Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 19 augustus 2010 - 22:36:42
En India erop, heb nog niets gezien of gehoord over dat circuit?

Op zich mooie kalender, zou alleen Valencia eraf willen hebben (saai circuit), en bij Turkije mis ik de volledige sfeer. China is ook sfeerloos maar dat land is wel erg belangrijk... en Zuid Korea moet ik nog zien of dat echt wat word!
Turkije is misschien geen sfeer, maar is leuk circuit om te kijken vind ik, net als China. Meestal wel garant voor leuke races.

@Wizard: wanneer maakte Villeneuve een rentree?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Hier wat linkjes over het circuit.. Zoals verwacht weer een Hermann Tilke  baantje :-X :-\
http://www.indiancarsbikes.in/motorsports/2011-grand-prix-india-formula-1-circuit-track-noida-details-9067/

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2010/04_april/14/100414_gp_india.xml

0634

Citaat van: Burorri op 19 augustus 2010 - 22:45:05


@Wizard: wanneer maakte Villeneuve een rentree?
In 2004 reed hij niet, tot hij ergens aan het eind van het seizoen door Flaav voor 3 races naar Renault werd gehaald. Daarna mocht hij naar Sauber.

robbert

Citaat van: Gerard op 19 augustus 2010 - 22:47:51
Hier wat linkjes over het circuit.. Zoals verwacht weer een Hermann Tilke  baantje :-X :-\
http://www.indiancarsbikes.in/motorsports/2011-grand-prix-india-formula-1-circuit-track-noida-details-9067/

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2010/04_april/14/100414_gp_india.xml

alé zoals gedacht weer een saai circuit, en daar wil ecclestone mss spa aan de kant voor schuiven. Die ouwe moet DOOD!!

Folkert

Citaat van: 0634 op 20 augustus 2010 - 06:35:39
Citaat van: Burorri op 19 augustus 2010 - 22:45:05


@Wizard: wanneer maakte Villeneuve een rentree?
In 2004 reed hij niet, tot hij ergens aan het eind van het seizoen door Flaav voor 3 races naar Renault werd gehaald. Daarna mocht hij naar Sauber.


Verrek, dat is waar ook. Helemaal vergeten. Danku
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Daarnet de lijst gevonden van welke coureurs wat verdienen. Opvallende naam wel die van Kimi Raikkonen, die niet rijdt maar toch in de lijst wordt opgenomen dankzij zijn afkoopsom. :P

1. Fernando Alonso      €30m
2. Lewis Hamilton         €16m
3. Kimi Raikkonen         €16m
4. Felipe Massa              €14m
5. Jenson Button             €9m
6. Michael Schumacher €8m
7. Nico Rosberg              €8m
8. Robert Kubica             €7.5m
9. Rubens Barrichello    €5.5m
10. Mark Webber             €4.2m
11. Jarno Trulli                €3m
12. Sebastian Vettel      €2m
13. Heikki Kovalainen   €2m
14. Timo Glock               €1m
15. Nico Hülkenberg     €700,000
16. Pedro de la Rosa   €500,000
17. Kamui Kobayashi   €500,000
18. Vitaly Petrov              €400,000
19. Jaime Alguersuari  €400,000
20. Sébastien Buemi    €400,000
21. Adrian Sutil               €200,000
22. Vitantonio Liuzzi       €200,000
23. Lucas Di Grassi      €200,000
24. Bruno Senna           €150,000
25. Karun Chandhok     Betaalt
26. Sakon Yamamoto   Betaalt

Gerard

En dan nog ontkennen wie er eerste rijder is bij Ferrari?
Fernando Alonso      €30m
Felipe Massa              €14m

Massa verdient dus minder dan de heflt dan Alonso..

Ook opvallend is hoe "weinig" de Red Bull coureurs erdienen ten opzichte van de andere coureurs bij de top teams....

Niels_

Citaat van: Gerard op 20 augustus 2010 - 22:31:58
En dan nog ontkennen wie er eerste rijder is bij Ferrari?
Fernando Alonso      €30m
Felipe Massa              €14m

Massa verdient dus minder dan de heflt dan Alonso..

