Wie kijkt er nog F1 op de VRT ?

Gestart door sven bettio, 25 maart 2010 - 14:02:41

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: zeph op 28 maart 2010 - 10:40:52
Ik vind de presentatie en het commentaar bij de BBC en TRL7 altijd zo opgefokt, Canvas blijft wat rustiger en lopen niet de hele race tegen me te schreeuwen. En geen reclame is ook heel fijn. Ik zou het jammer vinden als de Vlaamse TV-rechten volgend jaar naar een andere zender gaan. Bij de commercielen wordt het vast ook weer een geblaat en gebler.


Bij BBC weten ze tenminste wanneer het nu juist de laatste ronde is. Daar hebben de sporza-commentatoren nogal last mee.

zeph

#16
Ja, ze blunderen wel vaker.  ;D Maar ik heb dat liever dan die betweterige schreeuwlelijkerds. En ik heb de commentatoren niet nodig voor de juiste info, dat weet of zie ik zelf ook wel.

KVDracer

Citaat van: zeph op 28 maart 2010 - 10:40:52
Ik vind de presentatie en het commentaar bij de BBC en TRL7 altijd zo opgefokt, Canvas blijft wat rustiger en lopen niet de hele race tegen me te schreeuwen. En geen reclame is ook heel fijn. Ik zou het jammer vinden als de Vlaamse TV-rechten volgend jaar naar een andere zender gaan. Bij de commercielen wordt het vast ook weer een geblaat en gebler.


Canvas blijft inderdaad rustiger. Heb vandaag twee keer gezapt tussen BBC en Sporza. Ik dacht twee keer dat de klank was weggevallen en als ze al is iets zeiden ging het over de volgende GP  :-\

Vettelredbull

Citaat van: KVDracer op 28 maart 2010 - 11:07:04
Citaat van: zeph op 28 maart 2010 - 10:40:52
Ik vind de presentatie en het commentaar bij de BBC en TRL7 altijd zo opgefokt, Canvas blijft wat rustiger en lopen niet de hele race tegen me te schreeuwen. En geen reclame is ook heel fijn. Ik zou het jammer vinden als de Vlaamse TV-rechten volgend jaar naar een andere zender gaan. Bij de commercielen wordt het vast ook weer een geblaat en gebler.


Canvas blijft inderdaad rustiger. Heb vandaag twee keer gezapt tussen BBC en Sporza. Ik dacht twee keer dat de klank was weggevallen en als ze al is iets zeiden ging het over de volgende GP  :-\

Canvas is rustiger, maar je kun het ook uitleggen als saai en gezapig. ik houd meer van Olav Mol (emotioneel) en BBC(deskundig). Het zal
me dan oook een worst zjjn als canvas geen rechten meer heeft volgend seizoen. kijk altijd naar RTL7 en in reclames ff naar de BBC.

Ferrari 2010

Ik vind dat er nogal veel geklaagd wordt over Sporza, volgens mij is het gewoon zo dat anderstalige zenders minder makkelijker zijn om te beoordelen. Aangezien de taal je moedertaal niet is, reageer je er sowieso anders op, je verstaat niet alles en luistert ook niet standaard naar alles.
Als ik echt continu luister naar wat ze op BBC zeggen, dan zeggen die toch ook vaak dingen die ik al lang wist, dingen die iedereen al weet, dingen die je zelf met een beetje logisch nadenken ook wel ziet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ivan_

mij maakt het eigenlijk niet uit op welke zender het wordt uitgezonden, ik moet wel toegeven dat ik meer naar de bbc kijk maar alleen al omdat je daar voorafbesprekingen hebt enz..dat heb je bij sporza niet...

Forza F1

Citaat van: Ferrari 2010 op 28 maart 2010 - 13:34:37
Ik vind dat er nogal veel geklaagd wordt over Sporza, volgens mij is het gewoon zo dat anderstalige zenders minder makkelijker zijn om te beoordelen. Aangezien de taal je moedertaal niet is, reageer je er sowieso anders op, je verstaat niet alles en luistert ook niet standaard naar alles.
Als ik echt continu luister naar wat ze op BBC zeggen, dan zeggen die toch ook vaak dingen die ik al lang wist, dingen die iedereen al weet, dingen die je zelf met een beetje logisch nadenken ook wel ziet.

