GP van Abu Dhabi

Gestart door Doefie, 17 oktober 2009 - 13:03:55

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: WeezyAveli op 01 november 2009 - 15:40:50
Bah weer een saaie race afgezien van de laatste 2rondjes, had gehoopt op een gevecht tussen Vettel en Hamilton.
Wat een saai seizoen op naar 2010!

en dat noemen ze dan een mooi circuit, dat is het bewijs dat de f1 beter op klassieke circuits racet

Folkert

Citaat van: robbert op 01 november 2009 - 17:59:59
Citaat van: WeezyAveli op 01 november 2009 - 15:40:50
Bah weer een saaie race afgezien van de laatste 2rondjes, had gehoopt op een gevecht tussen Vettel en Hamilton.
Wat een saai seizoen op naar 2010!

en dat noemen ze dan een mooi circuit, dat is het bewijs dat de f1 beter op klassieke circuits racet
Vond nou niet superveel veel verschil met de andere races dit jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Bernie en zijn invited VIP's vinden dit allemaal een mooi circuit...logisch, mooie bling bling, leuke VIP ruimtes, parkeergelegenheid om hun "roeibootjes" tentoon te stellen ... maw veel decadentie voor de welgestelde VIP's die niet eens weten waar het stuur zit in een F1 wagen. De echte fans die mogen genieten van de saaie carrousel die F1 aan het worden is ... wanneer gaan we nog eens echt spannende races kunnen zien? Van de 17 races zijn er misschien maar 3 of 4 races die het zien waard zijn.

Ferrari 2010

Ik vind het circuit absoluut prachtig, alles is zoals Eric al aanhaalde heel mooi, architecturale hoogstandjes enzo. Maar helaas, de race was maar saai en eigenlijk vind ik zo'n circuit maar niets. Het circuit is heel mooi, maar het is geen mooi circuit. Overal van die mega uitloopzones, overal asfalt, neen, niets voor mij. geen groen te zien, op die paar strookjes kunstmatig in het leven gehouden gras na dan. Maar dat was veel te weinig gras, en andere vegetatie heb ik er helemaal niet gezien.

Ik denk dat het een zeer goed race circuit is, ik heb er wel enkele zeeeer close zien rijden en behoorlijk lange stukken, dus dat zit denk ik wel goed. Hadden we hier een kwali gehad zoals in Braziliƫ, dan hadden we denk ik echt wel een ontzettend mooie race gehad, hier kan je echt mooie duels uitvechten!

Mijn conclusie, het is mooi als je het architecturaal bekijkt, maar als circuit is het echt lelijk, niet natuurlijk genoeg. Wel is het een goed circuit dat mogelijkheden biedt om in te halen. Echter, als de kwali de snelste vooraan zet en de traagste achteraan, dan is er niets te beleven. Zoals op menig circuit eigenlijk... Enkel een SC kan daar dan verandering in brengen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
Ik vind het circuit absoluut prachtig, alles is zoals Eric al aanhaalde heel mooi, architecturale hoogstandjes enzo. Maar helaas, de race was maar saai en eigenlijk vind ik zo'n circuit maar niets. Het circuit is heel mooi, maar het is geen mooi circuit.

???

ma bon, er zijn bijna geen inhaalmogelijkheden op het circuit, en den bernie wil nog meer zulke circuits op de kalender. Dus dat komt niet goed

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 02 november 2009 - 12:28:17
Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
Ik vind het circuit absoluut prachtig, alles is zoals Eric al aanhaalde heel mooi, architecturale hoogstandjes enzo. Maar helaas, de race was maar saai en eigenlijk vind ik zo'n circuit maar niets. Het circuit is heel mooi, maar het is geen mooi circuit.

???

ma bon, er zijn bijna geen inhaalmogelijkheden op het circuit, en den bernie wil nog meer zulke circuits op de kalender. Dus dat komt niet goed
Geen inhaalmogelijkheden? Sorry, maar als je aan het einde van die lange rechte er nog niet bij bent, dan ben je gewoon niet snel genoeg hoor ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
geen groen te zien, op die paar strookjes kunstmatig in het leven gehouden gras na dan. Maar dat was veel te weinig gras, en andere vegetatie heb ik er helemaal niet gezien.

