Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Schumiiii

Citaat van: Burorri op 06 december 2011 - 18:58:43
Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 22:47:59
Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 01:02:58
Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 00:49:00
Schumi en vettel winnen al 5j na elkaar de race of champions, vettel wel wat beter maar dat is niet abnormaal uiteraard maar ze doen het alweer, die 2 zijn gewoon toppers van de bovenste plank.
en vandaag kwam ie één honderste tekort voor een plek in de finale, na oa van Button en Vettel te hebben gewonnen. Niet dat dat heel veel zegt, maar blijft toch leuk om te zien.

Uiteraard wil dit niet extreem veel zeggen maar toch toont het aan wat voor grootheid de man wel niet is, toch button en vettel geklopt in een één tegen één duel maar we weten dat race of champions altijd alle kanten uitkan, volgende keer kan het net omgekeerd zijn :).
Maar ik ben enorm fier ik ik al heel mijn leven voor de grootmeester supporter.
Als het niet extreem veel wil zeggen, hoe kan het dan aan tonen hoe groot MSC is? ROC zegt mij niet zo veel mbt grote van een coureur. Omdat iemand die wint wil niet zeggen dat hij daarom ook heel goed is. Kijk liever naar afgelopen 2 jaar en daar zie je toch wel iets anders. Dan zou je kunnen concluderen dat het niet zo
n groot heid is geweest als sommige ons willen doen geloven. . Moet weer onderdoen voor Rosberg.

Maar goed, dat hij een goeie was staat als een paal boven water.

Gij zijt een triest ventje die precies geen leven heeft, geen aandacht genoeg gekregen als baby vroeger?
Ge zijt ne kleuter die hier in iedere topic (als het over schumacher gaat) schumacher zit af te breken.

Om te beginnen is schumacher 42j oud, niemand is op zijn 42j beter dan op zijn bv 25j ofzo + schumacher bij een ander team en 3j stilgelegen, regels en banden en dergelijke die alweer zijn veranderd zorgen ervoor schumacher het wat moeilijker heeft dan gewoonlijk, ferrari blijft zijn team.
En rosberg heeft schumacher alleen maar op punten geklopt dit seizoen beetje door schumacher zijn fout zelf maar dat komt door hard te racen en risico's te nemen, qua racen was schumacher dit jaar beter dan rosberg, heeft meer spectaculairs laten zien in bepaalde races ook dan rosberg, ik begrijp het wel, toen heb je liggen slapen, de oogkleppen stonden op.

0634

Dit soort reacties slaan helemaal nergens meer op, zwaar over de rand.

Het is ook wel goed zo, de zoveelste keer dat dit topic onvriendelijk wordt. Er gaat een slotje op.