Silly Season!

Gestart door Enzo, 24 mei 2010 - 16:51:41

« vorige - volgende »

Enzo

Het lijkt nog wat vroeg maar het speculeren is alweer begonnen!
De volgende geruchten zijn de afgelopen week voorbij gekomen.
Kubica naar Ferrari?
Webber naar Ferrari?
Massa naar Renault?
Kimi naar RedBull?

Wat denken jullie? 8)

Ferrari 2010

Webber en Kubica zijn voor mij zeker welkom bij Ferrari. Kimi naar Red Bull? Ik weet het niet zo, ik denk dat hij eigenlijk liever rally rijdt, als hij terugkeert naar de F1 bij een topteam zal hij hen alleszins moeten kunnen tonen dat hij weer gemotiveerd genoeg is om te presteren, ook als hij niet om de overwinning kan meedoen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2010 op 24 mei 2010 - 16:58:14
Webber en Kubica zijn voor mij zeker welkom bij Ferrari. Kimi naar Red Bull? Ik weet het niet zo, ik denk dat hij eigenlijk liever rally rijdt, als hij terugkeert naar de F1 bij een topteam zal hij hen alleszins moeten kunnen tonen dat hij weer gemotiveerd genoeg is om te presteren, ook als hij niet om de overwinning kan meedoen.
Ik meende laatst iets te lezen over terug keer van Kimi, dat hij het zelf niet uitsluit als de omstandigheden gunstig zijn. Dus een goed salaris, een wereldkampioenswagen( iig een wagen die het kan winnen) en alcohol. (rode bull red vodka?)
Kimi zou ik wel weer terug willen zien.

Zelf denk ik dat Massa's Ferrari tijd er op zit, heeft het niet slecht gedaan, maar heeft nooit een echte kans gehad op de titel, ook niet in 2008 imo.
Webber blijft denk ik toch bij RBR, heeft toch wel bewezen Vettel te kunnen pakken. Iets wat Vettel in direct ook toegaf, dat hij niet aan de snelheid kwam van Webber.
Mocht Webber vertrekken, zal dat naar Ferrari gaan en dan neemt Kimi zijn plaats in.

Kubica? Geen idee ik denk dat hij beste plaats heeft in Renault. Hij kan dat team bouwen en team heeft volgens mij ook gezegd dat te willen.
Waar Massa komt? Geen idee, ik zal wel aantal zere schenen betrappen, maar hij heeft laatste  jaren toch niet heel veel laten zien. Hij is zeker snel en zeker een rijder om rekening mee te houden voor een overwinning, maar hij mist dat laatste beetje lef en agressiviteit om de titel te halen.

Wat ik me ook afvraag: gaat SChumacher echt die 3 jaar uit zitten? Hij doet het niet slecht, dat zeker niet, maar toch heb ik het idee dat hij eind van het jaar wat moeilijker gaat krijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

.Henry

Ik denk dat dit weekend, en misschien het weekend er na, heel belangrijke weekends worden. Webber, en vooral Massa, moeten zich nu echt bewijzen. Webber zit op het goede spoor, met 2 overwinningen, maar moet die lijn vol zien houden. Maar Massa moet helemaal hard aan het werk, als hij de volgende weekends niet goed presteert/te ver achter Alonso zit is het denk ik exit voor hem.

meatball

Als Webber zich nu nog niet bewezen heeft wat moet hij dan wel niet doen om te overtuigen ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Webber heeft zich volgens mij wel  bewezen nu. Uit mijn hoofd was alleen Australië slecht. Over Massaben ik het met je eens. Reed in Australie en Bahrein nog degelijk, maar daarna heeft hij toch te weinig gepresteerd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Webber is volgens mij een degelijke 2de piloot, maar ook niet meer dan dat. Hij heeft bewezen degelijk te zijn, wereldkampioen zie ik hem enkel worden aan de zijde van iemand als Vettel, een jong potentieel dat zelf ook nog niet volledig de top is. Naast een Alonso of Hamilton denk ik dat Webber weinig te betekenen zal hebben. Goed als 2de piloot, maar niet meer dan dat. Net zoals Massa niet meer is dan een goede 2de piloot,  momenteel is hij zelfs minder dan een goede 2de piloot.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