met alle respect, maar spreek voor jezelf eh  ;)

wat je zegt over dingen die we al weten is waar, maar bij BBC zeggen ze tenminste geen dingen die niet kloppen... Ik kon me vroeger zo storen aan die oenen van sporza. Een voetbalmatch kunnen ze verslagen, maar van F1 kennen ze niet genoeg, en volgens mij interesseert het hen zelfs niet  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 28 maart 2010 - 19:34:13
Citaat van: Ferrari 2010 op 28 maart 2010 - 13:34:37
Ik vind dat er nogal veel geklaagd wordt over Sporza, volgens mij is het gewoon zo dat anderstalige zenders minder makkelijker zijn om te beoordelen. Aangezien de taal je moedertaal niet is, reageer je er sowieso anders op, je verstaat niet alles en luistert ook niet standaard naar alles.
Als ik echt continu luister naar wat ze op BBC zeggen, dan zeggen die toch ook vaak dingen die ik al lang wist, dingen die iedereen al weet, dingen die je zelf met een beetje logisch nadenken ook wel ziet.

met alle respect, maar spreek voor jezelf eh  ;)

wat je zegt over dingen die we al weten is waar, maar bij BBC zeggen ze tenminste geen dingen die niet kloppen... Ik kon me vroeger zo storen aan die oenen van sporza. Een voetbalmatch kunnen ze verslagen, maar van F1 kennen ze niet genoeg, en volgens mij interesseert het hen zelfs niet  :)
Mijn excuses als ik je beledigd heb :) Maar het is alleszins zo dat Engels niet hetzelfde door dringt als Nederlands, of ben ik de enige die dat heeft? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Ferrari 2010 op 28 maart 2010 - 20:11:41
Citaat van: Forza Ferrari op 28 maart 2010 - 19:34:13
Citaat van: Ferrari 2010 op 28 maart 2010 - 13:34:37
Ik vind dat er nogal veel geklaagd wordt over Sporza, volgens mij is het gewoon zo dat anderstalige zenders minder makkelijker zijn om te beoordelen. Aangezien de taal je moedertaal niet is, reageer je er sowieso anders op, je verstaat niet alles en luistert ook niet standaard naar alles.
Als ik echt continu luister naar wat ze op BBC zeggen, dan zeggen die toch ook vaak dingen die ik al lang wist, dingen die iedereen al weet, dingen die je zelf met een beetje logisch nadenken ook wel ziet.

met alle respect, maar spreek voor jezelf eh  ;)

wat je zegt over dingen die we al weten is waar, maar bij BBC zeggen ze tenminste geen dingen die niet kloppen... Ik kon me vroeger zo storen aan die oenen van sporza. Een voetbalmatch kunnen ze verslagen, maar van F1 kennen ze niet genoeg, en volgens mij interesseert het hen zelfs niet  :)
Mijn excuses als ik je beledigd heb :) Maar het is alleszins zo dat Engels niet hetzelfde door dringt als Nederlands, of ben ik de enige die dat heeft? :)
Alles zal ik niet verstaan maar het meeste versta ik toch. Maar op sporza drint het ook niet door, door de lange stiltes die ze inlassen  ;) La2 dat is iets anders, want mijn Frans is daarvoor zeker niet goed genboeg;

sloggerke

Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Forza F1


sloggerke

Citaat van: sloggerke op 29 maart 2010 - 19:35:27
Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Sorry dat ik mezelf quote maar dat is om een verbetering aan te brengen...

Voor wie interesse heeft.. om 23 uur 40 samenvatting op RTBF la deux.

RadioActiveMan

Citaat van: sloggerke op 29 maart 2010 - 19:35:27
Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Was dat niet op Eurosport?

Engels is door mijn job dan bijna een 2de moedertaal voor mij. Ik denk dat ik bijna elk dialect te horen krijg hier, in het begin verstond ik er dan ook geen zak van, maar nu... De BBC  en hun taal heeft dan ook geen geheimen meer voor mij.

cookie

Citaat van: sloggerke op 29 maart 2010 - 19:35:27
Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Samenvatting is zondagavond op BBC3, en daarna minstens een dag continue herhaald onder de rode knop van BBC.

FerrariMan

Citaat van: cookie op 02 april 2010 - 11:40:19
Citaat van: sloggerke op 29 maart 2010 - 19:35:27
Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Samenvatting is zondagavond op BBC3, en daarna minstens een dag continue herhaald onder de rode knop van BBC.
Cookie, dat is al even geleden, toch?