Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Jeroen op 13 juli 2011 - 11:19:24
Tja ik heb niet veel met Kimi, maar het Zou wel een stunt zijn. Maar voorlopig is het niet meer dan silly season - praat
Ja dat weet ik nog. Persoonlijk vond ik Kimi een van de beste rijders aantal jaar, maar verloor veel van zijn motivatie en snelheid  bij Ferrari. Een gemotiveerde Kimi kan Vettel wel verslaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Kimi moet dit niet doen..
Dat wordt een herhaling van wat we vorig jaar bij Schumacher zagen.. En als het niet lukt bij Kimi, weet hij zich niet meer te motiveren...

Enzo

Citaat van: Gerard op 13 juli 2011 - 12:17:14
Kimi moet dit niet doen..
Dat wordt een herhaling van wat we vorig jaar bij Schumacher zagen.. En als het niet lukt bij Kimi, weet hij zich niet meer te motiveren...

Sure, hij zal er weer in moeten komen en wennen aan de veranderingen.
Maar ik verwacht niet dat hij het ineens verleerd is.

Folkert

Verschil met schumacher is dat Kimi 10jaar? Jonger is. En dus nog niet helemaal aan het eind van zijn kunnen zit qua lichaamsbelasting.
Trotse vader van Rosalie(L)

com

Ik zou het echt top vinden als hij weer terug komt, ben altijd een grote fan van hem geweest.
Alleen zijn laatste jaar was echt bagger kwa motivatie

Gerard

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/264240/sergio-perez-test-in-september-voor-ferrari/


Zowel Perez als Bianchi gaan testen, ik verwacht dat 1 van beide de opvolger van Massa wordt in de (nabije) toekomst...  ::)

Wizard

Als Perez voor zijn eigen geluk mag racen, prima! Als hij terecht komt in een team dat zich focust op Alonso en een auto naar zijn wensen neerzet zie ik hem liever naar een ander team gaan. Massa zal bij Sauber zijn carriere gaan beëindigen. Voorgevoel.

Gerard

Dat denk ik ook Wizard, en inderdaad, als je 2de viool moet spelen... Daar moet je tegen kunnen, en F1 coureurs kunnen dat iover het algemeen niet..

Wizard

Zeker als je je nog niet hebt kunnen bewijzen. Kijk, een Massa moet niet zeuren zou hij een aanbod krijgen waar een kampioen rijdt, als hij 'in dienst' rijdt van deze coureur. Bij Perez ligt dat anders.

0634

Hoezo? Prachtige uitdaging voor Perez.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 juli 2011 - 19:44:02
Hoezo? Prachtige uitdaging voor Perez.


CitaatZowel Perez als Bianchi gaan testen, ik verwacht dat 1 van beide de opvolger van Massa wordt in de (nabije) toekomst


Dit wint Perez op zijn sloffen, denk ik!


Zeker als je ziet hoe Bianchi heeft zitten knoeien. Tel daarbij het verminderde invloed van Nicolas Todt op...Dan weet ik wel dat Ferrari eerder voor Perez dan Bianchi kiest...


Logisch ook...Perez heeft dan er bijna een heel seizoen in de F1 op zitten, terwijl Bianchi acteert in de GP2.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/chandok_vs_mallya/


Twee Indiërs die ruziemaken... :)  ...Maar ik geeft Chandok gelijk. Mallya lijkt de laatste tijd te veel te dromen...

0634

Sja, Mallya moet zoiets niet roepen natuurlijk, maar gelijk heeft hij op zich wel. Chandhuk en vooral Narain zijn niet bepaald een meerwaarde voor F1.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 13 juli 2011 - 19:44:02
Hoezo? Prachtige uitdaging voor Perez.
Als Ferrari zich ook focust op Perez wél. Echter is het verhaaltje Alonso een kopie van Schumacher. Die heeft een team om zich heen, krijgt het beste van het beste en de Ferrari zal naar zijn wensen gebouwd worden. Hij is de man die tenslotte titels moet winnen. Leuk dat een jochie als Perez wordt binnen gehaald, maar die staat dan al 'met 3-0 achter' voordat hij een meter gereden heeft.

0634

Hoezo? Hij wordt toch zeker voor de lange termijn gehaald. Nou, volgens velen het mooiste team, topwagen. Kan races winnen in die auto. Laat hem maar ervaring op doen en op termijn de nummer 1 worden of dan overstappen naar een ander team. Maar hij kan in de Ferrari gewoon uitgroeien tot racewinnaar.