.Henry

Citaat van: meatball op 29 mei 2010 - 06:01:52
Als Webber zich nu nog niet bewezen heeft wat moet hij dan wel niet doen om te overtuigen ?
Het goede spoor waar hij op zit doorzetten. Hij heeft nu wel 2 super goede resultaten achter elkaar, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd na zijn redelijk zwakke begin van het seizoen.

campos

Citaat van: Phantom op 29 mei 2010 - 12:01:17
Citaat van: meatball op 29 mei 2010 - 06:01:52
Als Webber zich nu nog niet bewezen heeft wat moet hij dan wel niet doen om te overtuigen ?
Het goede spoor waar hij op zit doorzetten. Hij heeft nu wel 2 super goede resultaten achter elkaar, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd na zijn redelijk zwakke begin van het seizoen.
als F1 coureur moet je je zelf elke keer opnieuw bewijzen. Kijk naar Alonso, Massa, Schumacher, Raikkonen. Als het ff wat minder gaat is er direct kritiek. En ze hebben toch allemaal in het verleden veel wedstrijden gewonnen.

0634

http://www.f1pits.net/nieuws/villeneuve_wil_eigen_team/

Tsja, wat moeten we hier nou weer van vinden... Villeneuve lijkt mij toch wel enigzins passé. Zijn hoogtijdagen liggen een eeuwigheid achter ons. En dan nu een eigen team?

Hij komt op mij altijd over als een flierefluiter die lekker wil racen en het leven verder niet al te serieus neemt. Niks mis mee, maar of dat matched met een teameigenaarschap....

Maar misschien schat ik hem wel verkeerd in.

JimmySPA

Laat maar komen! Altijd een toffe coureur gevonden. En de namen Symonds en Briatore werden genoemd  :) Zou wel vet zijn

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Ja, maar of het nou zo handig is om met uitgerekend die twee achter je de FIA te overtuigen dat dit team volgend jaar aan de start moet staan is de vraag...

gloudiesaurus

Een persoonlijkheid zoals Villeneuve of Irvine in zijn hoogtijdagen mist de Formule 1 een beetje. Wie mist de keiharde uitspraken van Irvine/ Villeneuve of de alles of niet mavouvres van Villeneuve niet? Denk eens aan Eau rouge in Spa bijvoorbeeld.

Maar eerlijk is eerlijk Villeneuve heeft zijn tijd gehad. Ik bedoel bij Sauber/ Renault/ BMW Sauber kon hij niet veel meer brengen, hij viel gewoon door de mand. Net zoals Schumacher nu en Lance Armstrong bijv. in de Tour, ze hebben hun tijd gehad. Als teambaas zou Villeneuve een leuke toevoeging zijn, hij snapt het spelletje wel een beetje denk ik, maar als hij zelf gaat rijden, tsjah dat zie ik niet echt zitten. Vooral niet omdat hij al sinds 2006 niet meer gereden heeft en een nieuw team toch achteraan moet beginnen...

Maar zoals ik het begrijp is het ook vooral een inschrijving van Durango, leuk team met goede staat van dienst maar klaar voor de Formule 1? Ben bang dat ze het budget niet hebben... En de plannen zijn vaag, ze weten nu bijv. al niet waar ze een auto moeten bouwen. Hopelijk heeft de FIA geleerd van Hispania Racing!

Maar goed, een leuk nieuw team erbij zou altijd tof zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Villeneuve met een nieuw team? Die krijgt tmeteen ruzie met Ecclestone en de FIA.
Ik denk dat hij het dan beter eens kan proberen als medewerker van een nieuw team! Dan weet hij wat er allemaal bij komt kijken,
Trouwens, zowel Buemi als Alguersuari hebben volgens teambaas Franz Tost bijgetekend bij Torro Rosso....

gloudiesaurus

En Buemi zegt meteen nog niets getekend te hebben, vreemd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is