HALLO!!! Het circuit ligt in een woestijn! Woestijn als in zand, zand en nog eens zand zover het oog kan zien.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37

Mijn conclusie, het is mooi als je het architecturaal bekijkt, maar als circuit is het echt lelijk, niet natuurlijk genoeg. Wel is het een goed circuit dat mogelijkheden biedt om in te halen. Echter, als de kwali de snelste vooraan zet en de traagste achteraan, dan is er niets te beleven. Zoals op menig circuit eigenlijk... Enkel een SC kan daar dan verandering in brengen.
Dan was die actie van Piquet/Briatore niet eens zo slecht vorig jaar ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 02 november 2009 - 14:06:27
Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
geen groen te zien, op die paar strookjes kunstmatig in het leven gehouden gras na dan. Maar dat was veel te weinig gras, en andere vegetatie heb ik er helemaal niet gezien.

HALLO!!! Het circuit ligt in een woestijn! Woestijn als in zand, zand en nog eens zand zover het oog kan zien.
HALLO!!! Zo ver was ik zelf ook al wel hoor ;) Ik verklaarde alleen even waarom ik het als circuit en dus vooral als uitzicht als kijker niet mooi vind.  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Beco op 02 november 2009 - 14:06:27
Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
geen groen te zien, op die paar strookjes kunstmatig in het leven gehouden gras na dan. Maar dat was veel te weinig gras, en andere vegetatie heb ik er helemaal niet gezien.

HALLO!!! Het circuit ligt in een woestijn! Woestijn als in zand, zand en nog eens zand zover het oog kan zien.
euh, in bahrein hebben ze anders wel (kunst) gras en dat ligt ook in een zandbak hoor... het maakt geen reet uit waar, je kan overal gras leggen ...

RadioActiveMan

Citaat van: Eric op 02 november 2009 - 14:46:34
Citaat van: Beco op 02 november 2009 - 14:06:27
Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
geen groen te zien, op die paar strookjes kunstmatig in het leven gehouden gras na dan. Maar dat was veel te weinig gras, en andere vegetatie heb ik er helemaal niet gezien.

HALLO!!! Het circuit ligt in een woestijn! Woestijn als in zand, zand en nog eens zand zover het oog kan zien.
euh, in bahrein hebben ze anders wel (kunst) gras en dat ligt ook in een zandbak hoor... het maakt geen reet uit waar, je kan overal gras leggen ...

Kunstgras werd ook aangehaald in de comment. ;)

Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 14:19:09
Citaat van: Beco op 02 november 2009 - 14:06:27
Citaat van: Schumi 2009 op 02 november 2009 - 09:06:37
geen groen te zien, op die paar strookjes kunstmatig in het leven gehouden gras na dan. Maar dat was veel te weinig gras, en andere vegetatie heb ik er helemaal niet gezien.

HALLO!!! Het circuit ligt in een woestijn! Woestijn als in zand, zand en nog eens zand zover het oog kan zien.
HALLO!!! Zo ver was ik zelf ook al wel hoor ;) Ik verklaarde alleen even waarom ik het als circuit en dus vooral als uitzicht als kijker niet mooi vind.  ;)

okidoki  :)

Ferrari 2010

Ik had er niet zozeer iets op tegen dat het gras kunstmatig in het leven werd gehouden hoor, maar wel dat het te weinig was. Doe het goed of doe het niet, dat is iets waar ze bij dat gras niet aan gedacht hebben. Enfin, ze hebben het goed gedaan, maar weinig. Maar ik kan dat wel begrijpen. In principe moeten wij ons aanpassen aan hun omgeving en niet andersom. Eigenlijk ben ik fout met te vinden dat er te weinig vegitatie rond het circuit is, het is daar gewoon niet anders. Maar ik vind een circuit tussen de bossen gewoonweg veel mooier :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Das een feit da just is. Misschien volgend jaar gewoon alles in de Ardennen en de Eifel organiseren.  :)

Enzo

Maar dan moeten ze wel een geluidsdemper op de uitlaat stoppen..... :-X