Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Vieze baas

Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:49:21
We zullen zien. Ben sowieso benieuwd hoe snel hij zich ontwikkeld. Om je te meten met de grote mag Kobayashi geen groot probleem zijn. Lijkt mij.

Dat vind ik te weinig waardering voor Kobayashi. Hij is ook heel goed aan het rondrijden, finisht alles en ook bijna altijd op een plek in de punten. Die man is echt goed geworden dit jaar.

0634

Citaat van: Franky R. op 14 juli 2011 - 22:12:07
Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:27:57
Citaat van: Jeroen op 14 juli 2011 - 21:19:39
Bij Mercedes zou ook kunnen, maar ik verwacht daar toch di Resta. Ferrari blijf ik een prima plek vinden voor een talent.
Ferrari zie ik eerder instaat Perez te laten rijpen bij bijvoorbeeld een Sauber. Net zoals dat bij Massa het geval was. Maar zelden heb ik een debutant of rijder gezien zonder deugdelijke CV. Typisch Ferrari is het gaan voor zekerheid en dus een gerenommeerd coureur.


Mag ik je verbeteren?
Gilles Villeneuve en Niki Lauda...beiden waren geen gerenommeerde coureurs a la MS of Alonso.
Hm, dat betekend dat de oude Enzo Ferrari meer lef had, qua rijdersbezetting dan de huidige directie... ???
Dat klopt wel. Alesi was misschien wel het laatste echte talent. Maar de laatste periode is het voornamelijk ervaren namen neerzetten. Prost/Mansell/Berger/Schumacher/Raikkonen/Alonso. En dan sinds het MS-tijdperk eigenlijk naast een subtopcoureur.

0634

Citaat van: Vieze baas op 15 juli 2011 - 00:38:09
Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:49:21
We zullen zien. Ben sowieso benieuwd hoe snel hij zich ontwikkeld. Om je te meten met de grote mag Kobayashi geen groot probleem zijn. Lijkt mij.

Dat vind ik te weinig waardering voor Kobayashi. Hij is ook heel goed aan het rondrijden, finisht alles en ook bijna altijd op een plek in de punten. Die man is echt goed geworden dit jaar.
Ja, maar een echt toptalent zie ik ook niet in hem, ondanks dat hij één van mijn favoriete rijders is.

Senergy

http://www.f1today.nl/20110715/virgin-racing-wil-huidige-lineup-intact-houden-voor-2012.html

Goed nieuws voor Jerome  :)
Al gaat Bouillier naar het schijnt in Duitsland ook met nog een ander team praten.

(laten we hopen niet met HRT)

Maar dan denk ik vooral aan Sauber, deze geven Rookies een kans en Jérôme kent Kobayashi goed van toen ze teamgenoten waren en waar hij meestal voor Koba eindigde
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

T.Nuvolari

#919
Sauber opereert vanuit Hinwil en dat is Zwitserland, HRT Murcia Spanje. dus...

Mercedes? Om die ouwe rukker te vervangen?  8) Al zitten die maar voor een deel un Stuttgart.

Senergy

ik bedoelde tijdens de GP van Duitsland natuurlijk  ;)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

T.Nuvolari

OK! LOL!!!

mijn nieuw diploma

Enzo

Denk dat je je nick moet veranderen Marc... ;D

Kootje

Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:25:09
Citaat van: Kootje op 14 juli 2011 - 16:52:23
Toch konden en mochten zijn teamgenoten bij tijd en wijle ook winnen.
En mocht uiteindelijk blijken dat Perez 'n groter talent is dan Alonso ,dan wordt deze laatste ook zonder pardon weer tot nr2 gedegradeert.
Dus.....

Dan moet je wel een gelijke kans krijgen. Je moet 1 zijn met je bolide om optimaal te kunnen presteren. En als je teamgenoot vervolgens een team om zich heen kan bouwen en zich als een vis in het water voelt, is het moeilijk dit te doorbreken. Of je moet al héél véél beter zijn en van hele hoge huizen komen, maar dat komt Alonso ook. Dus, moeilijk. Ik zie Perez liever naar een team gaan die zich niet per defintie op 1 rijder focust.
Hij zal ook zeker van zéér goede huize moeten komen om Alonso te verslaan.
Maar er rijdt 'n voormalig rooky rond die dat ook voor elkaar kreeg ,dus het is zeker niet onmogelijk.
Daar komt dan nog bij dat hij Alonso niet perse hoeft te verslaan.
Als hij in de buurt van kan blijven ,en op de juiste momenten z'n kansen grijpt ,kan hij zomaar doorgroeien naar 1e coureur of 'n team als McLaren.

