Man van de Wedstrijd: Brazilie

Gestart door Folkert, 18 oktober 2009 - 20:17:57

« vorige - volgende »

Wie is the Man

Mark Webber
2 (9.5%)
Robert Kubica
2 (9.5%)
Lewis Hamilton
5 (23.8%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Jenson Button
8 (38.1%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Sebastian Buemi
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Kamui Kobayashi
4 (19%)

Totaal aantal stemmen: 16

Supermariobros


campos

Citaat van: Supermariobros op 19 oktober 2009 - 10:57:10
Citaat van: 0634 op 18 oktober 2009 - 21:48:23
Button. Toprace gereden.

Idem
van 14 naar 6 is knapper dan van 15 naar 5 zoals Vettel deed? Ik heb op Kubica gestemd, die vond ik toch het meest verrassend. heeft misschien weinig bijzonders gedaan op de 1e ronde na, maar heeft eigenlijk ook nooit kort achter iemand gezeten. Inhalen op Interlagos vind ik toch wat minder zwaar wegen dan op andere circuits, maar blijkbaar is dat wel waar de meeste mensen naar kijken. Tja, als je het in de kwalificatie laat afweten zoals Vettel, Button of Hamilton dan heb je wel een goede kans om man van de race te worden dan. Misschien moet de vraag in t vervolg zijn; wie is de man het weekend??

janke

#17
Ik ga voor Button. Ook Hamilton, Vettel hebben een mooie race laten zien. Die hebben toch meer moeten racen dan Webber. De pitstop van Webber was wel goed natuurlijk, hij bleef voor Barichello. Als je leest dat Kubica problemen had met zijn motortemperatuur en daardoor minder kon gassen, dan is zijn 2de stek verdiend. Maar Button heeft naar mijn mening op Monza en Interlagos twee van zijn beste races laten zien.

PS,

Campos,

Hier gaat het over de man van de wedstrijd. Misschien een idee voor de moderators om daar eens over na te denken. Misschien in 2010 de man van het weekend erbij te doen??
Some things are too important to be left in the past.