Ook opvallend is hoe "weinig" de Red Bull coureurs erdienen ten opzichte van de andere coureurs bij de top teams....
Ze krijgen vast wel een bonus wanneer ze wereldkampioen worden. :P Valt me ook op dat Webber het dubbele verdient van Vettel...

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 01:19:27
Citaat van: Gerard op 20 augustus 2010 - 22:31:58
En dan nog ontkennen wie er eerste rijder is bij Ferrari?
Fernando Alonso      €30m
Felipe Massa              €14m

Massa verdient dus minder dan de heflt dan Alonso..

Ook opvallend is hoe "weinig" de Red Bull coureurs erdienen ten opzichte van de andere coureurs bij de top teams....
Ze krijgen vast wel een bonus wanneer ze wereldkampioen worden. :P Valt me ook op dat Webber het dubbele verdient van Vettel...
Eigenlijk is dat best normaal. Vettel is nog een "rookie" Webber toch al behoorlijk ervaren. Ik weet niet precies hoe ik het op dit moment moet uitleggen(bier enzo) maar komt mij wel logisch over.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2010 - 04:20:28
Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 01:19:27
Citaat van: Gerard op 20 augustus 2010 - 22:31:58
En dan nog ontkennen wie er eerste rijder is bij Ferrari?
Fernando Alonso      €30m
Felipe Massa              €14m

Massa verdient dus minder dan de heflt dan Alonso..

Ook opvallend is hoe "weinig" de Red Bull coureurs erdienen ten opzichte van de andere coureurs bij de top teams....
Ze krijgen vast wel een bonus wanneer ze wereldkampioen worden. :P Valt me ook op dat Webber het dubbele verdient van Vettel...
Eigenlijk is dat best normaal. Vettel is nog een "rookie" Webber toch al behoorlijk ervaren. Ik weet niet precies hoe ik het op dit moment moet uitleggen(bier enzo) maar komt mij wel logisch over.
Het hoeft al niet meer, ik begrijp best wat je bedoelt. :P

_Makke_

Citaat van: Gerard op 20 augustus 2010 - 22:31:58
En dan nog ontkennen wie er eerste rijder is bij Ferrari?
Fernando Alonso      €30m
Felipe Massa              €14m

Nja, 't is niet meer dan logisch dat Alonso een stuk meer verdiend eh. 2 wereldtitels tegenover 0.

Citaat van: Scuderia91 op 21 augustus 2010 - 01:19:27
Ze krijgen vast wel een bonus wanneer ze wereldkampioen worden. :P

Blijkbaar liggen de bonussen bij Red Bull hoog, hoger dan bij de andere teams. Dus waarschijnlijk vangen ze nog een mooie cent voor een poleposition en race overwinning.


0634

Ze liggen daar ook al een tijdje vast. Ze hadden beiden nog nooit een gp gewonnen en Vettel begon helemaal net. Ook RBR was nog geen topteam. Blijkbaar is hun salaris niet echt heel erg opgewaardeerd. Sowieso is het natuurlijk financieel vaak handig om van topteam naar topteam te verkassen. Dat hebben ze beiden nog nooit gedaan.

Folkert

Ik las op GPupdate dat Nick Heidfeld voor Pirelli test. Dat zou wel eens een enorm voordeel kunnen hebben voor Mercedes. Ik kon het artikel helaas niet kopieren en plakken op 1 of andere manier.
Maar als dat zo is, zie ik Mercedes wel een sprong maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Dat is zo, ja. Dat is al bevestigt. Hij rijdt inmiddels al ergens rond in een Toyota van vorig jaar met Pirelli's. Of het voordelig is voor mercedes waag ik te betwijfelen. Volgens mij heeft Heidfeld niet of nauwelijks gereden in dat ding.

Kijk em gaan:




Niels_

Is Heidfeld dan nog steeds 3e rijder voor Mercedes? Ik dacht dat hij vaste testrijder was voor Pirelli. Anyway, zoals gezegd heeft Heidfeld amper met die Mercedes gereden, dus ik betwijfel ook of ze daar voordeel uit gaan halen.