GP van Spanje

Gestart door zeph, 18 april 2010 - 19:20:46

« vorige - volgende »

Wie wint?

Button
1 (5.6%)
Hamilton
5 (27.8%)
Schumacher
1 (5.6%)
Rosberg
2 (11.1%)
Vettel
4 (22.2%)
Webber
1 (5.6%)
Massa
0 (0%)
Alonso
4 (22.2%)
Kubica
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 08 mei 2010 - 19:20:46

zeph

Na een spectaculaire race in China hebben we drie weken rust en dan gaan het weer verder in Europa. Wie zal er zegevieren in Spanje?

Folkert

Ik denk dat Mclaren toch goede stappen voorwaards neemt. Hamilton liet zien hoe hij van achter naar p2 reed en Button bevestigde de snelheid door te winnen. Ok, ze stonden op regensetup, maar dan nog.

Denk dat Hamilton in normale omstandigheden Button de baas gaat zijn. Dat denk ik te meer omdat Hamilton elke keer won van Button als het droog was en de wedstrijd droog werd verreden.
Denk ook dat Mclaren op Barcalona heel goed gaat , mede dankzij de snelheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Denk dat de andere grote teams dan ook een F-duct hebben die werkt, zal wel meevallen met de snelheid.
Ik hoop dat de Mercedes B-spec voor een positieve verrassing gaat zorgen.
Heb gestemd op Alonso, die heeft altijd wat extra in zijn thuisrace.

Folkert

Citaat van: Enzo op 18 april 2010 - 19:37:24
Denk dat de andere grote teams dan ook een F-duct hebben die werkt, zal wel meevallen met de snelheid.
Ik hoop dat de Mercedes B-spec voor een positieve verrassing gaat zorgen.
Heb gestemd op Alonso, die heeft altijd wat extra in zijn thuisrace.
Ja dat denk ik ook wel, maar werkt hij ook zo goed als Mclaren? Ben benieuwd. Alonso zal natuurlijk wel iets extra's hebben. Word denk ik wat saaie race denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Citaat van: Enzo op 18 april 2010 - 19:37:24
Heb gestemd op Alonso, die heeft altijd wat extra in zijn thuisrace.

Dat zou zomaar kunnen. Ik hoop het wel, want na het drama van vandaag verdient hij wel weer een zege.

T.Nuvolari

Hopenlijk wordt het niet die dekselse vulkaan vjetsalfjokoffjakvalfultervallavoteror. Of hoe spreek je dat uit?

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 18 april 2010 - 20:39:03
Hopenlijk wordt het niet die dekselse vulkaan vjetsalfjokoffjakvalfultervallavoteror. Of hoe spreek je dat uit?
Denk dat je er aardig dicht bij in de buurt komt. Maar het is gespeld met een F en niet een V
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Citaat van: Burorri op 18 april 2010 - 20:40:09
Citaat van: T.Nuvolari op 18 april 2010 - 20:39:03
Hopenlijk wordt het niet die dekselse vulkaan vjetsalfjokoffjakvalfultervallavoteror. Of hoe spreek je dat uit?
Denk dat je er aardig dicht bij in de buurt komt. Maar het is gespeld met een F en niet een V

Schoonheidsfoutje ;)

robbert

ik denk dat mclaren wel heel sterk zal zijn en daarachter een strijd tussen ferrari en redbull voor de 3de plek

gloudiesaurus

Ik hoop op een sterke B-versie voor Mercedes die Schumacher goed valt. Zou toch wel mooi zijn als de oude meester ook weer voor de zeges kan gaan strijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Citaat van: gloudiesaurus op 19 april 2010 - 12:57:05
Ik hoop op een sterke B-versie voor Mercedes die Schumacher goed valt. Zou toch wel mooi zijn als de oude meester ook weer voor de zeges kan gaan strijden.
Belangrijke race voor Schumi inderdaad,als het weer totaal niets is dan vrees ik toch stilaan dat het voor hem echt niet meer goed komt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 23 april 2010 - 05:25:47
Citaat van: gloudiesaurus op 19 april 2010 - 12:57:05
Ik hoop op een sterke B-versie voor Mercedes die Schumacher goed valt. Zou toch wel mooi zijn als de oude meester ook weer voor de zeges kan gaan strijden.
Belangrijke race voor Schumi inderdaad,als het weer totaal niets is dan vrees ik toch stilaan dat het voor hem echt niet meer goed komt.
en dan zou het toch jammer zijn dat hij dan weer begonnen is met racen. Hij was nu gestopt als een topper

T.Nuvolari

Ik moet zeggen dat hij mij ook teleursteld, ben nooit fan geweest maar keek er zelf toch ook wel naar uit. Als ik er echter zo eens over nadenk...
Hij zal wel weten dat hij veel op het spel zet qua imago, hij is geen uilskuiken. Ik vraag me af of hij zich daar wel iets van dat imago aantrekt. Als hij plezier heeft in wat hij doet en Mercedes en hun sponsors zijn blij dat ze door Sshumacher zijn pleziertje te gunnen genoeg coverage krijgen elke race, wie zijn wij dan om daar over te gaan klagen. Al is dat een normale reactie natuurlijk.

FerrariMan

Citaat van: meatball op 23 april 2010 - 05:25:47
Citaat van: gloudiesaurus op 19 april 2010 - 12:57:05
Ik hoop op een sterke B-versie voor Mercedes die Schumacher goed valt. Zou toch wel mooi zijn als de oude meester ook weer voor de zeges kan gaan strijden.
Belangrijke race voor Schumi inderdaad,als het weer totaal niets is dan vrees ik toch stilaan dat het voor hem echt niet meer goed komt.
Niet alleen voor Schumi. Massa mag ook stilaan beginnen opletten.

Enzo

Citaat van: T.Nuvolari op 18 april 2010 - 20:55:45
Citaat van: Burorri op 18 april 2010 - 20:40:09
Citaat van: T.Nuvolari op 18 april 2010 - 20:39:03
Hopenlijk wordt het niet die dekselse vulkaan vjetsalfjokoffjakvalfultervallavoteror. Of hoe spreek je dat uit?
Denk dat je er aardig dicht bij in de buurt komt. Maar het is gespeld met een F en niet een V

Schoonheidsfoutje ;)

http://www.dumpert.nl/mediabase/923871/a038280a/dumpert_taal.html
8)