Citaat van: Wizzard
Citaat van: KootjeIk ben eerder benieuwd naar de geruchten omtrend Kimi's comeback.
Na afgelopen raceweekend kan ik me voorstellen dat Webber niet meer bijtekend ,of dat hij uberhaupt die keuze krijgt.
Buemi en Alguersuari zijn wat mij betreft nog steeds Red Bull onwaardig (te wisselvallig) en Riciardo vond ik nu ook niet echt de indruk maken klaar te zijn voor F1.

Dan blijft er dus 'n stoeltje over ,en in die zin zou Kimi 'n mooie optie zijn.
De link met Red Bull is er al ,en Kimi wil alleen terugkeren in 'n winnende auto.
En als de Red Bull de laatste 3 jaar in ding was ,dan is het 'n winner.
Dit zie ik niet gebeuren. Kimi was in zijn laatste seizoen al niet op z'n best, is er inmiddels al een tijdje uit daarnaast heeft hij te kennen gegeven, geen zin te hebben in de nevenactiviteiten. En juist Red Bull is zo'n commerciëel team.

Kimi's laatste seizoen was slecht omdat hij zich niet thuisvoelde bij Ferrari en mede daardoor z'n motivatie verloor.
Dat hij er al ff uit is zegt me niets ,Schumi was er al langer uit en in het verleden zijn er ook coureurs geweest die succesvol zijn teruggekeerd.
Die nevenactiviteitren zouden 'n dealbreaker kunnen zijn.
Daar heeft hij inderdaad geen zin in ,maar ja ..... 'n terugkeer in F1 ziet hij dan wel weer zitten.
Het is dus het een of het ander.
En ook al is het 'n longshot ,van mij mag hij iig terugkeren.

Wizard

Citaat van: Vieze baas op 15 juli 2011 - 00:38:09
Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:49:21
We zullen zien. Ben sowieso benieuwd hoe snel hij zich ontwikkeld. Om je te meten met de grote mag Kobayashi geen groot probleem zijn. Lijkt mij.

Dat vind ik te weinig waardering voor Kobayashi. Hij is ook heel goed aan het rondrijden, finisht alles en ook bijna altijd op een plek in de punten. Die man is echt goed geworden dit jaar.

Mee eens, maar niet van het kaliber Alonso/Hamilton.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 14 juli 2011 - 22:12:07
Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:27:57
Citaat van: Jeroen op 14 juli 2011 - 21:19:39
Bij Mercedes zou ook kunnen, maar ik verwacht daar toch di Resta. Ferrari blijf ik een prima plek vinden voor een talent.
Ferrari zie ik eerder instaat Perez te laten rijpen bij bijvoorbeeld een Sauber. Net zoals dat bij Massa het geval was. Maar zelden heb ik een debutant of rijder gezien zonder deugdelijke CV. Typisch Ferrari is het gaan voor zekerheid en dus een gerenommeerd coureur.


Mag ik je verbeteren?
Gilles Villeneuve en Niki Lauda...beiden waren geen gerenommeerde coureurs a la MS of Alonso.
Hm, dat betekend dat de oude Enzo Ferrari meer lef had, qua rijdersbezetting dan de huidige directie... ???

Nou ja, hoever wil je terug gaan om mijn uitspraak te ontkrachtigen? Beetje recent denken.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 juli 2011 - 17:24:06
Citaat van: Franky R. op 14 juli 2011 - 22:12:07
Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 21:27:57
Citaat van: Jeroen op 14 juli 2011 - 21:19:39
Bij Mercedes zou ook kunnen, maar ik verwacht daar toch di Resta. Ferrari blijf ik een prima plek vinden voor een talent.
Ferrari zie ik eerder instaat Perez te laten rijpen bij bijvoorbeeld een Sauber. Net zoals dat bij Massa het geval was. Maar zelden heb ik een debutant of rijder gezien zonder deugdelijke CV. Typisch Ferrari is het gaan voor zekerheid en dus een gerenommeerd coureur.


Mag ik je verbeteren?
Gilles Villeneuve en Niki Lauda...beiden waren geen gerenommeerde coureurs a la MS of Alonso.
Hm, dat betekend dat de oude Enzo Ferrari meer lef had, qua rijdersbezetting dan de huidige directie... ???

Nou ja, hoever wil je terug gaan om mijn uitspraak te ontkrachtigen? Beetje recent denken.


Oh, iets recenter zei je?
Ok, Luca Badoer... ;D


;)

0634


Wizard

Amateurs! Fisichella!! 8)

Folkert

Off.......Wat dachten jullie van.....
Nee zeg het neit, te voor de hand liggend  :-X
Trotse vader van Rosalie(L)