Durbuy

Gestart door Enzo, 07 oktober 2009 - 14:51:30

« vorige - volgende »

Enzo

Hierbij doe ik een beroep op mijn Belgische f1 vrienden... 8)
Eind Oktober zitten wij met een groep vrienden in Durbuy, het is een vrijgezellen feest.
Iemand bekend met deze omgeving? Tips en andere leuke weetjes over wat hier te doen is?


Enzo


RadioActiveMan

Ik heb mijn vrijgezellen, dag bij mij, volgend weekend, dat wordt dus geen Brazilaanse GP.  8)

Durbuy is een mooi dorpje maar er is dara niet zo heel veel te doen.
Je kan daar de kayak nemen en de afvaren. Je zult er ook wel ergens MB's kunnen huren.

Je kan best eens surfen naar http://www.durbuyadventure.be. Domein nabij Durbuy waar ze vanalles organiseren.
Of http://www.echteardennen.be/ staat heel wat in over de verschillende streken in de Ardennen.

Qua uitgaan en pinten pakken heb ik geen idee. Gewoon wat bier en wijn meenemen en in dat huisje of op die kamer nuttigen.
Denk eraan Nederlandse brol à la Heineken, Grolsch of Amstel is in België verboden! Daar staan hééél zware lijfstraffen op! ;)

Enzo

Ah, gefeliciteerd dan maar, wanneer ga je trouwen?  8)
Weet je wat je kan verwachten op je vrijgezellendag?

Bedankt voor je info, had inmiddels zelf ook al het één en ander gevonden. Ga de sites eens grondig bekijken.

Wat de Nederlandse brol betreft, we hebben geen probleem deze thuis te laten, één van de dingen waar jullie Belgen goed in zijn is bier brouwen.
Met name La Chouffe en Leffe doen het goed bij ons.... :)

RadioActiveMan

14 november. Weet absoluut niet wat ik kan verwachten. Ik denk een onnozel kostuum om aan te doen, veel bier en ander vuurwater, lekker eten en 's avonds een plezante discotheek onveilig maken.

Duvel en mijn all time favourite Delirium Tremens zijn nog net iets gezonder voor maag en lever. :D Die laatste is trouwens bij de beste 3 bieren van dit jaar verkozen vorige maand.
Maar ik hoor dat het goed zit, Leffe en La Chouffe zijn best te pruimen bieren.  :)

Enzo

Veel plezier Beco, geniet ervan! 8)
Vergeet niet dat je waarschijnlijk het bokje bent voor de avond.... ;)




RadioActiveMan

Het bokje? Ken ik niet.

Ik weet wel dat ik mij waarschijnlijk een hele dag onsterfelijk belachelijk ga maken.  :D

Enzo

Bokje = Pineut... ;)

Vermaak je, we horen wel hoe het geweest is.... 8)


Enzo

Hoe was het weekend?
What happend...? ::)

RadioActiveMan

Moest in mijn meest opvallende wielerpakje Chupa Chup's verkopen op de Meir(drukste winkelstraat) in Antwerpen. Kreeg om het compleet te maken een biefstuk in mijn broek gestoken, iets wat de renners vroeger ook deden ipv die zeemvellen van tegenwoordig. 
Ze werden met dubbelzijdige tape op mijn pak gehangen en kegen een haakje, de mensen moesten ze er toen afvissen. Verbazend hoeveel mensen zich te verlegen voelden om er één te vangen. Gelukkig waren er genoeg kleine koters die wel wilden helpen. Heeft me zo'n 16 euro opgebracht, genoeg omd e lolly's terug te verdienen.  :)
Na dit alles zijn we gaan karten en een hapje gaan eten in Lier. De rest hebben we gevuld met het bezoek aan wat schrale kroegen, er zijn er genoeg, in Antwerpen centrum.

Enzo

Klinkt hilarisch allemaal, nu nog het grote JA-woord eruit en je bent officieel gebonden.... 8)
De biefstukken zullen je "power to weight ratio" wel beinvloed hebben met het karten, goed excuus mocht je verloren hebben.... ;)

RadioActiveMan

Was 4de in de eerste heat en 3de in de tweede. Met mijn 170cm en 67kg niet de lichtste van het pak van 15man en 2 graatmagere sprieten voor me heb ik het dus goed gedaan, al zeg ik het zelf. Na het karten was het vlees in mijn broek een soort steak haché geworden.  :)
   

Enzo

He, getver......Hamburger anyone..? ;D

RadioActiveMan

Moet er wel bij vertellen dat het stukje vlees in een plasticje was gewikkeld.