dunlop 24 uur van Dubai

Gestart door lemans24uur, 14 december 2009 - 21:12:00

« vorige - volgende »

lemans24uur

De eerste echte endurance race van het seizoen 2010,het startveld ziet er goed gevuld uit met ca 80 deelnemnde teams met enkele nederlandse deelnemers, ben er een fan van , zijn er nog meer die hier ook wel gek op zijn laat het me even weten. ;D :D :) 8) 8)

janke

#1
Citaat van: lemans24uur op 14 december 2009 - 21:12:00
De eerste echte endurance race van het seizoen 2010,het startveld ziet er goed gevuld uit met ca 80 deelnemnde teams met enkele nederlandse deelnemers, ben er een fan van , zijn er nog meer die hier ook wel gek op zijn laat het me even weten. ;D :D :) 8) 8)
Ik las het nu pas. Maar zekers ben ik een fan van 24h races. Le Mans, Spa, Nürburgring. Ik ben daar een aantal keren geweest samen met enkele vrienden. Als het uitkomt dan ben ik dit jaar ook weer in Le Mans. Dat zal voor de 8ste keer zijn. Maar Dubai, er doen er nogal wat mee. Belgische en ook Nederlandse coureurs staan op de grid. Zo komt Michael en zoon Jeroen Bleekemolen met een 140GTR :o met 4 liter blok. De grid zal bestaan uit Renaults Clio's tot BMW en Seat diesels, Aston, Saker, Ferrari, Porsche's enz.  Nogal een mix zeg!! Waarschijnlijk ook op de tv te zien via Eurosport, die zijn in onderhandeling wat ik gelezen heb een week of wat geleden. Ik kijk er naar uit.



[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Als ik me niet vergis zet het Belgische First Motorsport er ook jaarlijks 3 of 4 wagens in, niet? Maar verder volg ik het eigenlijk niet, ver van men bed en niemand die ik echt ken die mee doet. Gewoon een 24h race zoals er zovelen zijn, vooral populair vanwege zijn plaats op de kalender, de winter is nogal dood in de Europese autosport, perfecte moment dus om een race te organiseren waarvoor een verplaatsing de moeite is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Zo heeft ieder zijn ding Schumi, en daar is niks mis mee.
Some things are too important to be left in the past.

lemans24uur

Citaat van: janke op 23 december 2009 - 11:55:18
Zo heeft ieder zijn ding Schumi, en daar is niks mis mee.

Helemaal gelijk heb je Janke ::)of via motors tv kan ook .

janke

#5
De top drie:
1. Narac/Pilet/Holzer (F/F/D), Porsche 997 GT3 RSR, 608 ronden in in 24.01.34.668 Matmut Racing.
2. Taniguchi/Yanagida/Hairuman/Stuck/Yoshida (J/J/MAL/LIE/J), BMW Z4, 3 ronden
3. Al Faisal/Hürtgen/Hartung/Al Faisal (KSA/D/D/KSA), BMW Z4, 5 ronden

De klassewinnaars:
A2 # 89 Team Sally Racing Renault Clio
A3T # 74 Sunred 1 SEAT Leon Supercopa
A4 # 88 Team Black Falcon 2 BMW Z4 Coupé
A5 # 40 Petronas Synthium Team BMW Z4 Coupé
A6 # 66 IMSA Racing Performance Porsche 911 GT3 RSR
D1 # 112 Marcos Racing International 1 BMW 120D Met oa good old Cor Euser
D2 # 33 BMW Team Hungary with E.D. BMW 120D
SP1 # 168 Bovi Motorsport Brokernet Silversting
SP2 # 111 Team Black Falcon 1 BMW M3 E92
SP3 # 122 AUH Motorsports 2 Aston Martin Vantage GT4

BMW deed het niet slecht dit jaar in Dubai.


Some things are too important to be left in the past.

lemans24uur

Ook dit jaar is er weer een Dunlop 24 uur van Dubai. Het aantal deelnemers is lekker hoog , 90 auto's , en de nederlandse en belgische inbreng is groot. Nu nog hopen op een goed resultaat deze keer. ;D
http://www.lemans24uur.nl/?p=9231#more-9231      ;D