Zolder

Gestart door Doefie, 21 januari 2010 - 22:12:31

« vorige - volgende »

Doefie

Zolder is autosportgeschiedenis. Zolder is Belgische autosportgeschiedenis. Zolder moet blijven. Natuurlijk zijn er weer drie egoïsten die het in hun kop gehaald hebben een gerechtelijke procedure te starten tegen het circuit. Dit mag absoluut niet gebeuren. Na er zelf meermaals op gereden te hebben (en hopelijk zal blijven rijden) is die mening alleen maar aangewakkerd.

Daarom vraag ik aan al mijn mede-autosportfanaten: steun het Circuit Terlaemen Zolder in hun strijd tegen die drie rotzakken. http://www.bolderberg.be/circuit-petitie .

Dank bij voorbaat.

Ferrari 2010

Typisch, weer enkelen die geld hebben geroken ::)
Waarom zijn er toch steeds weer van die hypocrieten die dicht bij iets lawaaierig gaan wonen en dan gaan eisen dat het dicht gaat of dat ze er geld van krijgen of whatever? 1 boodschap aan die mensen, verhuis, en liefst zo ver mogelijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Heb vorige week mijn plicht al gedaan...

Het is inderdaad zo dat ze destijds rond het circuit voor een prikje een lap grond konden kopen.
Je moet de villa's eens gaan bekijken dat ze daar neergepoot hebben, je gelooft je ogen niet.
Nu, nu alles volgebouwd is gaan ze natuurlijk procederen want dat vervelende circuit moet weg...

Normaal is het inderdaad de regel van de "eerstingebruikneming". (Als je goedkoop naast een stort gaat wonen moet je ook niet zeggen dat het stinkt...)
Laat er nu net éne bij zijn die er al langer dan het circuit woont.... éne!



Tim C


Ferrari 2010

Dat die ene die destijds er al een lap grond had dan destijds had geklaagd hé ... En dat heeft hij niet gedaan, of hij heeft zijn gelijk toen niet gekregen. Overigens, ik dacht dat alle grond in de nabije omgeving van het circuit, vroeger ook effectief van het circuit was. Hoe ver woont die persoon er dan misschien wel niet vandaan?
Daarnaast staat het dichtste huis toch al enkele honderden meters van het circuit, dus meer dan 105db heeft die zeker niet. En die ene nachtrace op een heel jaar zal het ook niet maken. Dikke bullshit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bono

Beste vrienden,

Ik wil niet pessimistisch klinken maar ons belgenland gaat stilaan naar de .....
Er is crisis overal,  eerst was het Zaventem dat moest inboeten, en dat is ook gebeurd.
DHL ging, ontslagen overal, vandaag opel. Alle grote bedrijven verlaten België.   En nu zijn er van die pipo's die ook de autosport aan banden willen leggen.
Er zijn nu al geen motocross parcours en binnenkort misschien geen autocircuits.  'T wordt tijd dat er iets aan gedaan wordt.  Met een petitie kunnen we die 3 man nog aan, maar wat als het meer wordt.  We kunnen alleen hopen op het beste.

Schumivill

Kwil wel wisselen van huis hoor,ik ga in zolder gaan wonen in hun plaats 8)
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18