Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Gerard op 02 augustus 2011 - 17:25:27
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/druk-op-massa-neemt-toe/
Dat is weer zo'n typische PERS kop.
Nergens in het artikel staat dat Massa onder druk staat of dat ze ontevreden over hem zijn ???
Oke ... Massa geeft zelf aan niet tevreden te zijn en dat het beter moet.
Maar dat is 'n ander soort druk dan wat de kop suggereerd.

Overigens heeft Domenicale laatst nog aangegeven dat Massa ook in 2012 gewoon voor Ferrari rijdt.
Nu kan dat zo veranderen in de F1 ,maar ik zie geen veranderingen binnen Ferrari voor 2012.
Zelfde geld overigens voor alle teams met uitzondering van HRT en wellicht Virgin.

Gerard

Kklopt Kootje, je hebt gelijk wat betreft de kop van het artikel.. Maar ik denk toch wel dat het rommelt biinnen Ferrari.. In 2008 werd ook nog heel lang gezegd dat Kimi er in 2009 gewoon bij zou zijn..
ik denk zelf dat Massa nog een jaartje voor Ferrari rijdt en dan van stoel ruilt met Perez... (volledig afgaand op mn gevoel)

Kootje

Vertrouw op je gevoel.  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 01 augustus 2011 - 23:55:23
Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2011 - 23:19:44
En Eric Broullier onder druk bij Renault, lijkt me een beetje onlogisch om hem erna een paar slechte Grand-Prix als gelijk uit te trappen... Had het idee dat hij het toch niet zo slecht deed.
Naar mijn idee rommelt het teveel bij Lotus Renault, eerst die Lotus affaire en nu steeds dat gedoe met Genii Capital.

En ook dat gedoe om Heidfeld, het werkt het team eerder tegen dan dat het helpt...


"Men" zou ook moeite hebben gehad met zijn houding...Ik weet het, dat is waanzinnig vaag. Maar niet de eerste keer, dat dit gebeurd.


Genii Capital had zichzelf lekker gemaakt met de goede start van het seizoen, om nu te zien dat de auto's niet over het circuit te slepen zijn...


Tja, F1...laat staan autosport, is niet de 'core-bussines' van Genii...Dan krijg je dit soort gedonder...Eigenlijk zouden ze geweerd moeten worden.


Dat soort "investeringsmaatschappijen".

En autosport hoort eigenlijk wel bij de Core bussines van Genii Capital, ze hebben ook nog eens een heleboel coureurs onder contract (zoals D'Ambrosio). Wat ik alleen nooit gesnapt heb is de relatie tussen Genii / Renault/ Lotus, als je het mij vraagt teveel stuurmannen op een schip  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En over Massa, het is wel duidelijk dat hij niet de sterke teamgenoot is van Alonso. Ik vind dat bijv. Webber en Button toch sterker als teamgenoten van Hamilton en Vettel. Ik zou als ik Ferrari was toch even informeren bij bijvoorbeeld een Rosberg.

Perez wordt nu ge-hypte, hij moet het nog allemaal waar maken. Een par goede races maken nog geen goede coureur ;)

En ik zou graag willen dat volgend jaar Hulkenberg weer terug komt, het liefst bij een redelijk team. Hulkenberg heeft in zich om een topper te worden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Tja, Button is ook geen tweede rijder, waar Massa dat zeker wel is.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 02 augustus 2011 - 22:00:29
En ik zou graag willen dat volgend jaar Hulkenberg weer terug komt, het liefst bij een redelijk team. Hulkenberg heeft in zich om een topper te worden.

Op de BBC hadden ze het zondag na de race over een scenario waarbij Di Resta en Hulkenberg volgend jaar het vaste rijdersduo van Force India zou worden. Sutil zou dan mogelijks naar Williams gaan. Het zou in dat geval ook wellicht einde carrière voor Barrichello betekenen.

Kootje

Citaat van: SDG op 03 augustus 2011 - 06:01:40
Citaat van: gloudiesaurus op 02 augustus 2011 - 22:00:29
En ik zou graag willen dat volgend jaar Hulkenberg weer terug komt, het liefst bij een redelijk team. Hulkenberg heeft in zich om een topper te worden.

Op de BBC hadden ze het zondag na de race over een scenario waarbij Di Resta en Hulkenberg volgend jaar het vaste rijdersduo van Force India zou worden. Sutil zou dan mogelijks naar Williams gaan. Het zou in dat geval ook wellicht einde carrière voor Barrichello betekenen.

Wow ..... ,dat hoop ik toch niet.
Sutil wil ik absoluut niet in 'n Williams zien.
Als dat zo is ga ik toch serieus overwegen voortaan 'n ander team te steunen.
Het gebeurt de laatste jaren teveel dat ze coureurs binnenhalen die ik niet zie zitten ,maar Sutil vind ik pas echt 'n non-talent.
Die is sinds z'n entree geen stap gegroeid in mijn ogen en daarom mijn favo team onwaardig.
Geef dan aub Guido 'n kans.
Daar zie ik tenminste nog iets van potentie in.

0634

Sutil is gewoon een prima rijder. Geen wereldtop, maar meer dan F1-waardig.


T.Nuvolari

Ja, veel anders kan je als team niet doen in de huidige omstandigheden zeker. Begrijp hem wel, maar hij zal er toch mee moeten leren leven.

Wizard

Citaat van: Gerard op 06 augustus 2011 - 17:44:50
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_onzeker_over_williams/

Andersom ook. ;) Nu Williams weer naar de top kan groeien, moeten ze ook coureurs in huis halen die dit kunnen realiseren. Ansich vind ik Massa wat ondergewaardeerd, maar ik denk niet dat hij een echte kartrekker is. Geef hem een snelle auto en hij wint. Net als Kimi! Maar goed, de vraag luidt: Wie wel? Nou, Sutil en Webber bijvoorbeeld. Of waarom geen Kovalainen samen met Sutil? Maar Barrichello...nee. Die 'moet' gewoon weg daar.

Kootje

#1003
Waar baseer jij 't op dat Sutil ,Webber en Kovalainen 'n team wel verder naar voren kunnen helpen ??

Sutil zit al tijden bij Force India ,en waar die eerst de weg omhoog vonden zijn die na 2009 net als Sutil zelf aardig gestagneerd.
Webber heeft het al eens bij Williams mogen proberen ,maar ook toen kon hij ze niet naar voren helpen.   Ook bij Jaguar lukte het 'm niet ,en bij Red Bull ging het pas beter nadat hij Coulthard als teammaat kreeg.   Ik denk dan ook niet dat de opkomst van red Bull aan Webber toe te schrijven is.
En Kovalainen ?? .... omdat Team Lotus 'n stapje voorwaarts gemaakt heeft is dat aan hem te danken ??   Hoezo zou dat niet aan Trulli kunnen liggen ??    Ze willen hem toch niet voor niets 'n contractverlenging aanbieden ,iets wat hij nooit aan z'n raceprestaties kan danken.

Ik ben het met je eens dat Barrichello nog niet heeft gebracht wat je van hem zou verwachten ,maar ik denk niet dat één van bovengenoemden het beter zou kunnen als hem.
Van mij mag hij iig gewoon blijven ,en anders heb ik liever dat ze Hulkenberg weer terughalen.
Dan maar ala Sauber met twee jonkies de strijd aangaan.

Niels_

Ik zeg: Jerome d'Ambrosio.