Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Webber, Massa, Kubica, Buemi, Alguersuari, etc... Krijgen we wel een silly season?

Gerard

uuhhm ja, Volgens Brawn zijn ze bij Mercedes erg tvreden over Nico enSchumi, en denkt Schumi niet aaan opgeven, dus daar verandert ook al niets...

Ik denk dat met de centjes die Petrov meeneemt, dat hij ook wel safe is.... ???

0634

De enige sillly season is of Kimi terugkomt en Michael blijft.

Mijn voorspelling daarover: Kimi komt zeker niet terug in 2011 en MS blijft sowieso.

Folkert

Citaat van: 0634 op 20 juli 2010 - 06:33:58
De enige sillly season is of Kimi terugkomt en Michael blijft.

Mijn voorspelling daarover: Kimi komt zeker niet terug in 2011 en MS blijft sowieso.
Ik weet het niet. Petrov lag toch nog op de schop bij Renault? En MSC? Ja ik weet niet. Zou kunnen dat hij toch vertrekt eind dit jaar en dat Kimi het over neemt bij Mercedes.
Trotse vader van Rosalie(L)

Zaphod_Beeblebrox

Ik verwacht toch geen grote veranderingen in het rijdersveld na dit siezoen. Zoals door Nuvolari al gezegd (althans dat bedoeld hij denk ik) hebben de meeste coureurs al bijgetekend of nog een lopend contract.
Mclaren, Red Bull, Ferrari, Mercedes, Torro Rosso(volgens de teambaas) en Force India liggen al vast of zo goed als vast. Williams en Lotus hebben aangegeven  door te willen gaan met hun rijders. Glock zie ik niet vertrekken bij Virgin, of het moest naar een team zijn dat vooraan rijdt, Di Grassi heeft potentieel. Bij Renault ligt enkel Petrov niet vast. Blijft over Sauber en HRT.

Gerard

Kimi blijft zeer waarschijnlijk WRC rijden
Zowel Red Bull, als Citroen als Kimi zelf zijn erg tevreden en willen zijn contract verlengen.....

Eerlijk gezegd zie ik Raikkonen helemaal niet meer terug komen in de F1.....

0634

Citaat van: Gerard op 20 juli 2010 - 12:17:06
Kimi blijft zeer waarschijnlijk WRC rijden
Zowel Red Bull, als Citroen als Kimi zelf zijn erg tevreden en willen zijn contract verlengen.....

Eerlijk gezegd zie ik Raikkonen helemaal niet meer terug komen in de F1.....

Misschien in 2012. Dat zou kunnen bij RBR. Maar of het verstandig is is vers twee. Dan is al 2 jaar weg en Vettel is daar het troetelkindje, dus makkelijk zal het niet worden. MAar dit jaar blijft ie inderdaad bij Citroen, m.i..

Wizard

Ik ben benieuwd. Schumacher bewijst dat een rentree niet zo makkelijk is als je denkt. Eerder bewezen, Villeneuve, Prost en Mansell dat zelfde.

Gerard

Citaat van: Wizard op 20 juli 2010 - 17:25:37
Ik ben benieuwd. Schumacher bewijst dat een rentree niet zo makkelijk is als je denkt. Eerder bewezen, Villeneuve, Prost en Mansell dat zelfde.

Inderdaad, Het levende bewijs hebben we nu in de F1
Iedereen die ook maar zou nadenken over een terugkomst in de F1, kijkt dit seizoen naar MS, en krabt zich wel 2x achter de oren.

Kimi zal daar geen uitzonderng in zijn

Dus... ik denk eerder dat een Buemi of Alguersuar in 2012 naar RBR zal gaan....

Wizard

Wie van de 2 denk jij?

0634

Citaat van: Wizard op 20 juli 2010 - 17:25:37
Ik ben benieuwd. Schumacher bewijst dat een rentree niet zo makkelijk is als je denkt. Eerder bewezen, Villeneuve, Prost en Mansell dat zelfde.
Prost? Die werd kampioen na zijn comeback...

Voor de rest heb je gelijk. Al is Kimi wel wat jonger dan dat ( kan schelen want zie Lauda, die was ook jonger) en racet hij nog, al is het in een andere discipline. Maar zou hij instappen naast Vettel in een RBR voorspel ik een lastige tijd voor de Fin.

Gerard

#26
Prost, inderdaad, daar hebbie gelijk an  :-[

En om op Wizards vraag een antwoord te geven; Ik denk eerder Buemi dan Alguersuari
Alguersuari is nog erg jong,en kan nog wel een jaartje extra ervaring opdoen

Buemi rijdt al langer bij STR, en scoort (vooral de laatste paar races) beter in de races dan Alguersuari.

Maar dat is natuurlijk mijn ondeskundige theorie :D

Zaphod_Beeblebrox

De kalender voor volgend jaar is uitgelekt. 20 GP's, maar dat blijft een groot vraagteken. Geen grote veranderingen te zien. De GP van Europa veranderd van plaats. Die zou volgend seizoen het laatste weekend van augustus gehouden worden, zodat de rest een wekend naar voor opschuift. Zuid-Korea zou ook naar het seizoensbegin verplaatst worden.

11-13 maart – Bahrein
25-27 maart – Australië
1-3 april – Maleisië
15-17 april – China
22-24 april – Zuid-Korea
13-15 mei – Spanje
27-29 mei – Monaco
10-12 juni – Canada
24-26 juni – Turkije
8-10 juli – Groot-Brittannië
22-24 juli – Duitsland
29-31 juli – Hongarije
19-21 augustus – België
26-28 augustus – Europa (Valencia)
9-11 september – Italië
23-25 september – Singapore
7-9 oktober – India
21-23 oktober – Japan
28-30 oktober – Brazilië
11-13 november – Abu Dhabi

JimmySPA

Belgie lekker vroeg! Handig met vakantie :) Japan is hopelijk gewoon Suzuka???
Wel veel Gp's jammer dat Amerika er nog niet tussen staat...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

En India erop, heb nog niets gezien of gehoord over dat circuit?

Op zich mooie kalender, zou alleen Valencia eraf willen hebben (saai circuit), en bij Turkije mis ik de volledige sfeer. China is ook sfeerloos maar dat land is wel erg belangrijk... en Zuid Korea moet ik nog zien of dat echt wat word!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is