek niet meer aan kan, wel dat hij fysiek niet meer mee kan. Lijkt hetzelfde maar is het niet.
Na bijna een half seizoen mag je toch stilaan je conclusies beginnen trekken vind ik. Alle respect voor wat deze man heeft laten zien in het verleden, maar deze comeback was en is gewoonweg de verkeerde beslissing.

Kartraces en R.O.C. zijn voor het plezier, er rust geen enkele druk op hem. Moeilijk te vergelijken met een compleet F1 seizoen.
Dat feit van die onderstuurde wagen was een paar races geleden toch opgelost en zou dus al lang achterhaald moeten zijn? Trouwens iemand met zijn talent en status moet daar toch mee omkunnen.

Gerard

1 ding is zeker, voor iemand die 7 x WK in de F1 is geworden, kun je niet anders dan RESPECT hebben!
Ik ben geen fan van de man,maar hij is gewoon rete goed, :D
Echter, of het allemaal gelopen is zoals hij gedacht/gehoopt had, de laatste manden, betwijfel ik

Zoals al meerdere malen door verschillende mensen gezegd is; Schumacher kan winnen,maar veel meer verliezen.

Of hij dit jaar nog WK kan worden? Met het huidige puntensysteem is dat inderdaad nog mogelijk (THEORETISCH dan ;))
Met nog 9 races te gaan, zijn er dus nog 225 punten te verdelen voor de eerste plaatsen.. Met een totaal van 109 voor Lewis, is er nog veel mogelijk

Of Scumi ook echt WK wordt in 2010?
NEE, dat wordt Vettel namelijk al ;D

Enzo

Nee, het WK kan hij (Rosberg ook trouwens) wel op z'n buik schrijven.
Voorlopig heb ik nog wel vertrouwen in de kwaliteiten van Schumacher, maar dit jaar gaat niks meer worden.
Mercedes zal flink pushen volgend jaar er beter voor te staan, deze club doet niet mee voor de troostprijzen.
Dit seizoen zijn ze er te laat bij gekomen, het is een evolutie van de Honda/Brawn en geen Mercedes.

meatball

Ik ben nog lang niet zeker dat er nog een seizoen komt.Als het niet snel beter word zal hij wel zijn conclusie trekken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

flupke3

Zou het ook niet te maken hebben met het pitsstopverbod dat hem niet zo ligt.
Hij heeft in het begin van zijn carriere wel een 3 tal gp gewonnen maar zijn
glorie kende hij in de bijtanken periode.

meatball

Citaat van: flupke3 op 21 juni 2010 - 22:15:40
Zou het ook niet te maken hebben met het pitsstopverbod dat hem niet zo ligt.
Hij heeft in het begin van zijn carriere wel een 3 tal gp gewonnen maar zijn
glorie kende hij in de bijtanken periode.
Ja natuurlijk hij heeft enkel in de bijtankperiode gereden,maar hij kon echt wel meer dan dat.Volgens mij is gewoon dat extra beetje lef en killerinstinkt weg ,volkomen normaal trouwens na al wat hij al heeft bereikt en verdient,maar hou dan de eer aan jezelf en blijf uit die f1 wagen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Mja ach, hij zegt het naar zijn zin te hebben. Als hij snapt dat hij nooit meer kampioen zal worden, kan hij best nog wat plezier beleven aan het racen. Dus misschien blijft hij nog wel een jaartje. We zullen zien.

Heidfeld zal hopen van niet ;).

Enzo

Citaat van: 0634 op 21 juni 2010 - 22:40:28
Mja ach, hij zegt het naar zijn zin te hebben. Als hij snapt dat hij nooit meer kampioen zal worden, kan hij best nog wat plezier beleven aan het racen. Dus misschien blijft hij nog wel een jaartje. We zullen zien.

Heidfeld zal hopen van niet ;).

Ja Nick was zuur onlangs... ::)
Alle goede stoeltjes voor volgend jaar zijn vergeven, gerucht gaat dat hij iets in DTM gaat doen naast zijn testpilootschap.

Wizard

Citaat van: 0634 op 19 juni 2010 - 08:49:38
Maar goed, hij is wel een van de drie, vier besten die ik ooit gezien heb natuurlijk.

Gokje, Senna, Prost, Schumacher, Alonso?

Schumacher presteert naar behoren maar steekt niet meer met hoofd en schouders boven de rest uit zoals hij dat eerder deed. Ik had hem liever nog 3 jaar zien doorgaan i.p.v de comeback! Ik denk dat we dan wel nog hadden kunnen genieten van Schumacher's rijkwaliteiten.

Wizard

Citaat van: Burorri op 20 juni 2010 - 14:24:18
Citaat van: meatball op 20 juni 2010 - 13:44:37
Citaat van: Burorri op 20 juni 2010 - 13:33:56
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieuws/237169/fry-schumacher-nog-steeds-titelkandidaat/
Volgens Fry dus. Dan heb je toch wel aardig klap van de molen gehad. Ok, het is mogelijk, maar dan moeten ze een 6 tiende tot een seconde vinden en dat zie ik niet gebeuren.
Onmogelijk als je het mij vraagd,een podium zou al een succes zijn dit seizoen.
In theorie is het mogelijk, praktijk zal het podium al erg goed zijn. Volgend jaar zou kunnen, maar ik denk dat Alonso, Button en Hamilton, Vettel en Webber, ook goed hun best doen om hun wagen beter te krijgen en ook weer gaan strijden voor de titel.

Nogal wiedes!

Wizard

#25
Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 18 juni 2010 - 08:26:09
Schumacher zal het talent en de spirit nog wel hebben, maar kan fysiek niet meer mee met dat oude lijf van hem.

Hehe. :D :D

http://www.jack-brabham-engines.com/database/files/too%20old%20to%20race_edited-2.jpg

[edit]

Doe maar even klikken. Deze pica verneuct de lay out.

Enzo

Hey oude Alfa idioot... ;D
Leuk dat je weer eens langskomt!  :)
Jammer dat je meteen de pagina vol spammed... ;D

Wizard

Bedankt!!

Offtopic: ik kwam de link naar dit forum tegen in mijn favorieten dus denk, ik waag het er nog eens op! Maar, veel veranderd zie ik. Diverse kapiteinen zijn nu 'gast' en ik had één of andere uitnodiging voor een ander forum. Nou ja, zal allemaal wel.

P.s, leg ook maar niet uit voordat dit topic een andere wending krijgt. ;)

Ontopic: kan Schumacher het nog? Ik betwijfel het. Natuurlijk, het rijden is-ie niet verleerd en talent vergaat niet maar op den duur gaan jaren tellen en Schumacher begint bij nul. Ik zie deze comeback niet eindigen in een groot succes, sterker nog, het zal me niks verbazen als Schumacher geen successen boekt. De concurentie is ook veel groter en sterker dan in 2006 ook dat legt gewicht in de schaal.

Enzo

Ik vrees hetzelfde, maar ik hoop het andere... ;)
De auto is nou ook niet echt fantastisch, dat hebben we vandaag wel kunnen zien!

Wizard

True maar imponeren doet Schumacher niet. Juist goed presteren met minder materiaal is een sterk punt van Schumacher en dat goed presteren blijft nu uit.